Mia
Tmurni oblaci se srusise nad Njujorkom cineci da sve one ljude sa ulice zeljni setnje rastera. Kao da se neko sali sa prolaznicima. U jednom trenutku je sve bilo nepodnosljivo koliko je zapara i sunceva zega gusila i terala prolaznike da svojim ionako znojavim rukama prisu znoj sa lica. Sad vetar koji je pirkao sad je duvao jaceg intenziteta i verovalo se da popodne ce biti propraceno olujom koja ce nositi sve pred sobom.
Mia je kupila haljinu srebrne boje koja je bila diskretna,do kolena i koja je uprkos zatvorenosti divno isticala svaki njen nabor tela. Stikle je izbrala u istoj boji trudeci se da ne odaje bas toliku nehajnost prema odlasku sa gospodinom Patersonom.
Nije bila za to da ode ali eto bolje i to nego da bude sa Sanderaom sama u kuci.
Gde li je on? Pitala se nakon visecasovnos pescenja od butika do butika samo kako bi vreme ubila i kako ne bi otisla kuci da se sretne s njim.
Uzela je telefon iz torbe i uplila ga je. Iznenadila se kad je videla jedan poziv od Dilana a cak 29 od Sandersa.
Da se nije nesto desilo?
Pitala se jer ju je sad vec griza savesti naterala da se zapita da se nije previse uobrazila i propustila nesto jako bitno.
Pogazila je svoj ego i pozvala ga je. Medjutim telefon je do kraja zvonio a on se nije javio.
Hladan znoj je oblio njeno telo.
Sve ju je navodilo da nesto nije u redu,ali nije znala sta.
Da mu se nesto nije desilo?
Nikad nece oprostiti sebi ako jeste. Sa rukama punih kesa prisla je ivicnjaku i mahnula taksiju koji je tu prolazio bas kao porucen. Usavsi u taksi brzo je izgovorila adresu bratovljeve kuce i molila se bogu da tamo zatekne Sandersa.***
SANDERS
Okej sta zene vole? Mislio je Sanders koji je stojao vec dobrih petnaest minuta ispred ogromnih korpi prepunih raznolikog i raznobojnog cveca. S otkopcanim sakoom i rukama na bokovima delovao je kao ozbiljni poslovni covek koji posle visecasovnog poslovanja ide kuci da iznenadi svoju zenu. Zene su prolazile pored njega i gutale to telo svojim ocima ali on nije davao preterani znacaj jer trazio je savrseno cvece za njegovu savrsenu zenu.
Jebote ovo je teze nego sto sam mislio.-naglas je izgovorio opasnku a pored njega jedan stariji gospodin se slatko nasmejao.
-Prvi put kupujete cvece?- upitao je Sandersa,koji je rukom prosao kroz svoju svetlu kosu.
-Zar je toliko ocigledno?
-Ne bi da budem grub ali da,jeste.
-Onda moram cesce da ga kupujem i poklanjam.-nasmejao se jer sad se ponovo vratio na ono sto je govorio da nikad nece kupovati zenama cvece.
-Ovako pomocicu vam,samo mi recite povod poklanjanja cveca.
-Izvinjenje. Opasno sam zasrao stvar.
-Razumem. Recite mi kakva je?-stariji covek skinu naocare za vid kako bi malo protrljao koren nosa a ztim ih opet vrati na mesto.
-Ona je nezna ali i snazna zena. Tako blaga,al i vatrena u isti mah. Kad voli voli,kad mrzi mrzi.. Tvrdoglava je ali i veoma racionalna. Divna je i zaista pomisljam da li sam ja dobar za nju . Zelim da joj bar na neki nacin pokazem da nisam seronja kakav sam se danas poneo.
-Zaljubili ste se,to je jedan pokazatelj toga sto mi pricate.
-Zaljubljen... Strana rec za avanturistu poput mene.
-Odlicno... Eto ljubav sa tom devojkom nek bude avantura vaseg zivota.
Nasmejao se iako ni sam nije znao zasto ga ono sto ga je do ne davno plasilo i od cega je zazirao sad privlaci i raduje.
-Potrudicu se a sad mi recite sta bi za takvu devojku mogao da kupim od cveca.
-Hmmm.. pa mislim da su sad vec crvene ruze klise,ali zato ove bele bice pravi pogodak. Predstavljaju nevinost,cistocu i iskrena osecanja.- stariji gospodim je uzeo jednu belu ruzu i pruzio je Sandersu.
Vrteci je po dlanovima uvideo je da je to idealan izbor.
-Napravite mi buket.-nasmejao se i usao za starijim gospodinom unutra.
Setio se da bi bilo idealno da imaju i neku veceru uz koju bi mogli da pricaju i da joj objasni sve sto ga muci. Pozvao je nekog rekavsi mu na brzinu sta mu treba.
Plativsi caroban buket uzeo je i krenuo ka jednom luksuznom italijanskom restoranu kako bi pokupio dve porcije Mijine omiljene testenine. Nadao se da joj je to oatalo omiljeno jelo. Verovao je da u pustinjama ne spremaju italijansku kuhinju.
Radio je svirao neku divnu melodiju i pomislio je da bi bila dobra ideja da pusti i neku muziku za vreme vecere.
Da li se to njemu cini ili je on u sebi krio vulkan romanticnosti?
Ufff sta sve nece da mu se desi i da ga zadesi.
Pokupio je iz kuhinje dve porcije divne hrane koja je omamljivala svojim mirisom. Na jeziku je vec mogao da oseti ukus hrane, i taman kad je zeleo da krene iz restorana na ulaznim vratima video je svog oca.
Krenuo mu je u susret i odjednom zastao. Iza njega za ruku drzala ga je jedna mlada devojka koja nije mogla biti starija od Sandersa. Obucena po poslednjoj modi,ukrasena nakitom koji ocito njegov otac kupio jer se po njenom ponasanju videlo da je sponzorusa,zeludac mu se prevrnuo.
Nije mogao da prevali preko svega ovoga nijednu mogucu varijantu sem da je njegov otac imao ljubavnicu koja je po godinama mogla kcer da mu bude. Znao je da njegov otac i njegova majka imaju skladan brak,ali da on vara njegovu majku nije mogao ni da sanja.
Zabezeknuto je pratio pogledom oca kako vodi devojku do rezervacije i kako je u sledecom trenutku strasno ljubi i hvata.
Zgadio mu se.
Mada cekaj malo pa i on je do skoro bio takav,zar ne?
I on je tako svakodnevno menjao zene po potrebi sta ima da zamera svom ocu.
Teturao se povredjen i uvredjen izmedju stolova sve do automobila.
Gusila ga je atmosfera svega ovoga sto ga je okruzivalo.
Seo je za volan i tako nepomicno stajao pokusavajuci da se pribere.
Kako njegova majka tako mirno gleda sve to jer da se ne lazemo prevare kao sto su ove su neminovne da se otkriju?
Nikad necu biti kao on. Ja nisam on! Ponavljao je u sebi kao recitaciju koju je kao mali izvodio na priredbama.
Ja cu postovati svoju devojku, suprugu, buducu majku svoje dece.
Ljutnja,bes,razocarenje je treslo njegovo telo. Krenuo je ka Dzimijevoj kuci .
Nije znao da li da se vrati i izvredja oca ili onu malu.
Otisao je kuci i jednostavno hranu i buket ostavio na stolu. Povredjen i utucen zahvatio je litar viskija iz mini bara,kristalnu casu i seo na pod dnevne sazaljevajuci sebe,svoj zivot i sve sto je verovao da je bilo u redu,a zapravo je bila samo laz.
Pio je i verovatno ne bi ni bio svesan da grmi i da pada kisa da ga pesma zvona telefona nije prenula iz razmisljanja o ocu i onoj maloj zgoljavoj zmiji.
Pogledao je u ekran i video da ga zove Mia.
Nemocno je sa bolnom grimasom gledao u ekran sve dok se nije ugasio. Nije se javio.
Zasto pobogu nije joj se javio.
Mucila ga je savest,proslost i nadstojeca buducnost.
Voli konacno jednu zenu. A onda posto je stalno govorio da je oceva prilika plasio se da li ce i on postati kao otac razuzdan i da ce sa svojom zenom tako postupiti?
Oduvek je mislio da su zene "potrosni materijal",sebe je smatrao odlicnim krojacem koji sa tim materijalom zna da barata. I zaista je tako bilo dok nije spavao sa Miom.
Ona je zapravo izvela caroliju i sve sto je odbacivao sad ga je zapljusnulo i vratilo u razumnost.
Grmelo je i cuo je kako kisa dobuje po krovu i po bastenskom setu stolica i stolova.
Pio je i ko zna posle koliko vremena jos od detinjstva zaplakao.
Necujno kao sto to rade pravi muskarci. Oci su mu bile krvavo crvene i samo dve suze su se skotrljale niz obraze.
Provlacio je ruke kroz kosu onako skupljenih kolena i zapitao se samo sta li je ispravno.
I tad na vratima pojavila se ona.
Andjeo koji je poslat da mu zivot sredi.
Da djavolu da sansu da se iskupi.
Da jednostavno promeni sve ono sto je uvideo da mu smeta i da je pogresno.
Divna u onoj odeci koju je danas imala na sebi u biblioteci,pokisla i sva zadihana nije mogla lepse da mu izgleda.
Bojazljivo videvsi u kom je stanju prisla mu je i cucnula kraj njega.
-Sanderse? Sta se desilo?-strah od njegove izjave,i stanje u kojem ga nikad nije videla,ulivala joj je strah u krvotok i hladnocu u kosti.
-Sve je u redu.-tiho je izustio dok mu je ona svojom malenom rucicom milovala nadlanicu ruke.
-Mene ne mozes da prevaris. Reci mi sta se desilo?
Pogledao je te sive oci i shvatio je da je voli,onako istinski kao sto muskarac moze zenu da voli.
Sve oni sto je izbegavao u vezi nje sad je isplivalo. Svidjala mu se i kao tinejdzerka kojoj je nos bio u knjigama danonocno i onako vatrena kao sto je bila pre neko vece na bini igrajuci twerk pred stotinama ljudi. Voleo je sve njene mane i vrline.
-Oprosti mi Mia. Nisam mislio nista od onog sto sam ti rekao. Zelim zaista da pokusam da se promenim. Pomozi mi. Potrebna si mi u ovome. Zelim da zaista budem ono sto ti zelis. Svidjas mi se,tako opasno da se plasim sta cu uraditi ako ti neki muskarac pridje. Priznajem ljubomoran sam,a nemam prava na to. Nisam savrsen,ali potrudicu se da budem savrsen za tebe. Ono danas sto sam uradio bila je glupost,ali kunem ti se nece se vise ponoviti. Ako je potrebno i Dzimiju cu reci za nas,jer ono sto zelim s tobom necu da krijem. Samo molim te daj mi sansu ne ostavljaj me.
Gledala ga je ozbiljnog izraza,ali srce joj je treperilo kao i nebo koje su krasile munje.
Rekao je ono o cemu je mastala i sanjala.
Ustala je i otisla od njega.
Nece!-pomislio je u sebi i proklinjao sebe sto se otvorio.
A zatim na dovratku dnevnog boravka sa telefonom u ruci je rekla:"Gospodine Paterson izvinjavam se ali veceras ne mogu doci, ne osecam se dobro.... Da naravno drugom prilikom.... Hvala vam na razumevanju... Laku noc.
Iskljucila je telefon i prisla Sandersu koji je netremice gledao pruzivsi mu ruku kako bi ga podigla sa poda.
Ustao je. Njeno telo je bilo u odnosu na njegovo kao kad se uporedjuje David i Golijat,ali nju nije sprecavalo da mu pridje.
-Sanderse,volim te. Oduvek sam te volela,ali ako me jos jednom povredis ili prevaris necu samo poslati hordu ljudi da te polome,vec cu otici i nikad me neces naci. A pre toga ja cu ti ga odseci.
Na ovo je morao da se nasmeje. Privukao ju je u svoj zagrljaj i poljubio joj kosu.
-Dopusticu ti sve sto pozelis.
-Mmm zaista?-pitala je i dalje mirisajuci opojni parfem s njegovih grudi.
-Da srce.
Odmakla se od njega sa vec izrazajnim osmehom.
Video je u njenim ocima pozudu,strast i pitao se sta li je smislila.
-U tom slucaju podji sa mnom.I sa tom recenicom je pocela njihova prica a pre toga ova noc.
YOU ARE READING
"Osvoji me Sanderse"
RomanceSta ce se desiti kada Mia povucena,pametna i skromna devojka pocne osecati nesto vise prema jednom od najboljih drugova svoga brata? Uprkos bogatstvu,i svim privilegijama koje njeno prezime nosi ona moze da ima svakog, ali je izabrala njega...pley...