Besna sam i tako zelim da u ovom trenutku nekog isprasim.
Kako moze biti tako sebican,ohol,grub?
Kako moze tako da me izbaci iz koloseka svojim poljubcima,dodirima i recima i da me kasnije istim tim baci na kolena?
Seronja!!
Klasicni seronja koji je navikao da bude samo po njegovom.
E pa iz inata iako nisam imala volju da odem na veceru sa gospodinom Patersonom sad cu otici sa apetitom.
Ulazim u taksi koji se eto tu nasao u blizini i bez razmisljanja kazem da me odvede u trzni centar.
Sedim zavaljena u sedistu zutog taksija,sickem kao otrovnica,mada da me ujede i crna mamba srusila bi se ons kraj mene mrtva.
Bride mi usne dajuci mi do znanja da sam upravo mogla opet pasti pod vlast Sndersa.
Prokletsvo covek je zaista hodajuci seks,i ne verujem da bi ijedna zena ostala imuna na njegov sarm,a kamoli da probaju neki deo njegovog tela. Ako razumete sta hocu reci.
Zelim samo da se iskobeljam iz ove situacije u kojoj sam se nasla. Zapetljala sam se kao pile u kucine,a izlaz ne vidim ni na kilometar.
Vrucina mi nije nista u poredjenju na secanja kako mi njegove usne znaju svaku tacku,okidace na koje gubim pamet i razum. Kad god zazmurim osevam kako njegove usne meke i vrele dodiruju moju kozu,kako se njegov jezik poigg
Njegov lik mi se vrzma po glavi i ne znam iskreno kako da se izborim sa tim. Svidjanje je nista u poredjenju sa onim sto osecam prema njemu.
Osakatio me je za sve momke koji ce posle njega uci u moj zivot.
Ne mogu da volim nijednog normalnog momka jer ovo telo,mozak i dusa se navikli na onog kretena koji mi je od pocetka bio zabranjen.
Lepo je govorio moj Dzimi da ne smem da se zaljubim ni u jednog od njih trojice,ali ko moze srcu da zabrani ili da nametne da se zaljubi u nekog drugog-ko zasluzuje paznju i nasu ljubav? Ali ne!!! Ja nisam slusala njega. Uprkos tome sto ih je znao kao svoj dzep,ja mu nisam ispunila taj jedini uslov koji mi je rekao.
Sanders pa Sanders.
Jebem ti Mia sve!!!
Zivela sam oduvek po nekim kodeksima.
Budi odlican djak,budi ponos i dika porodice i budi u svemu savrsen koliko je to u tvojoj moci.
A pre svega budi odgovoran, dobar i posvecen porodici i svojim najblizima. Mada sto se tice ljubavi ja sam oduvek a cini mi se da ce biti zauvek pripadati Sandersu.
Kod mene je vazilo jedno pravilo,a to je biti veran samo jednoj ljubavi.
Ocigledno to pravilo nije vazilo i za njega.
Dzimi je od mene bio stariji godinu dana ali se ponasao kao da je moj brat blizanac-moje drugo ja,a i kao otac zastitnicki nastrojen i strog oko mnogih stvari. Verujem da bi sto se tice mene i Sandersa odreagovao burno.
Ne smem ni da pomislim sta bi uradio Sandersu.
A tek meni?
Meni bi ocitao bukvicu kakvu ni od roditelja ne bi dobila,i verovatno bi bila jedan od glavnih razloga zasto bi raskrstio i prekinuo prijateljstvo sa jednim od najboljih prijatelja.
Taksista mi se obraca ali nisam ni bila toga svesna jer sam lebdela u nekim svojim mislima,u nekim svojim mucnim raspravama sa samom sobom.
Tek kad sam pogledala u njega shvatam da je taksista zapravo zena.
-Gospodjice da li ste u redu?-zena blizu pedesetih mi se majcinski obrati,i shvatam da bi mi sad razgovor sa majkom najvise prijao.
-Jesam,samo sam odlutala.
-Muskarac je dakle krivac sto takva lepotica sedi u mom taksiju snuzdena i utucena.-nasmesila mi se
-Zar je toliko ocigledno?-usiljeno joj uzvracam osmeh
-Verujem da sam tokom svih ovih godina prostudirala mali milion ljudi,a tako znam kad koga nesto tisti.
-Sigurna sam da znate. Procice me to!-slegnem ramemima kao da sam pomirena sa tom cinjenicom,a nisam. Nikaad necu biti.
-Volis ga?
-Mozda i vise od sebe.-tiho ispustam uzdah iz grudi jer sam upravo izbacila ono sto odavno drzim na vrh jezika.
-Mila moja,veruj mi ja te poznajem samo desetak minuta i uvidjam koliko si divna,vidi i on sigurno tako misli. Ne moze ni on a niti bilo ko ostati imun na tu lepotu.
-Hvala vam,ali ova lepota je vise prokletsvo nego dar.
-To ce vreme pokazati mila.(Ma sigurno... Samo kasnije mozda bude zaista kasno)
-Izvinite zadrzavam vas,koliko vam dugujem?-vadim novcanik iz torbe da platim ovoj divnoj zeni koja mi uliva toliko neke nade u vezi onog debila.
-Nista draga.-
-To ne dolazi u obzir.-vadim novcanicu od 20$ i pruzam joj.
-To je mnogo.-bunila se ali posto moja upornost takva kakva jeste ubedila sam je.
-Dovidjenja,i prijatan dan.-izgovaram i izlazim na onu toplotnu zegu od koje mi zeludac se preokrenu.
Da sam mogla ceo dan bi bila sa onom zenom u taksiju.
Zvoni mi telefon. Brckam po torbi i kad uzimam konacno telefon vidim da me on zove.
Pazi da ti se ne javim. Iskljucujem ga i vracam u torbu.
Odlazim do prvog butika koji pronalazim u moru jednolicnih i iskreno ne volim kupovinu ali dedinitivno iz ove necu se skoro vratiti.
YOU ARE READING
"Osvoji me Sanderse"
RomanceSta ce se desiti kada Mia povucena,pametna i skromna devojka pocne osecati nesto vise prema jednom od najboljih drugova svoga brata? Uprkos bogatstvu,i svim privilegijama koje njeno prezime nosi ona moze da ima svakog, ali je izabrala njega...pley...