1.

1.2K 67 5
                                    

*Zayn*

Vzbudil jsem se a šel se vysprchovat, Tobi ještě spal. Vlezl jsem si do sprchy a nechal na sebe téct kapky vody.

"Zayne?"

"Ano? Jsem ve sprše tak se zatím obleč" rychle jsem se opláchl a vylezl ven, omotal jsem si ručník kolem pasu a šel provést ranní hygienu. Přiběhl za mnou Tobi a šel si vyčistit zuby, vysušil jsem si vlasy a oblíkl se. Když byl i Tobi hotovej poslal jsem ho se najíst a šel se učesat. Jsem hrozně háklivý na svoje vlasy, trvalo mi asi hodinu než jsem se učesal. Vzal jsem si tašku a šel dolů, bydlíme s Tobim a Jennou v rodinném domku. Vzal jsem si svoji svačinu a mohli jsme jít.

"Máš batůžek?" jen kývl v záporu a utíkal si pro něj, dnes mají jít na výlet se školkou. Zamkl jsem dveře a vyšli jsme, po cestě jsme vyzvedli Pezz u ní doma.

"Ahoj"

"Čauky" s Perrie se známe od malička je to má nejlepší kamarádka. Tobi ji má taky moc rád, dovedli jsme Tobiho do školky. Převlíkl se a dal nám pusu a my šli do školy. Vzali jsme si věci a šli na hodinu, Pezz má první hodinu francouzštinu a já matiku. Sedl jsem si na své místo nachystal si věci a zrovna přišla učitelka. Něco vykládala tak jsem si dal sluchátka a dělal jsem že ji poslouchám.
Co bych asi tak mohl dneska odpoledne dělat? Tahle věta mi neustále běhala v hlavě. Mohl bych se jít podívat s Tobim do parku. Chodili jsme tam jako malý pořád ale od té nehody jsem tam moc nechtěl pořád by mi to připomínalo rodiče. Máma tam chodila velice ráda, roste tam spoustu růží a ty měla máma nejradši. Když skončila škola šel jsem teda sám do parku Perrie jela někam se sestrou a Tobi je ve školce. Procházel jsem parkem, je pořád krásný . Šel jsem si sednout na lavičku a vzpomínal jsem na své dětství. Vždycky mi máma říkala že ať se jí stane cokoliv vždy na nás bude dohlížet ze shora. Z přemýšlení mě vytrhl nějaký kluk.

"Ahoj" oslovil mě když si sedal vedle mě.

"Ahoj. Jsi tu nový? Ještě jsem tě tu nepotkal." otočil jsem se směrem k chlapci a poprvé se střetl s jeho krásně oříškovými oči.

"Nejsem, bydlíme tu už dva roky.." tak to bylo trapné, nikdy jsem ho tu ale neviděl. Zrovna jsem chtěl něco říct ale on mě předběhl.

"Chodím na stejnou školu jako ty, jen jsem o rok výš." tak tím se vše vysvětluje, na škole je spoustu lidí ale on si mě všiml ale já jeho ne.

"Aha, jsem Zayn... Zayn Malik"

"Jo, já vím...promiň... Liam Payne" podali jsme si ruku, odkud ví mé jméno třeba mi to později poví. Seděli jsme tu spolu asi hodinu

"Kurva" zapomněl jsem na bráchu.

"Promiň, musím vyzvednout brášku. Prosím přijď sem zítra zas v tuto hodinu." chci se s ním ještě vidět, přijde mi takový.....zvláštní.

"Dobře.... Ahoj"

"Ahoj" rozběhl jsem se a běžel do školky, učitelka zas bude nadávat.... vešel jsem dovnitř a Tobi utíkal za mnou.

"Ty-ty jsi zapomměl." rozplakal se mi, není zvyklej bývat dlouho beze mě.

"Příště přijď dřív!" zabouchl jsem ji než stihla pokračovat, oblíkal jsem Tobiho

"Tak už nebreč, jsem tu. Příště už nezapomenu ano?"

"Do-dobže" otřel jsem mu slzy a konečně se začal oblíkat. Dal jsem mu batůžek, Tobi mě vzal za ruku a šli jsme domů. Musel jsem pořád myslet na Liama.

"Bváško, vidíš toho pejska?!" Tobi mě tahal k nějakému šťeněti, bylo dané v krabici a krásně se na nás koukalo.

"Necháme si ho?"

"Tobi teta se bude zlobit"

"Pvosím.." šli jsme blíž a u toho pejska byl dopis: Prosím dobře se postarejte o Maxe. Děkuji

"Čo tam je?!"

"Že se o něj máme postarat" Tobi se rozběhl k Maxovi a vzal si ho do náruče. Tetě by nemusel vadit pes, položil jsem ho na zem a on šel za námi. Došli jsme domů a teta už přijela z práce, vzal jsem Maxe do náruče a šli jsme dovnitř.

"Ahooj"

"Ahoj zlato." slyšel jsem tetu z kuchyně, zul jsem si boty a šel za ní.

"Mám pro tebe překvapení." nebyl jsem si jistý zda to byl dobrý nápad. Teta se otočila a když spatřila Maxe šla za mnou blíž.

"Ten je rozkošnej. Kdes ho vzal?"

"Našel." vysvětlil jsem tetě situaci ohledně Maxe nakonec souhlasila že si ho necháme.

"No... a nemohli by jsme zajet koupit Maxovi potřebné věci?"

"Dobře, převleču se a můžeme jet." když byla teta nachystaná vzali jsme Maxe a šli do auta. Dal jsem mu deku na sedačku vedle Tobiho. Ve zverimexu jsem mu šel vybrat vodítko, obojek, nějaké hračky, misky, pelýšek a nějaké pamlsky. Zbytek sehnala teta s Tobim, když jsme měli vše potřebné šli jsme zaplatit. Max už čekal netrpělivě v autě, dali jsme věci do kufru a vydali se domů. Pustili jsme Maxe na zahradu a šli mu umístit věci. Hračky, misky a velký pelýšek jsme mu dali do obýváku, další pelíšek jsem si dal k sobě do pokoje a do kuchyně. Tobi mu nasypal granule a nalil vodu, zbytek odpoledne si Tobi hrál s Maxem a já se snažil se něco naučit na zítřejší test s chemie, ale nedokázal jsem se soustředit pořád jsem myslel jen na Liama.

"Bvácho, nevykoupeme Maxe?"

"Dobře" vzal jsem oba do náruče a vydal se do koupelny. Dal jsem Maxe do vany a opláchl ho vodou, nejspíš se mu to líbilo. Namydlili jsme ho a pak opláchli, vysušil jsem ho trochu ručníkem a vyndal ho ven. Rozložil jsem mu ručník na zem, hned si na něj lehl a olizoval se.

"Kluci večeře" zrovna jsem začínal mít hlad. Seběhli jsme dolů a pustili se do večeře. Po jídle jsem pomohl tetě s nádobím a pak se šel dívat na televizi. Pustil jsem si svůj oblíbený seriál: Jak jsem poznal vaši matku. Tobi si sedl za mnou a něco si maloval, skoukl jsem asi 3 díly a pak jsem si všiml že Tobi usnul.

"Odnesu ho a půjdu taky spát"

"Dobře zlato, dobrou noc" vzal jsem Tobiho do náruče a odnesl ho do pokojíčku, sundal jsem mu tepláky a šel k sobě. Vzal jsem si Maxe sebou, vyslíkl jsem se a zalehl do postele. Max vyskočil a lehl si za mnou.

"Dobrou noc broučku" dal jsem mu pusu na čumák a šel spát.

________________
Gays tady je můj nový příběh tak snad se bude líbit :33


Chlapec z parku [Ziam]Kde žijí příběhy. Začni objevovat