kesinlikle beklenmeyen

3.8K 330 145
                                    

Saray kapılarından öncelikli geçen prensler ve arkadaki gözde arabası saraydaki herkes i selamlama ya hazır bir şekilde buldu. Kalfalar ve yüzlerindeki örtülü tüllerle cariyeler sıradaydı. Prens Kim onun ailesi ve biricik gözdesi en önde onları bekliyorlardı.

Prensler tüm ihtişamlarıyla atlatından inip yanlarındaki muhafızlarla ilerlemeye başladılar, e tabi bütün gözlerde üstelerindeydi.

Arabadaki gözdeler tül pencereden geçmişlerini izliyorlardı. Sonuçta üçüdü bu saraydan gitmişti prenslerine. Bu avluda birbirlerini tanımadan defalarca işler yapmışlardı. Eğitim görmüşlerdi. Ama gel gör ki aynı saraydaki üç gözde olmuşlardı, kader işte.

Kalfalar yüzleri tüllerle kapalı gözdelerini ellerinden tutarak indirmiş kimsenin bakmasına izin vermeden sarayın iç kısmına ilerletmişti. Hyunjin yüzlerinin görünmesine ne gibi bir sakınca olduğunu hiç anlayamamıştı, sanki bakan hemenaşık olucakmış gibi saklıyorlardı.

Ezbere bildikleri koridorları bu sefer bir yabancı gibi geçmek çok garipti.

Davet odasına girdiklerinde gözler onlara dönmüş prenslerim gözdelerini görünce güzel gülümsemeleri dahada büyümüştü.

Gözdelerde prenslerin yanında yerini aldığında artık odadaki herkes i garip bir merak salmış gözdelerin tüllerini kaldırmaları mı bekliyorlardı.

Önce 2. prensin izniyle yüzünü açan Minho prens kim in kraliçesine dönüp gülümsemesine yol açmıştı, sonuçta onun gönderdiği cariye gözde olmuştu.

Sıra 1. prense geçince ülkede zaten hamileliği duyulmuş Felix de yüzünü açtı.

Odadaki kalfalar muhafızlar onları görenler görmeyenler güzelliklerine dalıp gitmişti.

Hyunjin izin için Veliaht prensine döndüğünde prens eğilip tülü kendi çıkarmış ellerini çekmeden gözdesinin yanaklarını sevmişti.

Odadakiler şokla veliaht prensin gözdesine bakakalırken prens kim çok daha ayrı duygular içerisindeydi.

Hyunjin onun gözdesimi olmuştu hemde gittiği yaklaşık 3 ayda.

Şoklar biraz atlatıldıktan sonra yemeklere başlandı ve bu yemek muhabbetlerinde gözdelere ve prenslere iltifatlar başarı taktikleri su gibi yağdı.

Özellikle Felix iyi dilekler aldı, sırf Küçük yıldızı için.

Arada göz göze geldikleri jeonginle birbirlerine gülümsemek de pek eğlenceli gelmişti.

Prens kim in gözdesi jeongin yaklaşık 4 aylık hamileydi ve karnı tatlı bir çıkıntı halindeydi. Ona gerçekten hamilelik çok yakışmıştı.

Yemeğin ortalarına doğru veliaht prens önemli bir konuşma yapacağını söyleyerek herkes in dikkatini üstüne çekmiş ona dönenlere gülümsemişti.

"Sizinde bildiğiniz gibi çok kısa bir süre sonra tahta çıkmam planlanıyor. Kardeşlerim ve ben bunu uygun görsekte bu demek değil ki sadece ben yönetimde olacağım. Hayır! Kardeşlerim ve ben elimizdeki topraklarda yaşayan her vatandaşı en iyi şekilde yaşatmak için beraber yöneteceğiz. "

Tekrar bir gülümseme vererek devam etmişti.

"Ve tekrar biliyorsunuz ki hiçbir prens yönetmeyi bilerek tahta çıkmaz, sadece öğrendiklerini farkındadır. Yaklaşık 3 yıllık bir bekleme bu yüzdendi. Bazı şeyleri oturtmalı kendimi yavaş yavaş hazırlamalıydım. Ve tabi kardeşlerimide.
Evet söylediğim gibi kısa bir süre sonra gerçekten kralınız olucam veliahtınız değil. Tabi bu bana gerçek bir mutluluk veriyor. Bana mutluluk veren başka büyük bir olay daha var aslında."

Ona bakan güzel cariyesine dönmüş avuçlarını birleştirmişti

"Gözdem, benim tek aşkım bana bir evlat vericek. 1. prensimiz gibi bende baba oluyorum yani"

Prensin kıkırtısına kardeşlerininkide eklenmiş çok süre olmadan sarayı mutluluk nidaları süslemişti.

Bu sefer bütün gözler hyunjin e dönmüş bu kesinlikle beklenmeyen haber için onu tebriklere boğmuşlardı.

Yemekler yenmiş tatlılar gelmiş ve eğlenceler bitirilmişti.

Ne kadar tutmaya çalışsalarda gözdelerde birer bardak soju içmişlerdi.

Tek soju içmeyen hamileliği ileri olan jeongindi zaten Felix yarım bardağı bitiremeden yanakları kızarmış tatlı tatlı saçmalamaya başlamıştı.

Kalfalar prenslere ve gözdelere odalarını göstermeyi teklif ettiğinde prensler gözderiyle kalmalarının daha iyi olucağını belirterek onları kaldırmaya uğraşıyorlardı.

Minho 2. prensi odanın ortasında şak diye öpünce veliaht prens bile hyunjin i yere düşürğcek gibi olmuştu.

Geri çekilip şapşal şapşal gülerek "bu geçen gün ki içindi karşılık verememiştim" diyerek gülmeye devam etmişti.

Sorun şuki 2. prens kimseyi takmayarak oda gülmüş gözdesini belinden ilerletmeye başlamıştı.

Odalara geçilmiş gecenin geç saatlerinde r ağlama havaya karışmıştı.

Felix 1. prense me olduğunu söylemeden yaklaşık 2,5 saat ağlamış aradada ben seni seviyorum diye sarılmıştı. Sonrada sızıp kalmıştı zaten.

Naifliği ve saflığı ile prensi büyüleyen gözde ise veliaht prensine gerçekten zor bir akşam yaşatmıştı. Sürekli kucağına çıkmış dudaklarına nefesini ve dilini kullandığı birsürü öpücük kondurmuş defalarca sırnaşmıştı.

Birbirlerine fısıldadıkları sevgi sözcükleri ve birazcık kandırmacayla veliaht prens aşkını anca uyutabilmişti. Muhtemelen hiçbir şey hatırlamıyacağını düşünüyordu ama hyunjin hatırlayacaktı.

felix ve Minho alkol dayanıksızlıkları yüzünden malesef çoktan unutmuşlardı.

Birkaç ay sonra geri döndükleri Busan sarayında ilk gecelerinin böyle geçmesini kimse bilmiyordu

Özellikle bir bilinmeyen daha vardı oda prens kim in hyunjini tekrar gördüğünden ve gözde olduğunu hatta hamile olduğunu duyduğundan beri sürekli karışan duygularıydı.

Muhtemeken busandaki 1 hafta bir sürü beklenmediklerle geçicekti

value | hyunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin