Sanders
Posmatram sa Miom svaku kandidatkinju i komentarisemo sve. Sto bi neki rekli izvlacimo sve prljavstine na povrsinu. Kao neke tracare koje se sastaju da bi ogovaranje komsiluk. Od izgleda fizickog do nacina kako se obukle. Za neke mi doslo da se smejem kako ih je opisala. Ali dobro...
Svaki okret,pokret,pesmu sve je pomno pratila kao da je ona sama sudija svim tim devojkama. Jedna Nemica Helena i Cehinja Lorena bile su jako jako dobre. Definitivno dupe imaju za sve pare. Mozda veceras ipak neku odvedem u krevet i lepo se zabavim.
Nisam jebao nista sinoc vec osecam krizu.
Dzej-Dzej kad dodje da mi donese po novi viski,donese mi sve potrebne informacije o ovim dvema lutkicama.
Vidim mrzovoljan i hladan pogled Mie i shvatam da joj je krivo na neki nacin.
Sta bi zapravo ona htela?
Mi ne mozemo i ne smemo nista da imamo.
Mada svaki njen deo tela u mom mozgu vristi da ga uzmem. Na blag ili surov nacin.
Atmosfera u separeu se nekako osecala narusenom. Nervozno lomljenje prstiju,drhtanje tela moje devojcice bilo je sve cesce. Da bi ubio neprijatnost rekao sam.
-Evo jos malo i izlazi favorit.- Izjavljujem sa smekerskim osmehom. Okrenula se ka meni videvsi oci koje joj sijaju kao lampioni.
-Aha. Sta mislis kakva je?-pita me okrenuvsi se skroz ka meni i primaknuvsi se toliko blizu da sam osetio njen opojan parfem. Pogled ludacki prelazi preko njenog lica do savrsenih usana koje su nezno rizicaste. Definitivno moja slaba tacka je Mia Sirius.
-Mislim da je neka dobra riba. Jel je znas ? Mislim jel znas mozda ti kako izgleda?-pitam,a iskreno zabole me, boginja ne koju zelim da gledan je upravo ispred mene.
-Nije losa..videces je...-htela je jos nesto da kaze ali ju je voditelj presekao.Okrenuli smo se ka podijumu koji je bio nedaleko od nas."I za kraj nasa miljenica veceg dela Juzne Amerike,Evrope i Bliskog istoka predstavlja se i pod nadimkom Spanjolka Sa Njujorkskih ulica. Visestruka sampionka u mnogim plesovima Mia Sirius."
Zaledio sam se.
Lupanje srca je jedino cega sam bio svestan. Ljudi oko mene su postali daleki poput meseca. Ustala je sa koznog troseda i krenula niz stepenice ka podijumu. Svi su pogledi bili uprti u nju,a ja nisam znao kako bi reagovao. Da li da se ljutim?-zasto bi bio ljut?
Da li sam srecan?
Naravno da nisam ovo je takmicenje twerka,ona je jebeno POLU GOLA,I TRESCE GUZICOM SVIMA U KLUBU.
Bes mi na neki nacin radi dodatan adrenalin da nekog prebijem,a prvi na listi je Dzej Dzej. Penje se na podijum i vidim ovacije svakog. I mladog i starog i zenskog i muskog roda.
Disem na nos poput razjarenog bika i jurim ka Dzej Dzeju koji kibicuje neku malu,ali pritom vidim da sve vreme drzi pogled ka mojoj lepotici..
-Idiote,samo reci da nisi zaiata znao da je to ona?- hvatam ga za kragnu,gde je u trenutku prebledeo koliko ga je strah preplavio.
-N..ni..nis. nisam am Sanderse majke mi.
-Zasto mislim da me lazes?-streljam ga pogledom i iskreno mislim da ce jadan da se upisa.
-Ne! Sanderse sta ti je jebote? Jel ti to devojka?-pita me toliko preplaseno da mi bude zao ali moj ton nimalo ne postaje blazi.
-To te ne interesuje.-procedim kroz zube.
-Dobro...dobro.-pustam ga. Mislim da sam u stanju da prebijem svakog ko se usudjuje da pogleda to telo."Mia da li ce ti smetati ako ti ja izaberem pesmu?"-izgovara onaj peder od voditelja i dodje mi da se popnem tamo i razbijem mu sve zube. Ko si ti da joj biras pesmu?
"Naravno Ricarde, samo da ti kazem da si mi tim gestom spasao zivot. Nisam se nadala da cu veceras nastupati pa tako da nisam spremila nista iskreno"- ona zna njega? Auff.
Mia veceras ces biti kaznjena.
Da li Dzimi zna da mu sestra profesionalna igracica?
Zgodna igracica.Mia je sad stojala sama na podijumu dok je onaj ljigavac sisao i nesto sapnuo Dj-u. Vidim da izbezumljenim pogledom trazi nekog ocajnicki i znam da sam to ja.
Smiricu se jer ipak ovo prenosi televizija bice skandal da napravim sranje.Pocela je pesma i predpostavljam da je to ona "Se Te Nota" Lele Pons.
Dobro ova pesma nece biti toliko opasna. Ili hoce?
Prokletstvo moram da joj pridjem. Koliko je ovo pogresno toliko moja muskost i moje prljave mastarije zele da vide to telo da se uvija i da se ta zadnjica zatrese.Sa svakim taktom njeno telo je davalo pravi ritam. Ona bolesna haljinica bice veceras pocepana kunem se,podize se tako visoko da u nekim momentima se pitam da li ce da joj sevne dupe ,ali medjutim Mia je kontrolisala sve. Rukama je kad kad dodirnula na erotcki nacin svoju preplanulu kozu i telo preko svilene haljine.Svi su podivljali i uzvikivali njeno ime,i na momenat okrenula se i svojim pogledom prikucala moj. Kunem se da sam se odsekao koliko me je preplavilo neko zadovoljstvo. Nasmesila se samo za mene i okrenula se pomerajuci tu zadnjicu kao da drzi hilt u rukama.
Dok stojim i zapanjeno gledam kako twerkuje znam da se borim da ne svrsim u gace,tako da bol u preponama mi stvara nelagodu. Koliko je ona na podijumu zapazena,tako sam i ja u ovoj masi gde me zene tako halapljivo odmeravaju. Jadne mora da su mi videle pantalone.
Mada..nikad nisam sisao iz separea tako da je ovo odlazak kralja u obilazak svoje teritorije.Pesma se zavrsila,a aplauz i ovacije su odjeknule Hellom.
Mia je zadihano sisla sa podijuma gde su svi pohrlili na nju. Krenuo sam ka njoj. Uocila me je i njenim licem je presao osmeh,a u ocima se videlo da je uplasena. Prosto ispituje da li sam ljut ili razocaran.
Boji me se.
Ljubazno svakom je posvetila paznju i tad je krenula ka meni. Delilo nas je samo par koraka.
"Mia. Bila si odlicna draga."-Ricard ili kako vec se zove,isprecio se ispred nas i zagrlio je snazno. U meni se budila zver koja je mogla da ga razbuca kao gladan vuk.
"Sanderse smiri se ona je zabranjena,ne smes da pravis sranja i da osecas nesto prema njoj"-mozak me podseca.
Disi Sanderse disiMia sa odmice od njega i prilazi mi posesivno me hvatajuci za ruku. Osecam se kao da me je sunce ogrejalo posle ledenog doba.
-Ricarde da ti predstavim svog verenika. -Prilazim sa njom gospodinu koji se nasao zatecen,i ja sam priznajem,ali mi tqko prija da pokazujem nadmoc nad onim sto misle da bi mogli i da pomisle da su bolji od mwne. Pogled mu je porucivao "On?",a moj je pun samopouzdanja izjavljivao "Sikter pederu".
-Ricarde ovo je Sanders moj verenik,Sanderse ovo je moj prijatelj.-Mia mi cvrkuce a u pocledu vidim apel za saradnju.
-Nisi mi rekla da si se verila.Drago mi je.-izjavljuje pruzajuci ruku koju nerado prihvatam.
Nisam nista rekao. Naravno da mi nije drago da se upoznajem sa covekom koji mi napada verenicu makar ona i bila lazna. Ali ta 'verenica' je Mia. Moja slaba tacka.
-Kako vam se svideo nastup verenice? -pita me a vidim taj kez koji bi mu rado skinuo s lica.
-Bila je odlicna,ali vise volim kad igra samo za moje oci izmedju cetri zida.-izjavljujem i naglasavam ta cetri zida kako bi mu dao do znanja da je MOJA!!
-Pa cime se vi bavite Sanderse?- njega to kao interesuje. Kako da ne.
-Ja sam jedan od vlasnika firme "JSBJ" nadam se da si cuo za nju? A veceras sam odlucio da kupim i ovaj klub.
Na njegovom licu vidim zapanjen izraz. Sta je picko? Mislio si da sam tikva bez korena? Obican smrtnik? Hhahaha zajebao si se.
-Jesam,cuo sam. Znaci vi ste milijarder?
-Tako je. Moglo bi se reci.. A sad me izvinite zeleo bi svoju verenicu da odvedem kuci. Idemo draga?
-Idemo ljubavi...-milno mi tepa,na sta mi se svaka dlaka nakostresila na telu.
Vodim je kroz masu ljudi. Ruka joj je i dalje u mojoj i shvatam da mi taj dodir zaista prija.
Izasli smo na ulicu gde je i dalje bilo mnostvo ljudi,ne znam kako da se ponasam. Ne znam kako da je pogledam,jer svaki naredni korak me sve vise navodi da pogazim rec dato prijatelju ,i sve vise zaboravljam da je ona meni zabranjena. Boli me svaki momenat koji provedem pored nje a da ne dotaknem ili osetim usnama tu kozu koja me uzbudjuje do maksimuma.
Momak koji mi je parkirao auto kaze da ce uskoro dovesti auto. Klimnuo sam glavom.
Zelim sto pre da stignemo kuci i da se istusiram hladnom vodom.
-Sanderse? Pogledaj me,molim te.- dodiruje mi drugom rukom rame i lecnem se na taj dodir kao da mi je zabila noz. Ne trazi to malena zazalicemo oboje. Nisam princ tvojih snova.
Okrenuo sam se jer ipak svaka njena rec je zapovest koju sam rad da ispunim.
-Nadam se sa nisi ljut?-sive oci me prikivaju za nju samu.
-Na sta konkretno mislis?- pitam smestajuci se jer ocito cela ova zbrka je upravo to smesna.
-Zbog svega. Izvini,zbog mene ti je bilo neprijatno..-obara pogled kao dete koje je nesto skrivilo. Podigao sam joj palcem i kaziprstom bradu jer ona nema razloga da se stidi,jedini koji treba da se stidi sam ja.
-Opusteno srce,znam da si za twerk verovatno krila istinu zbog Dzimija,a za verenika i Ricarda znam da nisi ozbiljno mislila. -nasmejem se a u njenim ocima jedino sto mogu da vidim je samo povredjenost i bol.
-Za Dzimija si u pravu,za Ricarda nisi,ipak,Sanderse ti... -pruzila je ruke ka mom obrazu. Isuse tako je topla i meka.
Gotovo moja tacka izdrzljivosti je pukla kao lastis . Poveo sam je za ruku u mracni deo ulice koji je bio zaklonjen od ociju javnosti. Hodala je za mnom ne pitajuci gde, ni zasto i samo sam se dok smo se uzurbano kretali ka pustoj ulicici presabirao sta prvo usnama da istrazim.
Ako sam proklet nek sam proklet! Ona je svejedno pali andjeo u mom paklu.
YOU ARE READING
"Osvoji me Sanderse"
RomanceSta ce se desiti kada Mia povucena,pametna i skromna devojka pocne osecati nesto vise prema jednom od najboljih drugova svoga brata? Uprkos bogatstvu,i svim privilegijama koje njeno prezime nosi ona moze da ima svakog, ali je izabrala njega...pley...