Vpadá to, že píšu sama pro sebe :O :(
Ale i přesto je tu nový díl :)
___________*Liam*
Zbožňuji ty rána kdy můžu pozorovat Zayna jak spinká, poslední dobou se budí pozdě takže ho můžu pozorovat.
"Proč na mě tak koukáš?"
"N-nekoukám já si tě prohlížím, jsi překrásný"
"Nejsem" zakryl si hlavu polštářem.
"Jsi a dej ten polštář dolů"snažil jsem se mu sundal polštář ale on se přetočil a sedl si na mě.
"Ty jsi překrásný Liame" políbil mě a slezl ze mě dolů.
"Nee ja se chci ještě mazlit. Prosím"
"Tak dobře ale jen chvilku" stáhl jsem ho k sobě a on spadl na mě. Položil jsem ho na záda a vyhrnul mu tričko.
"Pěkně nám rosteš prcku" pohladil jsem ho po bříšku a políbil ho.
"L-li p-prosiiiim nech tohooo" miluju Zayna smích, prostě jsem si nemohl pomoct a musel jsem ho začít lechtat.
"Nenechám" políbil jsem ho a dál pokračoval.
"Liameee prosiiim!"
"Proboha co to tu tak ječíte, normální lidé v tuhle dobu ještě spí." vtrhl nám do pokoje Niall a my se začali smát.
"Promiň ale vás dva taky večer nešlo přeslechnout." hodil po nich Zee polštář a znovu se začal smát.
"Ha ha ha." zabouchl dveře a odešel.
"Tak pojď jdem na snídani." vytáhl mě Zee za ruku z postele a šli jsme se obléct, dal jsem si čistě boxerky a tepláky.
"Zee jdeš?"
"Jo" zavřel dveře a už stál u mě, vzal mě za ruku a společně jsme šli dolů.
"Dobré ráno" pozdravili jsme společně Nialla a Perrie, sedli jsme si ke stolu a Ni nám podal toasty. Vzali jsme si talíře a šli si sednout na sedačku.
"Pustíme si nějaký film?"
"Jo to zní fajn" Louis 'skočil' za námi a vzal mi z talíře jeden toast.
"Hej Tomlinsone!" Loui se uvelebil na sedačce a zaplt telku, fajn jak chce. ale Styles se sem už nevecpe.
"Kde máš Harryho?" podíval se na něj Zee a přitulil se víc ke mě.
"Tady" sedl si za námi už i Harry, jo oni bez sebe fakt nedokáží být, ale moc jim to přeji.
"Pustíme si horor?" nadšeně na nás koukl Ni.
"Fajn, ale potom komedii" Ni šel vybrat nějaký horor a zatáhnl závěsy, podal jsem deku a zaryl nás se Zaynem.
"Nialle ještě to nepouštěj jdu udělat popcorn." vyskočil Loui ze sedačky a běžel do kuchyně.
"Dobře čekám"
"Zee nemusíš se koukat" pošeptal jsem mu do ouška a on mě políbil na tvář.
"Já vím." objal mě kolem pasu a opřel se o mé rameno, je tak roztomilý když se bojí.
"Sem tu" Loui si sedl za Harryho a Ni pustil horor, vlastně už ani nevím jak se jmenuje neposlouchal jsem moc. Lottie s Oliverem nejspíš ještě spí ale co čekat, Oliver prospí vždy skoro celé ráno.
"Lásko víš že můžeme jít k sobě" pošeptal jsem mu do ouška a poté ho políbil.
"Vím, ale nechci aby si mysleli že jsem srab." pošeptal mi zpátky a uvelebil se mi na hrudi.
ČTEŠ
Chlapec z parku [Ziam]
FanfictionZayn Malik 18 letý chlapec žije se svím 5 letým bráškou a a jeho tetou Jennou v Donchestru. Jeho rodiče měli loni autonehodu a zemřeli, poté si je vzala teta do péče. Je velmi přátelský a má spoustu přátel, jeho nejlepší kamarádkou je Perrie. Liam P...