-Ne znam sta da kazem ,ali ostao sam bez teksta... Mislim nije da sam ocekivao da ce firma bankrotirati za ovaj period dok nas trojica nismo tu,ali takodje nisam ni ocekivao ovoliko novih klijenata i ovoliki rast akcija na berzama. Svaka cast oboma zaista ste me iznenadili. Impresioniran sam.- Dzimi gleda stanje na nedeljnim tabelama koje su mu stigle malopre i ne mogu da se nasladim mislju da sam uspeo da ga impresioniram. Da nemam ove modrice po celoj faci tacno bi mu se nacerio ali jebeni ludak me je sinoc osakatio.
-Rekao sam ti ja da u meni se krije jebeni genije,ali ti mi nisi verovao. Mada ja i Mija smo zaista dobar i uigran tim. Vidis i sam po brojkama da smo poprilicno dobro odradili posao.
-To sam tek iznenadjen.Ti i moja sestra zajedno. U vezi? da mi je to tek neko rekao ne bi verovao,zaista ne da si jebeni genije nego si i veliki madjionicar cim si uspeo da mi sestru uprkos svim saznanjima o sebi nateras da se zaljubi u tebe.
- Ne bi ja to tek tako nazvao. Nikog ja nisam naterao da se zaljubi u mene. Iskreno ako je neko odneo ovde pobedu u preobrazenju osoba tvoja sestra nosi ubedljivo najvecu titulu. Mislim pogledaj me,ja nisam isti covek ovih par dana unazad i samo se pitam kako nisam skontao ranije da je ovo ono pravo,ono o cemu ste mi svi trubili godinama.
-Jebiga prijatelju mozda nikad nisi bio zaljubljen.- Dzimi se smeska i saosecajno me gleda.
-Ne znam Sanderse pod utiskom sam jos uvek.
-Ti? A sta ja da kazem ? Pogledaj me licni opis mi je promenjen.- toboze kao uvredjeno pokazujem na svoje lice koje je ukraseno njegovom malo jacom sminkom.
-Zasluzio si . - budala se smeje i iskreno u pravu je ispao sam konj tako da i ja se pridruzyujem iskrenom smehu,ipak ovo mi je nekako trebalo saznanje da ne osudjuje nas odnos i da mu cela istina servirana. Zao mi je jedino sto nije od nas cuo nego od tamo nekog seronje.
-Mislim nikad nisam mislio da ces se unormalizovati .Nadao sam se,ali to je bilo jedan naspram milion,samo nisam verovao da ce ta osoba biti moja sestra. Kao sto sam ti i sinoc rekao dao sam ti je da je cuvas,volis i postujes,ali samo ako je povredis ako zbog tebe zaplace imam da te ubijem da li sam bio dovoljno jasan ili moram da te podsetim zasto su me zvali u srednjoj mesar u ragbiju?-Ima onaj zlokoban smesak i da nisam ja onaj kome su ove reci upucene stvarno bi zalio tu osobu,ovako sam samo pretrnuo u predelu medjunozja kao da sam poput kastrirane macke .
-Bio si kristalno jasan .
-Drago mi je.-nakon nekoliko trenutaka tisine koja je vladala medju nam odlucim da skrenem sa teme mene i Mije.
-Da li si se cuo sa nasim Brejdonom?
-Pusti coveka malo da dise. Posle toliko posla vredelo mu je da malo izluftira mozak i da se malo opusti. U poslednje vreme kako si ti bio razuzdani tinejdzer,i kako je Dzon bio okupiran sa Rejcelinom ovom drugom trudnocom zaista je flipnuo. Ja jesam neko ko radi,al za razliku od njega zelim da imam i slobodno vreme. Medjutim on nije takav on samo na posao misli,radi za praznike,po 16 sati nekad jebiga ocito mu to predstavlja zadovoljstvo. Iskreno zacudio sam se i kad rekao da ide na odmor.
-Mozda i on nasao neku? Sta mislis o tome?-na moju predpostavku Dzimi samo frknu i prevrnu ocima.
- Isuse Sanderse ako si ti zaljubljen ne moraju biti svi.Jebote postaces neki papucic.
-HAHAHAH kaze mi decko koji je zaboravio da krese.-ako cemo da se vredjamo ja sam uvek za.
-Otkud ti znas da li znam ili sam zaboravio? To ako ne jebem svako vece ne znaci da sam zagoreo. Samo prosto ne zelim sa svakomn koja mi namigne da se povatam. Uvidjas i sam sad da ne vredi da se samo jebes ima nesto i pored toga.- znam sta je hteo da kaze ali kad se sam uvalio u debatu sa mnom ne odustajem tako lako.
-Pa jesi li?
-Sta???
- Pa jesi li malo prosetao kera dok si bio na odmoru???
-Pa kad pitas jesam.
- E to je moj brat.- prilazim njegovoj fotelji i munem ga u rame. Smejemo se kao nekada. Kao ludi tinejdzeri koji su ostvarili svoje snove,mada kad pogledas mi to i jesmo uradili.
-Nema Sanderse nikad se po nekim pitanjima neces promeniti uvek ces ostati prokleto jebeni gad koji samo na jebacinu misli.
-hahaha ne bas samo na to.Ali tacno 90% je to na mojoj tapeti razmisljanja. Nego hocemo li da idemo na rucak posle imamo sastanak sa kompanijom Misel Simson?
-Pa mogli bi iskreno jutros mi nije bilo do dorucka ali ocito sam se prevario sad cujem hor svog stomaka moli za hranom.-nasmejemo se i krenemo ka vratima.
-Svraticu po Miju pretezno uvek rucamo zajedno tako da bi mogli u onaj restoran na cosku..Prave odlicne curece sendvice.
-Otkud ti zalazis u takve restorane.? -ne mora ni da pita kad zna odgovor na to pitanje
-Tvoja sestra ga je pronasla ..
- E moj Sanderse papucicu...-Dzimiju ovo deluje previse zabavno dok meni pocinje da se penje na zivce,al zrazni osmeh odjekuje hodnikom gde na svi posmatraju ali naravno ne pridajemo toliko veliki znacaj.
Prilazim Danijeliju koji je postao Mijin licni asistent i koji mi se i dalje ne svidja jer previse provodi vremena sa Mijom ali naravno ko mene pita. Podize pogled sa papira koji su ispred njega i sam pogled koji je meni uputio dovoljan je pokazatelj da me je Dzimi lepo sredio ali opet ne komentarise nista jer nije placen da mi deli modne savete. previse stog prema njemu?? NEEE. Samo sam MALO ljubomoran ,ali to nisam rekao.
-Mija je u kancelariji?
-Gospodjica Mija ima posetu ,rekla mi je da vam prenesem da ako je trazite vi ili gospodin Dzimi povodom rucka idete bez nje.
-Zaista? A ko je unutra?-neki cudan osecaj me obuzima i ne sluti mi na dobro
-Jedan gospodin.-Danijel kao da preracunava koliko moze da se igra mojim zivcima,a vec su pred pucanje.
-Koji gospodin?-strepim od odgovora
-Dilan Bronson.-i tako moje slutnje dobise na znacenju. krv mi se zaledi u venama i osetih kako mi puls skoci na 300 otkucaja u minuti. JEBENOJ MINUTI BUKVALNO.
-JEBIGA.
#DRAGI MOJI I POSLE TOLIKO VREMENA NOVI DEO. AKO NEKOM INSPIRACIJA RADI KAD JE KISOVITO VREME TO SAM JA. HVALA NA DIVNIM KOMENTARIMA KOJE MI SVAKODNEVNO SALJETE I OSTAVLJATE,ZNACE I DAJU MOTIVACIJU DA SE ODUPREM PISACKOM HENDIKEPU. POTRUDICU SE CESCIM DELOVIMA. <3
VOLI VAS VASA MARMELADA
YOU ARE READING
"Osvoji me Sanderse"
RomanceSta ce se desiti kada Mia povucena,pametna i skromna devojka pocne osecati nesto vise prema jednom od najboljih drugova svoga brata? Uprkos bogatstvu,i svim privilegijama koje njeno prezime nosi ona moze da ima svakog, ali je izabrala njega...pley...