Uvod

7.8K 107 8
                                    

-Hajmo veceras u 'Hell'-izustim posle visecasovnog gledanja u papirilogiju,vidno smoren.
-Ja ne mogu,vidjam se sa Emili posle"-odgovara Dzimi.
-Jel vi planirate da se kresnete ili samo zelis da je uhranis posto ti deluje mrsavo?-podjebavam ali sta cete to sam ja Sanders.
-Sto plasis se da me ne iskoristi?-Dzimi dize pogled sa svog lap topa.
-Koliko dugo nista nisi jebao plasim se da si zaboravio kako se rade te stvari,pa da se nw obrukas.-i dalje peckam. Obozavam to.Dzimi se mrsti i gadja me hemijskom preko stola.Brejdon i Dzon se smeju.
-Koji si ti ludak!-Dzimi mi odgovara na kraju.
-Uff koji kompliment. Mozda bi ti ovaj ludak mogao dati neki savet kako da povalis nesto.-zavaljujem se u stolicu i hemijsku stavljam u usta,zlobno se smeskajuci.
-Kad budes naisao na  devojku koja ce te izuti iz cipela,smejacu se i nabijati  ti to na nos dok dusu ne ispustis.
-Dzimi,Dzimi...batice to se nece desiti,bar ne u narednih pedeset godina.
-Sanderse nikad se nisi zaljubio pa ne znas osecaj. Pogledaj mene. Ozenjen sam,imam sina i cekam jos jedno dete. Secas se da sam bio istog razmisljanja kao ti.-Dzon podignu pogled sa papira u mene,smeskajuci se zaneseno. Vidi se covek je zaljubljen do usiju. Taj je osecaj meni stran,cak stavise smesan. Seks sa jednom zenom? Hhahaha idi bre u picku materinu. Rejcel i Dzon su imali svoju pricu,vrednu pomena i divljenja ali ja nisam u tom fazonu. Ja jebem i ostavljam. To je to. Kraj. Nema romantike,vezivanja,zvanja,slanje cveca i tih gluposti. To je gubljenje vremena.
-Rejcel je moj brat.Takva zena se samo jednom radja. I sam znas da mi je na pocetku bilo krivo zbog vas,sto si mi je 'ukrao' pred nosem,ali shvatam da bi sa mnom bila nesrecna.
-Ona je sposobna zena,cak i bez tebe ona cvrsto stoji na svojim nogama,ne zanima je tvoje bogatstvo i to se ceni. Ovo sto ja vodam je brate nesto drugo.
-Rejcel si upoznao,proveo sa njom dosta vremena. Da nekoj devojci ukazes priliku da te upozna i da je upoznas video bi koje je to blazenstvo.
-Upoznajem ja dame i one mene upoznaju izmedju cetri zida,bazenu,kolima,liftu .. veoma se detaljno upoznajemo.-smejem se sto i druge navodi na smeh.
-Nema za tebe leka Sanderse.-Dzon mlati glavom smejuci se.
-A ti pesko?-gledam u Brejdona dok popunjava neke formulare.
-Sta ja?
-Ides s mnom veceras u Hell. Od ovih pickica nema vajde. Jedan nevin,ovom drugom je zena stegla jajca ne sme da mrdne,samo ostajes ti lafe. A? Sta kazes?- vrtim onu hemijsku po ustima i dalje smoren i zavaljenu fotelji.
-Kazem da se nosis u picku materinu Sanderse. Debilu zbog tebe imam papirologije tri puta vise nego inace. Samo odes i ostavis posao meni. Da si taj kurac drzao malo u gacama dok traje radno vreme,i da dolazis na vreme na posao isao bi,ovako ostacu u kancelariji.
-Brendi-Blondi da nisi u PMS-u pa si nervozan? Ja sta cu kad sam trazena roba. Mislis ti da je lako svako vece zadovoljiti par halapljivih zena? Jok! Naporno je,ako nisi znao.-Dzimi se smeje do te mere da mu suze naviru na oci,dok Brejdon prevrce ocima.
-I sta niko nece sa mnom veceras? E picke,razocarali ste me.-ispravljam se i nastavljam sa radom da ne kazu da zabusavam. A iskreno nisam ja tip za papirologiju,ja sam tp za akciju. Akciju!
Od kad smo poceli legalno  sav posao smorcina. Retko kad potegnem pistolj,a sad ga pretezno potezem u streljani i na improvizovanim terenima. Tako da jedina mi je zanimacija seks. Volim zene i zensko telo kakvo god da je,jer ja sam avanturista i volim da istrazujem.
Posle pola sata sedenja i gledanja u one brojke i projekte,ustao sam utrnutog dupeta. jebote ne znam kako oni ali ja ovo vise ne mogu.
-E braco odoh ja.-izgovaram i uzimam sa naslona stolicekoznu jaknu,a sa stola kljuceve.
-Ajde.-izgovaraju sva trojica u glas i izlazim iz novoizgradjene zgrade gde smo sva cetvorica vlasnici i ujedno partneri.
Na parkingu pored audija r8 koji pripada Brejdonu,land roveru koji je Dzimijev i bugatija  koji je u vlasnistvu Dzona mene moj maserati ceka da projurimo kroz grad.

Vozim 240km/h i iskreno mi se dopada kako mi adrenalin kola venama. Zaista je divan osecaj kad znas da si ludak koji zivi od adrenalina. Zaustavljam se ispred Hell-a i bacam kljuceve momku koji radi u ovom klubu. Krenuo sam ka ulazu u klub i vidim da me svaka devojka odmerava bez srama. Skidajuci me pogledom osecao sam se nadmeno,nekako uzviseno za razliku od onih bednika koji stoje u redu i cekaju da udju u klub. Zanemarujem red i prolazim pored njih do ulaza gde mi clan obezbedjenja namigne i propusti unutra. Na samom ulasku zapljusne me talas dim cigareta,alkohola i pozude. Zavodljiv mrak i elektro haus dovodi podivljalu masu do usijanja. Prolazim pored stolova i drugih separea i ulazim u onaj glavni VIP separe. Oduvek sam ovde dolazio sa ekipom koja me sad ispalila,i postala grupa pecenih mucenika zeljni porodice i topline doma. Pih,ma daj...
Narucujem sampanjac 'Kristal'. Dok sedim posmatram uzavrela tela koja se uvijaju,i razmisljam koju cu odvesti u stan za kres kombinacije i dovesti do vrhunca jedno najmanje tri-cetri puta. 
Konobar mi sipa u casu sampanjac i kad prinesem casu usnama,a preko ruba ivice vidim par zlocestih ociju koje me posmatraju. Crvenokosa devojka.. nije losa.
Hm.. spustivsi casu vidim divan primerak zgodnih nogu,grudi koje su na izvolte,i naravno dobra guza koja ce se zacrveneti.
Prstom sam joj dao znak da mi pridje sto je veoma rado prihvatila. Ima oci boje cokolade i pune usne koje vec zamisljam obavijene oko mog uda.
-Lepi,potrebno ti je drustvo?-zavodnicki mi nagovestava svaku rec. Laka roba? Predpostavio sam.. lak plen za ovakog lava.
-Naravno srce. Sedi. Sampanjac?--ponudim joj mesto kraj mene da sedne i na njen potvrdan odgovor dajem znak konobaru da mi donese jos jednu casu.
Sedi prekrstenih nogu na sta joj se haljina bezobrazno digla preko vise od polovine butina,i halapljivo me merka. Pogled joj ide preko snaznih grudi do pantalona. Odmeravas moj ponos. Hahhaha  veruj mi  ja sam primerak savrsenog muskarca.
-Lepotice,neces se razocarati. -namignem joj,a ona oblizavsi usne posalje trnce i sav krvotok u donji deo mog tela.
-Nadam se da je tako.
-Srce jebacu te tako jako da neces moci da stojis sutra na nogama. -sapnuvsi joj na uvo ovo iskreno priznanje sa moje strane,ispila je sampanjac na eks i krenula da ustaje povlaceci me za sobom. Iskreno ovo nije prvi put da se napali neka devojka samo od mojih reci,ali ova je bila i te kako spremna da oseti moj kurac u sebi.
Cekajuci  da mi stigne maserati  na prilazu zelela je da me poljubi ali medjutim nisam joj to dozvolio,jer to je previse prisan cin za nekog poput mene.
Maserati je stigao i njen pogled na auto davao je dovoljno argumenata da je sponzorusa,ali to nije bitno. Usavsi u auto motor je zabrujao a ona je posegnula rukom ka kaisu od pantalona. Nasmejao sam se cinjenici da nije sramezljiva sto inace i volim kod zena,kao i to da vole da budu pokorne. Otkopcavsi slic i izvadivsi ga vec spremnog spustila je glavu i primila ga je u usta.
U jebote koji osecaj.
-Tako je srce upoznaj se sa njim.-sistavo cedim kroz zube,vozeci kaskaderski do stana.
Znam da ce ovo biti zanimljivo vece sa puno akcije.
I posle mi ona trojica kazu da trebam da se promenim? Nisam lud!! Ovakav nacin zivota mi najvise prija i u njemu uzivam.

"Osvoji me Sanderse"Where stories live. Discover now