9.

332 25 1
                                    

Tak nový díl je tu ;)
Není moc dlouhý ale kuli škole není moc času, příští týden to doženu :3
____________
*Perrie*

Celé odpoledne jsme se dívali na filmy, venku bylo zataženo tak jsme zůstali doma.

"My už asi půjdemw"

"Jo dobře" doprovodili jsme Zayna s Liamem dolů a šli si připravit svačinu. 

*Zayn*

Když jsme odešly od Nialla vzali jsme to parkem domů, šli jsme okolo hřiště kde si hrálo spousta dětí.

"Zaynei?" volal na mě nějaký hlas ženy a opravdu to byla ona. Jenna. Vzal jsem Liama za ruku a šli jsme k ní.

"Strašně moc se ti omlouvám. Já byla jsem blbá. Promiň mi to." vrhla se mi kolem krku a já ji pevně stiskl.

"Liame omlouvám se i tobě."

"Jenno já to chápu." políbil jsem ji do vlasů a už za mnou utíkal Tobi.

"Zayne!" rozběhl se ke mě a skočil mi do náruče.

"Tobi chyběl jsi mi" položil jsem ho na zem a přitáhl si k sobě Liama.

"Jenno já se nezlobím" jsem tak rád že to pochopila, ale stejně se k ní nevrátím.

"Udělala jsem hloupost  ale prosím vrátíš se zas domů?"

"Promiň ale nevrátím, budu ti se vším pomáhat i za tebou chodit ale..."

"Jasně chápu, už budeme muset jít. Mějte se" objala nás a šla pro Tobiho, vzal jsem Liama za ruku a šli pomale domů.

"Li? Nevadí ti že u tebe zůstanu?"

"Blázníš už jsem se bál že mi utečeš" políbil mě a pokračovali jsme v cestě.

"To bych ti neudělal" polibek jsem mu vrátil, časem to snad bude mezi mno a Jennou zas v pořádku. Došli jsme domů a převlékli se, zalezli jsme do postele a mazlili se.

"Co budeme dělat celé odpoledne?" po chvíli ticha jsem promluvil.

"No budu se muset učit a ty jsi chtěl taky"

"Až za chvíli" zapli jsme si televizi ale stejně jsme si povídali. Neznáme se moc dlouho ale mě to příjde jako bych ho znal celý život.

 "Zlato uděláme si jídlo?"

"Jasně" vstali jsme a šli do kuchyně, Liama rodiče ještě nebyli doma. Nachystali jsme si toasty a odnesly si je do pokoje, Liam už se dal do učení a mě se furt nechtělo. 

*Liam*

Až dodělám školu chci se se Zaynem odstěhovat do vlastního domu, jen nechci aby to bylo daleko od našich a Jenny.  Rád bych aby jsme se Zaynem měli děti, nebude mi vadit že budou adoptované. Ale ještě je brzy abychom o tom mluvili, chtěl bych abychom se vzali ale prvně musíme dodělat školu a najít si dům nebo byt. 

"Zee?"

"Jop?" odpověděl a cpal se zas jídlem.

"Pojď za mnou" odsunul jsem se a poklepal si na nohy aby si na ně sedl, vstal a obkročmo si na mě sedl.

"Copak?" 

"Miluju tě Zee"

"Miluju tě" přisál jsem se mu na ústa a objal ho, jednu ruku jsem mu dal do vlasů a druhou ho hladil po zadečku.

"Li?"

"Ano?" začal jsem ho líbat na krku.

"C-chci víc." zašeptal mi do ucha a vzdychl. Opatrně jsem mu sundal tričko a obsypával jeho kůži pusinkami.

"P-prosím" vzal jsem ho do náruče a položil na postel, lehl jsem si nad Zayna a sundal si tričko. Chytl mě za zadeček a já se o něj otřel, oba jsme si vzdychli do polibku. Líbal jsem každý kousek jeho těla, když jsem se dostal až k jeho teplákům stáhl jsem je i s boxerky. Zee zaklonil hlavu a nehty zarýval do peřiny. Vzal jsem si jeho penis do rukou a přejížděl po něm, prohýbal se a vzdychal. Začalo mě to vzrušovat, vložil jsem si ho do úst.

"A-ano!" vložil ruku do mých vlasů a jemně přirážel proti mě. Zrychlil jsem tempo a Zaynovi se to líbilo, párkrát jsem ještě přirazil a pak se mu udělal do úst. Sundal jsem si kalhoty a vytáhl rublikační gel ze stolku.

"Jsi připravený?"

"A-ano" vymáčkl jsem si trochu na prsty a potřel si penis, poté i Zayna vstup a zasunul do něj. Je tak dokonalý každá holka mi ho musí závidět, ale mají smůlu je jen a jen můj. Ještě párkrát jsem přirazil a udělal se do Zayna, chvíli jsem v něm zůstal a rozdýchával svůj orgasmus.

"Líbilo?"

"A-ano" políbil mě a já ho z něj vysunul, lehl jsem si vedle Zayna a zakryl nás peřinou. Dnes se mi fakt nic nechce dělat, chvíli jsme se váleli a pak se šli vysprchovat. Vlezli jsme si do sprchy a pustili na sebe vodou, umyli jsme se a vylezli ven. Dal jsem si čisté boxerky a šel se učesat, nechal jsem Zayna ať si udělá vlasy a šel zatím do obýváku.

"Zee? Dáš si zmrzlinu?"

"Jasně!" vytáhl jsem z mrazáku zmrzlinu a nandal nám ji do misek, odnesl jsem je k televizi a počkal na Zayna.

"Jsem tu" sedl si za mnou a vzal si jednu misku ze stolu.
_________________
Je to krátké ale tak aspoň něco ;)
Tak doufám že se líbí :3


Chlapec z parku [Ziam]Kde žijí příběhy. Začni objevovat