3.deo

3.3K 87 4
                                    

Mia

U skromnom hotelu gde je odsela moja cela ekipa za iskopavanje nove grobnice nekadasnjeg grada, koja je po nekim mojim istrazivanjima pripadala narodu Berberijima(slobodnim ljudima),pakovala sam stvari u svoj kofer.
Toliko sam bila nekako uzdrmana cinjenicom da cemo se ponovo ja i Sanders sresti  da iskreno nisam imala zelju da odem u Njujork.
Rucak nisam ni pipnula jer mi se zeludac prevrtao i bilo mi je muka.
U sobi koja je bila velicine kupatila u mojoj  porodicnoj kuci,nije imala puno sto-sta da se vidi. Krevet koji je skriputao pri svakom pokretu,malena komoda za odecu,ogledalo koje je bilo bas veliko  i ventilator koji sam morala da drzim po celu noc da radi jer temperature koje su isle nekad i do 60°C su bile nepodnosljive. Uprkos bogatstvu i izobilju koji sam od malena imala navikla sam se na malo i to malo me cinilo srecnom.

Kad sam stigla u sobu istusirala sam se i bila obmotana samo belim peskirom. Sedela sam pored malog kofera kojeg sam planirala da ponesem i nemo ga  posmatrala.Nije bio previse natrpan stvarima jer znala sam da cim se zavrsi takmicenje otici cu odande,a i da mi nesto treba imam dovoljno para da kupim sta god pozelim.Pogledala sam se u ogledalo. Devojka koja me je posmatrala razlikovala se drasticno od one devojcice  kad sam ga zadji put videla.
Prvo sto sam promenila na sebi je boja kose. Od vatreno crvene paz frizure, sad sam imala duge uvojke boje meda koje su dosezale do polovine ledja. Ta mi je boja zapravo prirodna boja. Dzimi i ja smo poput blizanaca po boji kose i po svetlim ocima.Koza je bila kao cokolada tamna ali svilenkasta mada to mogu pripiisati i Africi u kojoj sam vec pola godine.
Vise nisam imala poneko kilo viska ali zato telo sam dovela do savrsenstva. Noge su mi od pesacenja dobile definiciju,a zadnjica zahvaljujuci twerku bila obla,zategnuta i zadivljujuce velika naspram struka kojeg sam mogla da obuhvatim rukama. Bila sam mozda bas sad po 'njegovim standardima',ali znala sam odgovor na pitanje da li bi zeleo da ima nesto sa mnom.
Prijateljstvo koje ima sa Dzimijem od malih nogu nije zeleo da upropasti zarad mene,balavice koja iskreno nije pre znala dalje od svog nosa. Bio je u pravu.
Zelim da verujem da je to bio samo razlog,i da ga moja pojava mozda nije sramila u drustvu ili da mozda moj izgled nije bio po njegovom misljenju dobar. Mada i da je to bio razlog ja sam se s vremenom naucila nositi sa tezim situacijama ne racunajuci izgled. Rejcel mi je mnogo pomogla u tome. Ona je zasluzna sto sam u sebe stekla poverenje. Sto sam pocela da postujem sebe i da verujem da svet izvan knjiga je samo avantura koja ceka da ga istrazim. Poslusala sam je.
Posle srednje otisla sam i studirala istoriju.. posle zavrsenog fakulteta postala sam  najmladji arheolog sa stecenom diplomom s najvisom ocenom. Proputovala sam 50 % svakog kontinenta  sa svojom ekipom sto se tice istrazivanja,a i sa takmicenjima sto se tice plesa. Argentina je poslednja destinacija gde sam ucestvovala sa Dijegom u takmicenju tanga.
Osvojili smo zlato. Nazivali su me Spanjolka sa Njujorskih ulica. Gostoprimstvo je bilo zadivljujuce a drzava neverovatno bogata tradicijom i istorijom.
Dzimi i ja smo svakog dana imali kontakt,naravno u zavisnosti gde sam se nalazila i da li sam imala signala,ali  i dalje smo bili bliski. Pricao mi je svakodnevno dogodovstine koje su ga zadesile  tog dana kao i clanove njegove ekipe. Dok je pricao o Sandersu svaki put sam gutala knedle (kad je rec o drugim zenama),ili se smejala do suza(kad bi pricao o njegovim budalastinama). Zelela sam da verujem da je zaboravio onu noc,mada sam znala da ja nikad necu zaboraviti dodir njegovih usana.

I put a spell on you
Because you're mine

You better stop the things you do
I tell you, I ain't lying
I ain't lying

You know I can't stand it
You're running around
You know better daddy
I can't stand it 'cause you put me down
Oh, no

I put a spell on you
Because you're mine

Opet zvuk zvona telefona,mi prekinu misli i razmisljanje.
Pogledam na ekran i vidim Dzimijev broj. Javljam se.
-Hejjj mala,gde si?-cujem bratov divan glas koji mi toliko nedostaje uzivo.
-Hejj bato.. upravo se okupala i u sobi sam.
-Vruce li je danas?- zeza me kao po obicaju jer nekad nisam podnosila sunce a ni vrucinu.
-Ma jok,dorucak sam danas skuvala na sporetu.-smeje se gromoglasno.
-Danas je ekstremno vruce 57°C.-izjavljujem posle duze pauze zbog smeha.
-Auh.. znaci pakao? Mora da si postala crnkinja,pazi se da te neki seik ne ukrade ili Marokanac.
-Mrs.. Kad smo vec kod toga kako izgledam.. videces me uskoro.-stvaram male zackoljice u njegovom mozgu.
-Jel to tvoje "uskoro" Bozic ili neki drugi praznik ??- smeje se,a znam na sta misli.
-Mislim na to da sutra ujutru polazim prvim avionom za Njujork .
-Zaista? Ooo pa to je divno,ali ja moram da sutra otputujem za Svajcarsku. Nadam se da ti nece smetati da budes dva dana bez mene? -zabrinut bratski ton se vratio i razli mi se toplina grudima.
-Naravno da ne. Obavi sve sto imas bicu tamo desetak dana pa posle se vracam za Maroko.
-Odlicno! Posao ili si me se uzelela?-opet zadirkivanje. Auuu sta cu da mu radim samo da ga se docepam.
-Paaa...posao samo.- Znas da peckas? Pa znam i ja.
-Auuu sad si me uvredila...-smejem se ponovo.
-Sta je smesno?-pita a ja se srucim na krevet previjajuci se od smeha.
-Dzimi batice volim te najvise na svetu znas to,zar ne?
-Pa znam,ali ponovi jos koji put.
-Dzimi VOLIM TE NAJVISE NA SVETU.-Derem se i mislim da ce neko uskoro da mi pokuca na vrata zbog ometanja reda,mira i tisine.
-I ja tebe blesava.-milo mi odgovara.
-Da posaljem Sandersa po tebe na aerodrom?-prestaje mi  tok disanja. Vidim svoj odraz u ogledalu kako razgoraceno  posmatram samu sebe.
-NE!!- viknuh previse grubo,previse neprijateljski nastrojeno.
-Mislim nema potrebe,zelim taksijem da idem. A ako nista ostavi mi auto na aerodromu,pokupicu ga ja.- sve moze  samo ne da dodje po mene. Nisam spremna za tako nesto.
-Vazi mala kako zelis.. ajde onda pa se cujemo,a i vidimo.-izgovara.
-Vazi veliki.
Poklopim vezu i pitam se sta bi bilo da se neocekivano nadjem sa njim? Sta bi se desilo?
Spakovavsi kofer,i rasklonivsi sve sto je nepotrebno sa kreveta, obukla sam gacice i majicu bez brusa odbacivsi peskir sa sebe u korpu za prljav ves.
Legla sam na krevet i uz neku latino pesmu koja je dopirala iz dvorista ... zaspala.






"Osvoji me Sanderse"Where stories live. Discover now