15

294 17 2
                                    

*Zayn*

Tak teď jen doufat, že se mi Liam neopije, i když tomu nevěřím.

"Kluci budu muset jed do práce, takže nevím kdy přijedu"

"Jasně, my to tu s Louim zvládneme" políbila nás Jenna na tvář a odešla, jsem zvědavý kdy se ti čtyři vrátí. Nakonec jela i Perrie když nejel Loui.

"Nechceš se jít projít Loui?" mám docela hlad tak se můžem stavit na kávu.

"Jasně" vstali jsme z gauče a šli se převléct, dal jsem si volnější jeany a Liama mikinu. Přeci jen on je větší než já tak mi je víc volná. Vzal jsem si mobil a klíče a šel se dolů obout, sešel jsem schody a Loui už na mě čekal nachystaný u dveří.

"No kde jsi?" zasmál se a otevřel mi dveře.

"Ono už to není tak lehké víš" zamkl jsem dům a vyšli jsme do centra, povídali jsme si o všem možném, jsem rád, že tu Louis zůstal se mnou.

"A už jste přemýšleli nad jménem?" po chvíli ticha Loui promluvil.

"Moc ne, ale jestli tě nějaké napadlo můžeš poradit" usmál jsem se na něj.

"No napadl mě James, jako Liama druhé jméno" Že mě to taky nenapadlo, James to je dokonalý nápad.

"James. To je super Loui" Objal jsem ho a tím jsem vykouzlil Louimu úsměv na tváři, odtáhli jsme se od sebe a pokračovali dál. Procházeli jsme kolem různých obchodů a na konci ulice jsme narazili na Kavárnu.

"Nejdeme dovnitř?" tahle kavárna je otevřena až do 23:00.

"Jasně" usmál se na mě Loui a šli jsme dovnitř, posadili jsme se ke stolu a objednali si capuccino a zákusek.

"A co ty a Harry?" pořád říká, že je vše v pohodě, ale mě to tak nepříjde.

"Už je to lepší, tráví se mnou více času a už se tolik nehádáme" usmál se a upil si cappucina.

"Tak to jsem rád" vzal jsem si vidličku a ukrojil si kousek ze svého dortíku, je vážně dobrý. Malinový.

*22:00*

Konečně jsme se odhodlali k odchodu, za ty dvě hodinky co jsme tu byly jsem snědl 3 dortíky, šel jsem k pokladně a zaplatil.

"Zee doufám, že už nemáš hlad." No nebránil bych se ničemu.

"Možná, ale už jdem." Liam se furt neozývá, ale tak co ať si užije. Furt se o mě stará a je se mnou tak ať si užije, snad nevymyslí zase nějakou blbost. Že by mi psal Liam? Vytáhnu si mobil a kouknu kdo mi píše. Jenna.

od: Jenna

Zee zlato přijedu až zítra,budu muset zůstat v práci a Tobi bude u Alexe spát. Takže až zítra pojedu z práce vyzvednu ho. Tak mi hlavně nezničte dům :D a užijte si to spolu :*

Super aspoň Jenna neuvidí mého opilého přítele.

"Super, Jenna se vrátí až zítra takže její dům máme pro sebe" Oznámil jsem Louimu a šli jsme pomalu domů, jsem moc rád, že si Harry našel někoho tak úžasného jako je Louis. Ani jsem tomu nevěřil, že Harryho ještě někdy potkám, ale stalo se a jsem za to rád.

"Loui jsem moc rád, že si s Liamem rozumíte" Vím, že Liam má Louiho moc rád, chci pro něj to nejlepší.

"Já jsem taky rád" Usmál se na mě Loui a objal mě. Od té doby co jsem těhotný mé pocity jsou ještě horší.

Chlapec z parku [Ziam]Kde žijí příběhy. Začni objevovat