Sanders
Jebote Sanderse smiri malo dozivljaj. Ponavljam mozgu,ali ipak pre svom penisu koji je pred eksplozijom. Ne secam se kad sam ovoliko bio napaljen. Ne secam se da sam ovoliko zeleo neku zenu kao sto sad zelim Miu. Ima decka. Ma moze slobodno da zaboravi da mu je Mia devojka.
Ko zna kakav je to mlakonja kad je pustio ovakvu curu samu da dodje ovamo.
"A ti bi zaboravio onakvu devojku?"-mozak mi sapuce.
Prokletstvo..naravno da ne bi. Jebote koliko se samo promenila.
Koliko je samo sebe od male streberke koja je zaokupljena knjigama napravila bombu.
"A govorio si da ce postati kaludjerica kojoj ce paucina da se skupla medju nogama"- proslost mi se ruga. Jedino sto bi zeleo i sto bi zaista voleo da se gnezdi izmedju njenih nogu sam ja.
Ako Sanderse picketino,ako tako ti i treba.
Napolju dok pada kisa stojim i pokusavam da smirim misli,kurac pokusavam da kontrolisem jer prokleto me pali cinjenica da onakav komad seta u muskoj kosulji po kuci.
Sanderse ona ti je zabranjena. Ponavljam, ponavljam ali to nista ne vredi jer jedino o cemu moj bolestan um razmislja jeste kako joj dugmici one kosulje padaju po podu dok joj je ja strgavam sa tela,kako stavljam u usta jednu od onih dojki i kako se zabijam u nju na persijskom tepihu koji je na podu dnevne sobe .
Jebem mu opet sam kao kamen tvrd.
Odlazim i uzimam iz auta torbu koju imam u 'rezervi'ako treba negde da odem(pobegnem).
Vracam se u kucu i cujem pesmu koju je pustila na zvucnike koji su svuda po kuci rasporedjeni,mada ocito to ona nije ni svesna. Pratim zvuk i predpostavim da je u kuhinji. Na vratima ugledam nesto od cega
mi adrenalin udara u svaki moguci kutak tela,svaku poru i iskreno ako sad se suzdrzim postacu neprekosloven svoje samokontrole.
Mia secka povrce za salatu a uz pesmu "Candy shop" od 50 centa,uvija ono svoje telo kao nekakva profesionalna igracica i zaista uzivam dok je gledam. Medjutim ona kosulja kad god podigne one rucice iznad glave podigne se zajedno sa njima otkrivajuci to dupe koje bi razneo kao atomska bomba Nagasaki ili Hirosimu. Bale osecam da mi polaze. Pulsiram ceo. Ne znam iskreno Dzimi da li ces mi oprostiti sto sve ove prljave misli gajim prema tvojoj sestri.
Pocinje da twerkuje. Isuse!! Ne znam zaista koliko je ovo granica koju mogu da podnesem.Prokletstvo poplaveci mi ud od ovakvih scena. Nije mi dobro majke mi moje.
-Jel ti treba pomoc?-u momentu se okrece na moj glas sva prestravljena. Ali cega se uplasila? Saznanja da sam je posmatrao?
-Ne,samo mi reci sta bi vecerao? -one sive oci me posmatraju tako zavodnicki,ali distancirano.
T E B E!!!- hteo sam da kazem ali nisam, samo sam joj prisao i rekao " Sta god". Rumeni joj obrazi i zapitam se jel od moje pojave ili od kuvanja?
- Topli sendvici i salata??- upitala je.
Klimnuo sam glavom.
-Zasto ne nastavis,divno ti je islo za rukom.-pogledala me je u fazonu 'Sta da nastavim?".
-Mislim nastavi da igras deluje mi kao da znas kako se to radi. Jel si trenirala ples?
-Malo nesto,valjda ostalo u secanju.
-Delovalo je da si itekako uvezbana. Trebalo bi da nastavis.-(ali samo za moje oci,polomio bi svakog ko bi joj prisao a kamoli imao nesto sa njom)
-Ko zna mozda i probam nesto ozbiljnije.- smeska se dok mesa salatu.
-Daj da ti pomognem. Postavicu sto.-sta koji kurac radim, ja nikad ne postavljam sto? Mada opet sta fali da malo sliku o sebi popravim.
"Koga lazes hoces samo da je kresnes,a ne znas kako? Ona je drugacija pa se trudis i skupljas poene."- mozak mi govori cinjenicu.
Uzimam tanjire ,unapred znajuci gde stoje jer brate zaista vise sam po tudjim kucama nego u svojoj. Mada ako izuzmemo stan u koji dovodim devojke samo zbog seksa.
Topli sendvici su zamirisali,tako da je iznela na pult kuhinje zajedno sa salatom . Divno je izgledalo sigurno i divnog su ukusa. Mada pre bi kuvaricu smazao nego sendvic ali to je Mia. MIA!! Obecao sam Dzimiju. Mada...ona preko puta mene izazovno obucena tako me mami i navodi na slatki greh.
-Sta ces da pijes?- pita me otvarajuci frizider.
-Koka kolu ako imas. Ako nemas onda vodu.
-Imas srece ostala je jos jedna limenka. Prinosi mi limenku i casu,spustivsi se osecam miris kise i miris limuna. Osvezavajuca i tako seksi. Ispustih nesvesno uzdah.
-Nesto nije u redu. Sendvici ti se ne svidjaju.-pita me i gleda tim ocima koje bude sve samo ne zdrav razum.
-Ma sve je u redu. Sedi jedi...-zelim da je posmatram nesvesnu da me uzasno prija.
- Samo da donesem vino. Volim uvece casu vina da popijem.
Vratila se i brze nego sto sam ocekivao,naravno ja sam bio u mislima kako bi slatko to dupence iskoristio.
Vecerali smo u tisini kraduci jedno drugom poglede.Sklonila je sve prljave sudove u masinu za posudje ukljucila je i sela preko puta mene. U casu je dosula jos malo vina.
-Zar nisi rekla da popijes samo jednu casu?-pitam smeskajuci se.
-Plasis se da se ne napijem? Dzimi nije tu tako da nemam koga da se stidim ako i uradim to. Planiras da me tuzis?
-Ne taman posla nego samo pamtim sitnice.-sad se ona nasmejlaa. Vrti onu casu zajedno sa crnim vinom i opet taj izazovni pogled.
-Hoces da ti otkrijem jednu tajnu.-rekla je gledajuci u casu.
-Hajde..
-Od pica jedino pijem vino,sve ostalo mi je odvratno. Tekilu ne podnosim,zato sto sam se davno popivsi samo jednu casicu opila da tako nazovem i napravila glupost. Od tad je vise ne pijem.
Vracam film unazad i shvatam da je one noci kad smo poljubili imala ukus na limun,so i tekilu. Interesuje me kakvu glupost je uradila. Znam da sam ja uradio jer sam poljubio sestru mog najboljeg druga a nisam smeo.
-Sta si uradila?-
-Izgubila se u snovima.
-Ne razumem.. - ne kapiram zaista o cemu govori,ali vidim da je potistena. Ne svidja mi se da to lice bude potisteno.
-Nema razloga da ti to shvatis... Hajde da gledamo malo tv pa svako u svoj krevet. Krenula je ka dnevnoj,a ja za njom. Nepojmiv osecaj je prostrujao mnome.
Hteo sam i da je utesim i da je zadovoljim. Nikad mi nije bilo vazno kako se zena oseca ali ovo njeno stanje me povredjivalo. Zasto?? Ni sam ne znam valjda je to ta neka povezanost koju nisam znao da objasnim.
Seo sam na krevet i ispruzio se,i posmatrao svaki njen pokret. Zasto prokleto sam i dalje napaljen.
Budi normalan jednom u zivotu Sanderse.
-Sta zelis da gledamo? - pita me dok pali tv,ali ipak nisam mogao da odvojim pogled od njenih oblina. Okrenula se i zatekla me kako po milioniti put odmeravam njene noge. Boze koliko bi voleo da se nadjem medju njima.
-Zasto me tako gledas?
-Zato sto si bozanstvena..-otelo mi se. Spustila je pogled pa vratila ga na tv. Vrti nespretno daljinski i menja kanale.
- Nadam se da volis malo fantastike? Solomon Kejn ??
- Moze. -sve moze samo da si tu.
Sela je pored mene.
-Dodji,nasloni se na mene,ispruzi se imam ovde cebe pokricu nas zahladnelo je.-izgovaram i znam da cu da zazalim jer necu da se kontrolisem,ali zao mi je sto samo na sebi ima onu tananu kosulju a zahladnelo je.
-Nema potrebe dobro mi je i ovako. -lice joj je kao bulka crveno.
-Mia!! Dodji!!- grublji mi je glas
-Ne!!
-Mia! Ako ne dodjes ti kunem ti se ja cu te dovuci.-smeskam se jer jednostavno mi se dopada ta ideja.
Prilazi mi i kako sam bio opruzen ugnezdila se izmedju mojih nogu. Na njen dodir sam se sav napeo. Pokrio sam nas.glavu je spustila na moje grudi a ruke polozila na moje telo.
Spustio sam ruke na njeno telo. Nezno,bujno i savrseno oblikovano.
Film je trajao i trajao a ja nisam ni obracao paznju na njega. Zabrinjavao me je samo ovaj osecaj koji imam kad sam pored nje,sa njom,i kad me dodirne.
Pogledao sam je ravnomerno je disala,zaspavsi ko zna kad. Njena divna kosa,padala je svuda oko nas donoseci dodir neznosti i mekoce. Nisam smeo da se pomerim.
Nisam smeo da probudim andjela koji je tako divnim snom spavao.
Volim ovaj osecaj uprkos tome sto sam bezao od njega. Mozda sam bezao zato sto nijedna nije bila slicna njoj,ili pak svidja mi se zato sto mi je zabranjena a ja i te kako volim zabranjeno voce.Mada ko zna mozda je tu postojalo nesto mnogo vise.
YOU ARE READING
"Osvoji me Sanderse"
RomanceSta ce se desiti kada Mia povucena,pametna i skromna devojka pocne osecati nesto vise prema jednom od najboljih drugova svoga brata? Uprkos bogatstvu,i svim privilegijama koje njeno prezime nosi ona moze da ima svakog, ali je izabrala njega...pley...