10.deo

3.1K 85 7
                                    

Sanders

Isuse Boze nije valjda mislila da ovo obuce i u tome izadje sa mnom  veceras?-pomisljam i vristim u sebi posmatrajuci je kako mi prilazi u ekstra mini leprsavoj haljini.
Gleda u telefon i nije svesna da je posmatram sa takvom zaprepascenoscu da mi se vilica vukla po podu.
Ova mala je nagazna mina, a ja sam stao na nju upravo.
Odmeravam je od smernih ali zenstvenih crnih sandala pa do ruba one lepsrsave ruzicaste haljinice cija se ivica bezobrazno ali jako bezobrazno igra sa mojim mozdanim celijama.
Ne moram da napominjem da sam napet kao struna i da su mi farmerke izuzetno tesne do te mere da preti da mi rajfeslus ode u picku materinu.
Konacno podize svoj pogled sa telefona i u trenutku joj zastane dah kad je presla pogledom preko mene. Znam da sam poguban za zenski rod,ali zasto sad osecam da sam ja lovina,a ona seksipilan zenstveni lovac?
Kosa joj je blago skupljena pozadi ali dugi uvojci joj prekrivaju gola ramena i malo sakrivaju taj ponovo sveden ali savrsen dekolte.
Damski mi prilazi sa osmehom spustajuci telefon u svoju slatku torbicu koja joj je okacena o rame i pruza ruku ka mojoj polo majici hvatajuci je za kragnu. Blagim ali brzim pokretom je namestila ocito neki pogresan detalj i nesvesno prstom dotakla mi kozu koja se ubrzo nakon toga zapalila.
Da se razumemo ja nisam covek koji se pali na svaku zensku koja ima suknju,ali ova devojka me samo pogledom moze dovesti do granice razuma i baciti preko ivice bezdana pozude iz koje ne verujem da bi mogao da se povratim i kontrolisem.
Svedena sminka koja je delovala pristojno,a opet tako seksi budila mi je svest koliko zapravo ranije nisam primecivao zene na takav nacin na koji nju posmatram. Kod nje zapazam svaki detalj, dok kod drugih sam jedino zapazao da li zna da mi ga dobro ispusi,da li zna 'posao' i koliko je puta mogla za vecw da me zadovolji.
Ahhh.. ocigledno karma za sva moja zlodela me progoni i trlja na nos sto niaam bio prema svakoj korektan,mada kad bolje razmislim nijedna se nije zalila. Sve su trazile jos i ponovo.
-Divno izgledas veceras.-izgovorila je i prvo sto primecujem su te pune ruzicaste usne koje gricka svojim belim zubima. Ne volim da se ljubim ali sa njom to zelim da radim iznova i iznova.
-Ja bi pre rekao srce da si ti odnela sve simpatije i pohvale u ovoj prostoriji.
Spusta pogled i crvenilo joj se razli obrazima.
Divno. Zaista divno.
-Hajdemo Sanderse laskavce ne zelim da zakasnim,a ni da izgubim mesto u klubu.
-Srce ja sam kao sto sam ti rekao tamo domaci,za mene uvek ima osvojen glavni VIP separe.- izgovaram a znam da ako smo tamo svi ce pogledi biti uprti ne samo u mene vec i u nju.  Ako je neko pogleda previse zahtevno ili izazovno ubicu nekog.
Sta je ovompostao sam neki sumanuti ljubomorni decko?
-Idemo. -rekavsi to izasli smo napolje na svez ali prijatan vazduh i usli u moj maserati.
Morao da udahnem najmanje par puta vazduh kako bi uspeo da smirim svoje prljavi misli i pobesneli kurac. Seo sam u auto i zatekao te gole noge i ponovo progutao pljuvacku. Prokletstvo Sanderse ili ces je imati ili ces poludeti. Upalio sam motor i krenio.
Dzimi picko da li si znao da ce sestra da ti bude tako zgadna riba?

***
Mia

Vozimo se prilicno 'sporo' sto mi nije nikako u fazonu ludog Sandersa kako su za zvali momci iz ekipe ukljucujuci i mog brata.
Kradoumice sam hvatala tajne poglede koji su bili namenjeni mom telu i konacno mi doslo u podsvest da se zapravo moje telo promenilo i svidjalo Sndersu. Oho novitet.
Lepo. Zaista lepo.
Znam da je haljina prekratka ali opet jednom se zivi. Danas je prvi dan takmicenja i iskreno se nadam da nisam na spiaku za danasnju izvedbu. Jos jednom bacim pogled na ogledalo i vidim da sam savrsena. Narcis? Ne! Samo sam imala dobar trenutak da mi sminka bude ista koliko toliko na oba oka.
Sanders posmatra ulicu i vidim da ga nesto tisti,nisam i dalje upucena u njegov zivot,ali znam bar toliko kad je raspolozen i kad je snuzden.
Necu da ga uznemiravam mozda ce mi sam otkriti. Ali napeta tisina mi stvara tremu pa zato pekidam je pitanjem.
-Jel si uzbudjen sto ce mozda neka cica da ti zavrti dupetom ispred nosa.-posvecujem mu svu paznju i konacno iz svog sveta izlazi onaj Sanders na kojeg sam navikla.
Smeje se i to je dovoljan razlog da zakljucim da sam mu koliko toliko zanimljiva.
-Ja? Pa i bez takmicenja twerka meni se to desava svakodnevno.
Zabolelo me je ova izjava,ali ko sam ja da sudim i da nesto promenim?
-Da naravno zaboravljam da si ti ipak Bog seksa i zadovoljstva.-izustim i ponovo osetim na kozi te halapljive poglede od kojih se jezim,od kojih bi da iskocim iz koze koliko mi leptirici udaraju o zidove stomaka.
-Zapamtila si to? -izvija obrve kao znak iznenadjenja,a zapravo zna da je to svako ko ga poznavao znao.
-Naravno.
-Objasni mi zasto na primer tebe zanima toliko ovo takmicenje ?
-Pa recimo da tango i tverk najvise volim od tih plesova.
-Hmm gracioznost i pozuda. Zanimljiv spoj srce.
Opet na taj nadimak "srce" mi zaigra telo i osecam da mi vrelina zari obraze i da se medjunozje bidi sa svakim pogledon,svakom recju.
Ne razumem kako moze tako da me opcini muskarac koji da se ne lazemo ima samo andjeoski lik,a sve drugo je djavolskog karaktera.

Nedugo zatim,stigli smo ispred Hell-a gde je red bio kilometarski. Decku koji ocigledno radi u klubu bacio je kljuceve od auta.
-Sanderse ovde nikad necemo stici na red . Kako si ti planirao da udjemo unutra?-pitala sam.
-Na vrata sreco,prozor je previse visoko.- nasmejao se i prosli smo duz kolone iz koje su se culi samo zvizduci i poneki lajavi komentar.
-Ja ne mogu da udjem ne bi bilo fer prema ovim ljudima.-bunila sam se ali u sledecem trenutku uhvatio me je za ruku preplevsi prste sa mojim i krenuli smo ka ulazu. Malo je reci da sam dozivela blazi mozdani prasak.
Na ulazu veliki rmpalija je pozdravio Sandersa predhodno me odmerivsi od glave do pete.
U klubu je bilo sve uredjeno i za takmicenje i za ludovanje. Auu bice ovde pred eksplozijom.
Dok me drzi za ruku i dalje,vidim da nas svi posmatraju. Verujem da me niko vise ne prepoznaje,ali njega ocito svaka zenska zna.
Stegla sam ga nesvesno jace za ruku posesivno zeleci da dam do znanja da je on moj.
"A Dilan?"-podsvest mi je vristala,ali ja sam je samo ignorisala. Dilan ce biti osoba sa kojom cu biti srecna,dok Sanders je vise za avanturu i za neobavezan seks,ali opet Dzimi mi je jasno dao do znanja da sa njegovim prijateljima nikad ne bi trebalo da imam nesto.
Prokletstvo.
Izmedju dve vatre.
S jedne strane Dzimi,a sa druge Sanders.
S jedne strane brat koji je za mene predstavljao ceo svet,a sa druge muskarac u kojeg sam oduvek zaljubljena i koji me nekontrolisano privlaci.
Posle gurkanja i provlacenja kroz masu stigni smo u separe koji je bio na najboljem mestu. Ceo klub se video,a i ceo klub je nas video.
Ufff.
Izvukla sam ruku iz njegove i osetih nalet razocarenja i hladnoce.
Seo je pored mene tako blizu da mi je opet parfem predpostavljam Armani drazio nozdrve i kozu.
-Sta ces da popijes?-upitao me je
-Vodu,ipak videli smo da pice nije za mene.
Nasmejao se.
- Ovde si bezbedna sa mnom i uvek ces biti. Popij jednu casu vina,obecavam necu ti posle dozvoliti vise da popijes.- saputao mi je uz vrat terajuci moje telo da se promeskolji na kozi troseda koji je zauzimao veci deo separea.
- Dobro.-tiho izgovorim.
Konobar se ubrzo nasao sa porudzbinom. Da bi svoju tremu i drhtaje umirila uzela sam casu .
-Dzej-Dzej ko se smatra favoritom?-pita konobara.
-To se zna. Spanjolka sa Njujorskih ulica.-zagrcnula sam se gutljajom vina.
-Polako Mia. Jel si dobro?(Klimnuh glavom,ali zaprepasceno i dalje sam sedela i gledala u konobara)Jel? A ko je ta gospodjica?-auh nadam se da nece da me otkrije.
-Ne znam,veceras nastupa poslednja tako da i ja zelim da je vidim. -konobar mi se smeska,a na Sandersonovom licu se ocrtava ljutnja i bes.
-Hvala Dzej Dzej,mozes da ides.
Otisao je,a ja sam osetila nagon da samo odem. Nisam ocekivala da ce veceras da bude moj nastup. Kao prvo nisam
ni adekvatno obucena,kao drugo ne znam ni koju pesmu da odaberem,ali dobro valjda cu iskombinovati nesto.

Zanima me bas kako ce Sanders da reaguje na to kad sazna da sam ja ta Spanjolka. Sedeli smo i posmatrali kandidatkinje i komentarisali ih na sve nacine. Sanders je ocito bio nekim jako  zadovoljan jer se raspitivao posle kod Dzej Dzeja ko je ta i ta. Bila sam ljuta,imala sam tremu,i jedino sto sam zelela je da izadjem i pokidam ih sve.
Bila je mala pauza pred sam moj nastup i znam da sam bila pred kljucanjem.
-Evo jos malo i izlazi favorit. Izjavljuje Sanders sa smekerskim osmehom.
-Aha. Sta mislis kakva je?
-Mislim da je neka dobra riba. Jel je  znas  mozda ti kako izgleda?
-Nije losa..videces je.-htela sam jos nesto da kazem ali me je voditelj presekao.

"I za kraj nasa miljenica veceg dela Juzne Amerike,Evrope i Bliskog istoka predstavlja se i pod nadimkom Spanjolka Sa Njujorkskih ulica. Visestruka sampionka u mnogim plesovima Mia Sirius."
Ustala sam i na njegovom licu videla izraz zaprepascenosti. Krenula sam niz stepenice ka podijumu. Svi su me gledali,odmeravali,bodrili dok sam izla kroz masu. Popela sam se na podijum. Srce je galopiralo i stiglo u grlo,jedino sto sam u tom trenutku trazila svojim pogledom bio je Sanders koji vise nije bio u VIP sepreu. Jebiga otisao je. Ali sta ja tu mogu on je pretezno bio taj koji je odlazio,a ja cekala i nadala se njemu.

"Osvoji me Sanderse"Where stories live. Discover now