Tu je nový dííl :3
Bude tu popisován Zayna účes tak aby bylo jasno jaké má vlasy dám sem fotku ;)
-------------------------
*Zayna prohlídka u lékaře.*
*Úterý*
*Zayn*
Na tenhle den jsem se s Liamem moc těšili a dnes se nejspíš dozvíme pohlaví našeho dítěte.
"Li zlato vstávej v 11 mám být u lékaře." políbil jsem Liama na tvář a pomalu ho dál budil.
"Ještě chvíli Zee." přitáhl si mě k sobě a zakryl nás peřinou.
"Li moc rád bych se teď s tebou válel v posteli, ale za hodinu tam máme být.
"Fajn" Li mě pustil, vylezli jsme z postele a já šel připravit snídani.
"Jdu si dát sprchu" políbil mě Liam a já šel do kuchyně. Nakrájel jsem nějaké ovoce a dal ho na tácek, k tomu jsem nám namazal rohlík s máslem a uvařil čaj.
"Lásku snídaně je hotová" Zalil jsem čaj a odnesl ho ke stolu, mezitím přišel Liam, popřáli jsem si dobrou chuť a pustili jsme se do snídaně.
Když jsme měli dojedeno, šli jsme se převléct. Dal jsem si na sebe tepláky a tričko.
"Můžeme Zee?" Vykoukl na mě Li z koupelny když si upravoval vlasy, vždycky jsem byl já ten co trávil v koupelně nejvíc času, ale teď mě to už nebaví.
"Jasně" prohrábl jsem si vlasy a společně s Liamem jsem se šli obout. Dal jsem si svoje vansky, Liam zamkl dům a vyjeli jsme.
"Zee těšíš se?"
"To víš, že jo. Jen mám strach." Nebojím se o sebe, ale spíš a o naše dítě.
"To zvládnete, jsem tu s vámi ano?" Li mě políbil a vzal za ruku, hned mě to aspoň na chvíli uklidnilo.
"Jsme tu zlato" Vystoupili jsme z auta, Li mě vzal za ruku a šli jsem do čekárny. Pořád nemám rád pohledy těch lidí co se na mě znechuceně dívají. Posadili jsem se na židle a čekali na mého lékaře. Jsem objednaný na 11 takže každou chvíli bych měl jít dovnitř.
"Pan Malik?" Ozvala se sestřička a my s Liamem šli dovnitř.
"Ahoj Zayne, ahoj Li."
"Zatím nejsou žádné potíže?"
"Ne"
"Dobře, lehni si prosím tě na to lehátko" vstal jsem a lehl si na lehátko, Li se posadil vedle mě a vzal mě za ruku. Jake mi natřel na břicho gel. Chvíli se nevěřícně díval na obrazovku a pak koukl na nás.
"Zee? Myslím, že nečekáš jedno miminko, ale čekáš dvě miminka." S Liamem jsem se koukli na obrazovku.
"A to je možné?" Divil se Liam.
"No jak vidíš tak asi je, ale teď si budeš muset dávat větší pozor Zee. Přeci jenom bude to těžší než s jedním dítětem. Udělám vám fotku a můžete jít." Usmál se na mě Jake.
"A jaké jsou pohlaví?" málem jsem na to zas zapomněl. Jake se zadíval na obrazovku.
"Pravděpodobně by to měl být chlapec a dívka."
"Skvělé" usmáli jsme se na Jaka.
"A jak to bude s porodem? Přežiji ho?" Teď nevím jestli se mám těšit, že přivedu na svět dvě děti a nebo brečet, že je nespatřím.
ČTEŠ
Chlapec z parku [Ziam]
FanfictionZayn Malik 18 letý chlapec žije se svím 5 letým bráškou a a jeho tetou Jennou v Donchestru. Jeho rodiče měli loni autonehodu a zemřeli, poté si je vzala teta do péče. Je velmi přátelský a má spoustu přátel, jeho nejlepší kamarádkou je Perrie. Liam P...