12.deo

3.1K 88 11
                                    

Mia

Vodio me je ko zna kuda,ali znala sam da gde god bila s njim ja sam  bezbedna.
Zelela sam ga vise od bilo cega na svetu. Celog mog zivota je bilo tako. One je bio muskarac mojih snova,a tako ce i ostati.
Oduvek sam bila zaljubljena u ovog neukrotivog muskarca koji me svojom pojavom opija i zanosi.
Driga nije nista u poredjenju na ovu zanesenost koju osecam prema njemu.
Da li cu opet osetiti te usne na mojim?
Nadam se da hocu!
Moram jer gorim u vatri nestrpljivosti.
Ulazimo u prolaz dveju zgrada  koji je okovan mrakom.
Prislonjena sam sledeceg trenutka na zid novoizgradjene zgrade,sa Sandersom u licnom prostoru cije me telo jos vise pribija uz hladan zid.
-Mia,znas i sama da je ovo pogresno sto ce se desiti,ali .. ja morm da te probam.-gorim od njegovih reci,od njegovog pogleda koji mi przi svaki atom samokontrole. Pogled mu je cista strast,sirova pozuda.
-Nije pogresno Sanderse. Tako te zelim.
Spustio je glavu i lagano mi poljubio usne. Kolena su mi zaklecala od tog neznog i nevinog poljupca. Sandersove snazne i misicave ruke su me obujmile oko strukai privukle me jos blize njegovom telu,pritiskajuci mi grudi o njegova snazna i razvijana prsa.
Srce mi je lupalo,zoliko jako,da sam pomislila da mu dodiruje kozu preko polo majice.
Ruke sam uvukla u njegovu kosu ciji dodir svile bi bio grub,naspram tog dodira. Privukla sam ga sebi trazici jos,zelevsi mnogo vise.
Ruke su njehove milovale svaki pedalj mog tela misleci da sam nestvarna , da sam mozda privid njegovih mastarija.
Njegova muskost mi je dodirival stomak tvrda poput kamena.
Ah koji osecaj!
U donjem delu stomaka osecam budjenje pozude neke slatke vatre ,a gacice sa svakim pokretom njegovih usana i saka bivalE sve vlaznije.
Nisam obukla brus tako da sam ubedjena da mi bezobrazno bradavice  strce kroz leprsavu tkaninu haljine.
Sve me ovo pali do te granice da pozelim da molim.
Nezno sam mu zubima povukla donju usnu gde mu se oteo uzdah iz dubine grla. Tad da li je neznost izgubila svoju car ,zamenila ju je sirova pozuda koja je poput elektriciteta pucketala.
Poceo je strasno da me ljubi,nudeci mi mnogo manje nego sto uzima. Rukom je presao preko ukrucene bradavice prilikom cega bol od iscekivanja sta ce biti se pomesalo sa zadovoljstvom. Naveo me je da uzdahnem.
Zabacila sam glavu,nudeci mu svoj vrat koji je zeleo da oseti te usne. Cuo je moje molitve i redjao poljubce ,ujedjuci i paleci svaki milimetar koze koja je posle poljubaca bridela.
-Isuse... Koliko si smo slatka. (Presao je rukom ponovo od vrata,preko grudi,struka i zaustavio se na boku osecajuci samo tanani lastis mojih cipkastih gacica)
-Jebote jel imas ti nesto ispod ove minijaturne haljine?-rekao je vise  sapatom na moje uho uzimajuci usnu resicu medju rube, i blago ga zasisao. Vreo dah koji je pomesan sa viskijem grejao tu osetljivu zonu i terao me da se meskoljim i trljam o njegovo medjunozje.
-Zasto ne bi proverio?-wou da li sam to zaista rekla? Na glas?
Uzareni pogled koji mi je uputio i onaj djavolski osmeh koji je odisao grehom naveo me je da se najezim i jednom dozivim blagi vrhunac bez dodira na osetljivom mestu. Da Mia definitivno si rekla na glas.
-Sta god da krijes veruj mi uskoro neces imati sta?
Au jebote.
Jel on to meni upravo rekao da cemo da se kresnemo?
Ovlas mi je poljubio usne,i isprepletanih prstiju se zaputili ka njegovom autu koji nas je cekao. Dok me je vodio ka autu,ispred ociju mi se smenjuju slike nasih spojenih tela u mom ogromnom krevetu. Vec sad osecam njegove usne na svakom delu mog tela... Izgorecu koliko me sama pomisao da cu spavati sa Sandersom navodi da se i postidim i da likujem.
Ovo sam cekala...
Celog svog zivota..
Ako nista bar se neki od mojih snova realizuju.

Drage moje samo da vam jos malo zagolicam mastu. Sutra deo koji ce vas navesti da ga najmanje dva puta procitate💋😋

"Osvoji me Sanderse"Where stories live. Discover now