8.

323 24 3
                                    

Takže jelikož je úterý tak tu máte nový díl =3
_____
*Liam*

Ráno jsem se vzbudil a Zee vedle mě už neležel, uslyšel jsem téct sprchu. Takže se sprchuje, nachystal jsem si oblečení do školy a šel pro snídani.

"Dobré ráno mami"

"Dobré Li" vzal jsem si od ni talíře a šel zas nahoru. Zee už nebyl ve sprše ale oblékal se, položil jsem snídani na stolek a šel za ním.

"Jak se vyspal můj andílek?"

"Dobře ale vzbudilo mě to prázdno vedle sebe." políbil jsem ho a šel se také obléct, posadili jsme se na postel a snědli snídani. Vzali jsme si věci a šli dolů, uklidili jsme si svačiny a vydali se do školy. Stavili jsme se k Pezz a počkali než tam dojde Niall, když Ni došel vydali jsme se do školy.

"Tak po škole někam zajdeme. Zatím se mějte ahoj" rozloučili jsme se se Zaynem a Perrie a šli do třídy.

*Zayn*

Sedl jsem si do poslední lavice ve třídě, první hodinu máme matiku. Vytáhl jsem si mobil a napsal Liamkovi.

do: Miláček
Chybíš mi...
Chci tě mít zas u sebe.

Položil jsem si mobil na lavici a nachystal si sešity. Pezz se posadila vedle mě a začala se se mnou bavit o všem možném.
od: Miláček
Neboj o přestávce se stavím
Ať nemáš průšvih :D

Liam je na škole oblíbený takže tu nikomu nevadí že je gay. Nikdy jsem se nezajímal o oblíbené děcka připadali mi namyšlení, ale Liam je jiný.
do: Miláček
Učitelka tu není a já se nudím.

S Liamem jsme si psali asi ještě 15 minut, potom přišla učitelka a já musel mobil uklidit aby mi ho nezabavila jako minule. Ležel jsem na lavici a díval se z okna, občas jsem na něco odpověděl Perrie nebo učitelce. Ještě 10 minut a Li přijde, uklidil jsem si učení a učitelka vykládala něco o nějakém výletu i s Liamovou třídou. Pak se zvedla a odešla.

"Zee jsem tu." posadil se vedle mě a políbil mě, za chvíli si přišel Niall pro Perrie a někam šli.

"Zee? Že ty si zas nedával pozor?"

"No... ehm... ne. Promiň, ale ty jsi lepší učitel" sedl jsem si na lavici takže jsem seděl naproti Liamovi.

"Děkuju" políbil mě na tvář chvíli jsme si ještě povídali a pak Li odešel do své třídy.

*po škole*

Čekali jsme s Pezz po škole na Liama s Niallem, chtěli jsme strávit společné odpoledne.

"Jsme tu!" přišly za námi a my se vydali parkem k Niallovi domů, chtěli jsme jít k Pezz ale její máma si přivedla nového přítele. Když jsme konečně došly k Niallovi dali jsme si tašky do chodby a šli do pokoje.

"Pustíme si film?"

"Jo proč ne" sedli jsme si na pohovku a vybrali nějaký film, nebudeme tu moct být moc dlouho. Musím se zas učit a Liam taky, zalezl jsem si blíž k Liamovi a opřel si hlavu o jeho rameno a sledovali jsme film.
________________
Omlouvám se že je to tak krátký, ale psala jsem to narychlo. Příště napíšu delší ;)


Chlapec z parku [Ziam]Kde žijí příběhy. Začni objevovat