8.deo

3.2K 87 3
                                    

  Sanders


I put a spell on you
Because you're mine

You better stop the things you do
I tell you, I ain't lying
I ain't lying

You know I can't stand it
You're running around
You know better daddy
I can't stand it 'cause you put me down
Oh, no

I put a spell on you
Because you're mine

Sranje!! Njen telefon zvoni i preti da probudi moju usnulu lepoticu.
Moju? Jel sam ja to zaista tako rekao?
Telefon je na stocicu u dnevnoj  blizu nas i lagano sam mogao da ga uzmem i utisam ,sto sam i krenuo sa tom namerom,ali zaledio sam se zbog imena koje je bilo na ekranu.
Dilan♥️
Verovatno je to taj njen. Samo sam nemo stojao i zurio u ekran  dok nisam usled besa uzeo telefon i iskljucio ga.
Izvini decko ona je ipak moja.
Osecam se kao najveci idiot zato sto igram prljavo ali ipak ne marim,ona ne zasluzuje da bude sa nekim mlakonjom.
"Ali takodje ne zasluzuje da je ti zavlacis i da je iskoristis kao svaku predhodnu. "
Sranje...
Na satu kazaljke ne pokazuju nista vise od deset sati. Da li sam ja ikad bio u deset sati kod kuce,na ugaonoj zavaljen sa devojkom na sebi a da predhodno nisam se pojebao sa njom?
Naravno da ne!!
To nisam ja. To nije Sanders!!
Posmatram je i uvidjam da posle toliko vremena koliko sam proveo bez nje,postao sve ono sto verovatno ne bi nikad mogla ni da predpostavi. Ona je znala kakav sam ja. Znala je sve moje mane,znala je sve informacije koje su mnogima bile nebitne pa i meni samom ali za nju su one bile bitne i vazne.
Zaljubila se u mene iako je znala da je to bilo zabranjeno. Njen brat je moj najbolji prijatelj od pelena i kad smo postali tinejdzeri obecali smo da necemo nikad da budemo u vezi sa curama koje su nama bitne(mislim na rodbinu).
Kad mi je priznala da se zaljubila u mene verujte mi da sam zeleo dve stvari u tom trenutku. Prva je da je to zaista tacno i druga je da sam pozeleo da mi Dzimi nije najbolji prijtelj i da mu ona nije rodjena sestra. Dobro postojala  je i treca stavka a to je da mi jaja budu na mestu bez strojenja od strane Dzimija.
Od te veceri kad sam dozvolio da me poljubi u meni su se prelomile neke stvari. Zeleo sam je tako nevinu i cistu,a samim tim nisam je mogao imati jer ja sam onaj gresnik koji ima lice andjela ali koji je dusu je odavno prodao djavolu.
Sutradan sam saznao da je ranom zorom otputovala u Evropu. Zelela je da ostvari san da postane arheolog,mada sam znao da se iza toga krilo nesto drugo.
Danima sam mislio o njoj. Zeleo sam da je pozovem aki naravno nikad nisam. Nije da nisam imao hrabrosti,nego nisam zeleo da je povredjujem i prisecam na moje odbijanje.
Svake veceri sam jebao i po dve tri devojke zestoko zamisljajuci nju. Nijednu nikad nisam poljubio . Ne volim romantiku,mada posle tog poljubca nisam zeleo da mi neko skine sa usana taj nevini poljubac koji mi je poklonila.  Kad je otisla u Evropu,u sobu sam joj zakoracio par puta zeljan da saznam nesto vise o Miji Sajrus. Devojci koja je bila uvek pred mojim ocima ali uvek nedostizna,nedodirljiva i zatvorena.
Jednog dana sam usao samo da bi osetio miris svezeg cveca u kojem preovladava jasmin i ljiljan. Sve je bilo na svom mestu,ali pod jastukom se nazirao predmet koji je prosto mamio da vidim sta je. Podigao sam jastuk i video da je to njen dnevnik koji je uvek vukla sa sobom i piskarala nesto.
Otvorio sam ga i iz njega je ispala moja fotografija. Podigao sam je i video da je ta fotografija sa jednog slavlja iz moje kuce uradjena. Mislim da je bio moj 18.rodjendan.
Okrenuo sam je i na poledjini je pisalo:"Gospodin X"
Nasmejao sam se tom njenom nevinom izrazavalju ljubavi,ali opet prekorio i sebe i nju zbog Dzimija.
   Otvorio sam neobavezno  jednu od stranica dnevnika i poceo da citam.
   "Dragi dnevnice. Mozda  ce da ti deluje smesno,ali zaljubila sam se. Da! Zaljubila sam se ponovo u osobu koju sam toliko vremena zelela da zaboravim. Tuzna stvar je ta sto sam se zaljubila u zabranjenog. Ponovo!U njega... U gospodina X.(da vas podsetim to sam ja)
   Volela bi kad bi imala snage da kazem nekome ovo sto osecam ali ipak zvucalo bi previse smesno,previse detinjasto,previse klise. Jedino sto mi preostaje jeste da se nadam da ce nekim cudom u meni da se rodi dovoljno hrabrosti da mu priznam sve.
   Zatvorio sam ga vidno povredjen cinjenicom da sam povredio jednu neznu devojku koja je samo zelela srecu sa mnom.
Milujem je po kosi i posmatram svaku crtu njenog lica. Samostalna,odrasla,zgodna i prosto obasuta seksipilom.
Nije vise ona stidljiva devojcica.
Kako li cu izdrzati a da ove prste ne prilepim za nju? Onaj Dilan je pravi srecnik kad je nasao ovakav dragulj,ali da li on zaista zasluzuje ovu jedinstvenu zenu? Ako je ona srecna sve je onda nebitno. Zasluzuje srecu,mada opet dok imam priliku uzivacu u njenom drustvu i njenoj blizini.
Uzivajuci u pogledu,njenoj toplini tela utonuo sam u san koji je bio najlepsi u poslednjih par godina.

***

Mia

Jutarnje sunce se probija kroz debele draperije milujuci mi lice. Polako se promeskoljim i uvidjam da je nesto ispod mene . Bacim pogled i samo sto se od soka nisam preturila na pod. Sanders spava tako milim snom da mi je zao da sklonim pogled sa njegovog lica. Njegove ruke su na mojim ledjima i struku. Jebote sta se sinoc desilo?
Definitivno meni vise od jedne case vina nije trebalo. Polako pokusavam da ustanem sa njega a da ga ne probudim.
-Slamas mi srce.-izgovara dubokim muzevnim glasom.
-Izvini. Boze spavala sam na tebi.- prodjem prstima kroz kosu rastresajuci duge uvojke kose.  Vidim gladni pogled na sebi.
-Meni nije smetalo.-polako se protegao.
-Svejedno izvini,trebao si da me probudis.-izjavljujem i pokusavam da se odmotam od onog cebeta sa kojim nas je pokrio.
-Izvini ali zar nemas nista drugo da obuces? Mislim nijw da mi smeta ali mi ometa koncentraciju -pita me gledajuci u moje grudi i naravno noge,jer svesna sam ja cinjenice sta imam na sebi.
-Nemam,u tome jeste problem. Moramo u kupovinu.
-Molim? Kupovina? Kako to mislis moramo? Napolju je jos uvek mrak. - izbecio se u mene kao bik u crveno.
-Lepo ja idem da skuvam kafu,a za to vreme okupaj se i dodji kod mene. Posle idemo do grada. Kako to mislis mrak? Jel znas ti na kojoj strani uopste izlazi sunce?
-Nisam siguran uvek ustajem posle podne. A viked bukvalno prespavam.
-Salis se?
-Ne!
-E pa gospodine dok budes ziveo sa mnom ustajaces rano.-podbocila sam ruke na kukove. Zadivljen prizorom nasmejao se gde su mu oci ionako blistave poput neba dosle do izrazaja.
-A sta ako necu?-ovo godpodina zabavlja dakle?
-Ti ti je uslov ako zelis da zivis sa mnom u mirnim okolnostima.
Ustao je sa ugaone i krenuo ka meni.Hod mu je bio odsecan ali tako jebeno seksi i privlacan. Instinkt me je nagonio da se pomerim,ali inat nije zeleo da popusti. Tvrdoglava sam i ne popustam tako lako.
Stao je ispred mene  nadvijen i osecala sam onaj snazan parfem koji mi je cele noci donosio spokoj i lepe snove. Srce mi je snazno zalupao kad me je pogledao ozbiljnim pogledom.
-Srce jel ti to meni pretis?
-Mozda, mada vise je zvucalo kao upozorenje.-izustim a shvatam da se tresem kao prut.
-Vidis srce moras da znas jednu stvar meni niko ne preti.- svaku rec naglasava i obilazi sa njom oko mene unoseci nervozu i budjenje leptirica u stomaku. Sranje da li je moguce da me svaki put ovakve scene pale kod njega.
-Srce.. navikni se. -skupivsi hrabrost podigla sam kaziprst desne ruke i njime ga po grudima bocnula par puta.
Okrenula sam se i krenula ka kujinji. Namerno sam zanjihala bokovima jer iskreno govoreci od mene dobice jos mnogo'kazni'Mogla bi se zakleti da je ispustio blag uzdah i da se nasmejao ocigledno ne naviknut na to da jedna devojka komanduje tako velikom playboy igracu.

"Osvoji me Sanderse"Where stories live. Discover now