22.deo

5.9K 126 36
                                    

Sanders
 

Upravo zavrsavam  e mail za jednu firmu pri cemu im objasnjavam zasto ne mogu da prihvatim njihov zahtev za prevoz robe. Izmorene mi mozdane celije do samih granica.
Mia i ja smo zaista za ovaj period koliko smo sami u firmi zaiata dosta toga postigli. Ma iskreno nisam mogao nikad da verujem u neke stvari da bi ih ja mogao izvoditi ili raditi.
Prvo da ustajem svako jutro pre 5.
Da prvo sto uradim posle budjenj,a pre posla bude dorucak.
Da stignem uvek pre vremana na posao.
Da radim nesto na poslu.
Da vodim normalan zivot.
Da imam devojku.
Da sam ZALJUBLJEN!!!
Mia Sirius.. definitivno najbolja stvar koja mi se desila u zivotu.
Kad smo vec kod toga nisam je video vec skoro sat vremena i zista mi pocinje nedostajati.
Mogao bi da napravim pauzu i da vidim sta radi.
Izlazim iz radne sobe i cujem neku zavodljivu pesmu koja dopire iz kuhinje.
Znaci moja devojcica opet sprema nesto carobno za veceru  a pritom ima i nastup.
Juhu raj za moje oci.
Vec unapred se smejem dok mirno i polako idem ka kuhinji.
Na dovratku kuhinje vidim je kako njise telom dok priprema salatu .
Uvija se poput arabeske.
Njeno telo koje je kao pescani sat prekriven je svilenom crvenom spavacicom koja je dosezala jedva do polovine butina. Savrseno se uklapala uz njenu karamel kozu.
Sam pogled na njenu slatku guzu me navodi da oblizem svoje usne.
Bosa...zanosna... Opcinjen stojim i posmatram.
Moram se konacno navici da mi je devojka jako opasno zgodna,koja pritom igra twerk i koja to pokazuje milionima ljudi preko malih ekrana. Svestan sam da mnogi mastaju da joj se uvuku u gacice ali sve dok sam ja ziv to se nece desiti,mada opet ne mogu je ni kao pecinski covek zakljucati u kucu i ne dati da izadje iz nje.
Ali... Ako bi je zakljucao verujem da se ne bi bunila jer avaki trenutak (ne)slobode bi joj ucinio da bude savrsen.
Razumete me zar ne??
Naslonim se na dovratak da osmotim bolje te pokrete svestan da mi medjunozje reaguje,budi se vatra u meni kao ni za jednom zenom do sad. Gleda u sporet i tek sad osecam bozanstven miris vecere koju sprema.
Oborila me lepotom,temama za razgovor,a tek hranom.
San snova jednog muskarca. Savrsen paketic za savrsen zivot.
Prosto moram da joj pridjem.
Mami me.
Ruke joj nezno spustam na ravan stomak,nos uranjam u njenu mednu kosu dok usnama ljubim taj dug vrat koji mirise na kokos.
Jednog dana pojescu je.
-Mmmm draga sta to tako divno mirise?
-Lazanje. Nadam se da ih volis...
-Lazanje? Ako su ukusne kao sto mirise obozavacu ih.-penjem se poljubcima do uha koje zubima polako grickam.Koncentracija joj je vidno opala jer je noz vec ostavila na radnoj povrsini pored paradajza. Zabacila je glavu kako bi mi oslobodila pristup njenom vratu.
-Umes da zavedes recima..-
-Samo?- ruke mi prelaze preko rebara ka njenim bujnim grudima. Svestan sam da nema brus,a svila savrseno kruti njene ionako savrsene bradavice. Uzdahnula je glasno naslonivsi celo telo na moje.
-Dobro imas i zavodnicke ruke.
-Hmmm moram da popravim utisak onda osecam se veoma postidjeno.
-Veceras dragi.. mada mogli bi i ovde da pocnemo predigru.- okrenula se ka meni pri cemu joj je telo ocesalo moje i jos vise razbuktalo cec pripaljenu strast. Poljubila me je socno uzivajuci u punoci mojih usana.
-Mia... Zagorece nam vecera... Uspeo sam jedva da kazem ozmedju poljubaca.
-Ne brini podesila sam tajmer. -hvata me za majicu i jos vise povlaci ka njoj.
-Onda dodji ovamo. Podigao sam je na radnu povrsinu,pri cemu sam joj se nasao izmedju nogu. Zlocesto me gleda,isuse pojebacemo se u kuhinji.
-Da li znas da si mi ovako mnogo mnogo seksi kad si opasna?
-Mmmm svidja ti se to?
-Veoma..-nasmejem se dok joj rukama saram po telu.

Dok se ljubimo i milujemo,zacujem tresak ulaznih vrata. Najedanput okrenuvsi pogled ka vratima kuhinje spazih Dzimija koji je vise licio na razjarenog bika.
Eeee sad ce da bude jebacina teska. Najebao sam.

-Skloni te sape sa nje izdajnice.- krenuo je ka meni i dok sam se osvestio zbog njegovog preranog dolaska nasao sam se na podu zbog pesnice koju mi je velokodusno dao.
-Dzimi!!!-Mia je vrisnula skocivsi sa radne povrsine.
-Ubicu te gade!! -taman sto sam dosao sebi i pridigao se u bar sedeci polozaj ,Dzimi se nasao na meni i snaznim pesnicama me udarao. Nisam hteo da uzvratim,jer u pravu je koliko god ja opravdavao moju ljubav kao dovoljan razlog nisam trebaoda  izdam prijatelja iz detinjstva .
-Dzimi prestani!! - Mia je plakala i vikala da se skloni sa mene ali njegov bes ga je zaslepeo.
-Verovao sam ti . Dao sam ti na cuvanje nesto sto mi je najvrednije,a sta si ti uradio? Iskoriatio si je? Bednice ubicu boga u tebi. Pesnicama me udara i shvatam da zujanje u usima ne zanemaruje da mi vruca tecnost ide iz nosa i da mi ispunjava usta.
-Dzimi ostavi ga na miru! Skloni se!! Ubices ga,zar se ne secas da ste prijatelji od kad znas za sebe? On nije nista kriv!!!
-Ti se skloni s tobom cu kasnije da se obracunam!
Nisam svestan sta rade jer mi zuji neprestalno u glavi,ali ocito samo sto zelim jeste da razume da ovo sto imam s njom nije kao sa ostalim devojkama.
-Dzimi ako se ne sklonis sa njega kunem ti se zaboravi da sam ti sestra.-ostar ton je zaparao kuhinju.
-Molim??-Dzimi ju je posmatrao kao da joj je izrasla treca ruka ili noga.
-Cuo si,ustani sa njega i sve cu ti objasniti.
Osetio sam kako mi pluca ponovo disu punim kapacitetom, i kako me njene ruke podizu.
-Jel si dobro? Isuse krvaris!!-Mia me odvodi do dnevne trceci po pribor za prvu pomoc.
Dzimi nervozno setka po dnevnoj,rizikujuci da napravi rupe po tepihu. Ljut je to i slepac moze da vidi,a glavni razlog je moja izdaja.
Priznajem zajebao sam.
Mia mi je ociatila krv koja mi je isla iz arkade,usne i nosa i kad je sve zavrsila sedeli smo svo troje  i gledali se kao da smo ne znam ni sam pali sa Marsa.
-Hoce li mi neko jebote objasniti zasto sam ja od dvoje ljudi koje najvise volim izigran? -Dzimi pita ispijajuci viski iz flase koju je dograbio pre nego sto je seo. Na ove reci ubod razocarenja me presekao.
-Prijatelj u kojeg sam imao najvise poverenja mi krisom zavodi i jebe sestru,dok moja sestra krije od mene da se verila za istog i da se bavi plesom. A inace imamo puno poverenje jedno u drugo. Hahhaha kako je to slatko.-olabavio je kravatu i poceo da se smeje. Otkud jebeno zna sve too. Licno sam se postarao da se snimci sa Miom izbrisu sa youtuba.
-Odakle to znas? - pitala je Mia vidno iznenadjena.
-Nije bitno ko mi je rekao vec zasto mi vi niste rekli!!! Ali ako bas hoces da znas...Rekao mi je jedan covek!-dreknuo je na sta je ona poskocila.
-Koji covek?-sad je i ona vikala.
-Nije mi se predstavio.  Samo je rekao da si mu ti sama rekla za veridbu u Hellu. -i sad mi se upali sijalica.
-Mia to mu je rekao Ricard.-rekao sam iznerviran zato sto se neko nametnuo da mu kaze prvi istinu,pre nas.
-Koji je to licemer!
-Ali iskren licemer.
-Iskren? (Ustala je besna) Pa da li ti je rekao da me je na pocetku moje plesacke karijere hteo silovati? -
-STA???-sad smo mi ustali besni.
-Zelis biti najbolja moras da se podvrgnes najgorim ucenama,ali ja sam odbila. Nakon svadja zapretila sam mu da cu ga razotkriti ako mi se bude mesao u takmicenja. Od tad nisam ga videla godinama,sve do one noci kad sam nastupala u Hellu. Kad sam ga videla uplasila sam se da ce mi nesto uraditi zato sam rekla da sam verena za Sandersa.Nisam ti rekla za twerk zelela sam da to bude moja tajna. Ti si uspesan biznismen,a ja arheolog koji u slobodno vreme igra nisam zelela da te izneverim. A Sanders??  Izvini ali volim ga. Volim ga toliko da sam spremna ako me osudis prihvatim to jer ovo sto osecam nije vise klinacka zanesenost.
Slusam,upijam svaku rec kao sundjer. Ponosno! To je zena koju sam odabrao da ce mi radjati decu,to je zena koja znam da ce stati na moju stranu i kao lavica braniti svog kralja. Stao sam pored nje,zagrlio sam je i rekao coveku kojeg sam smatrao svojim bratom:
-Brate vidi.. (svaka rec mi je teska kao olovo) znam sta hoces da kazes. Ne podrzavas da ti sestra bude sa nekim ko je kao ja,ali obecavam ti da nikad necu da je povredim. Ona je ono o cemu si mi pricao. Ona je ta koja me je izula iz cipela. Ona je ta koja ce biti moja zena i majka moje dece. Volim je Dzimi. Ako ti ne mozes da se pomiris sa tim onda zao mi je.
Posmatra nas i cutii..
Ustao je i prisao nam.
-Sanderse ako i zaplace zbog tebe ubicu te,a ti mala bez skrivanja istine ubuduce. A sad dodji ovamo da te zagrlim. -uletela mu je u narucje i to je bilo ono olaksanje kao kad vam neko skine okove ili lisice.  Zatim odvojivsi se od nje zagrlili smo se bratski. Milina i toplina mi se razlila telom.
Mada i olaksanje necu izgubiti glavu ili kurac.
Zapistalo je nesto i svi smo se pogledali medjusobno.
-Lazanje!! Taman da veceramo. Hajde dok su jos tople.-odleprsala je u pravcu kuhinje.

- Pa zete hajdemo.
-Hajde zagoreli.
Uz smeh krenuli smo da veceramo.

"Osvoji me Sanderse"Where stories live. Discover now