19.

144 13 0
                                    


*Zayn*

Ráno

Včera večer to bylo fakt skvělý, dívali jsme se na oba dva díly. Protože Loui by to nevydržel do rána.

"Lásko? Slíbil jsi, že zajdeme k lékaři." vždyť mi bylo jen chvíli nevolno a to je běžný. Li je jen moc starostlivý.

"Zajdu, ale ty tu počkej s Louim a Harrym." pohladím ho po tváři a vylezu z postele.

"No fajn, ale zavoláš mi hned jak vyjdeš z nemocnice ano?" vyleze i Li z postele a navlíkne si tepláky. Že jsem mu vůbec něco sliboval, ale co bych přece pro Liama neudělal.

"Neboj se." vezmu ho za ruku a vydáme se do kuchyně. Ale já vůbec hlad nemám.

"Jee. Dobré ráno" pozdravý nás Loui a položí před Harryho talíř se snídani.

"Dáte si taky?" usměje se a naložï i nám omeletu na talíř.

"Nemám hlad, dám si něco potom." usměju se a naliju si do skleničky vodu. Asi bych měl vyrazit co nejdřív, ať jsem brzy zpátky.

"Tak já se půjdu nachystat." odložím skleničku na stůl a jdu se obléct. Ze skříně si vytáhnu uplé černé jeany a modré tričko. Myslím, že za chvíli budu nosit jen tepláky. Z postele si podám mobil a jdu se obout.

"Tak já jedu lásko! Potom zavolám!" křiknu na Liama a podám si mikinu.

"Bože! Li, nevšiml jsem si tě. Neměl by jsi mě děsit." otočím se a obejmu Liama.

"Tak se nelekej a nezapomeň zavolat." políbí mě a podá mi klíčky od auta. Jen se na měj usměju a jdu k autu. Doufám, že tam Jake bude.

*Liam*

"Li? Neboj se, Zee bude v pořádku." pohladí mě Harry po rameni a odnese mi talíř.

"Jo já vím, ale i tak... Pořád mám o něj strach a teď když je těhotný bojím se o něj víc." co když si ale Zee mysli, ze mu nevěřím... Když ho pořád hlídám.

"Potřeboval bys odreagovat." usměje se Loui a sedne si za mnou.

"Co jet na pár dní k nám a Zee může být po dlouhé době s Perrie." to zní fajn, ale zas si může Zee myslet, že se ho chci zbavit. Omg! Liame! Přestaň s tím!

"Zeptám se ho" myslím, že Zee bude souhlasit. Chce abych si úžíval a neměl o něj takový strach. No ale ještě se rozmyslím jestli ho tady Niallovi a Perrie nechám.

"Liame jsem rád, že sis našel někoho jako je Loui, ale už s tou závislostí přestaň." zasměje se Loui a posadí se Harrymu na klín.

"Kdyby nebylo Zayna, nebyl bych nic a nejspíš bych pořád ležel u X-boxu." zasměju se a omrknu hodiny.

"No vidíš, tak na to zapomeň a jdi to domluvit s Niallem." oba se na mě usmějí a jdou si spolu lehnout na sedačku.

Hovor

N: Ahoj Li, děje se něco?

L: Ne tak úplně, ale nemohl by ses stavit? Potřebuju s tebou mluvit."

N: Jasně, tak za 2 min jsem u vás. Zrovna projíždím vaší ulicí."

Ni se zasměje a položí mi hovor. Jsem moc rád, že Nialla mám. Stejně pořád nemyslím, že je to dobrý nápad tu nechat Zayna jen s Niallem a Perrie.

"Liame neboj se, jemu se nic nestane a myslím, že Ní tu už je." vykoukne Loui z okna a posadí se zas vedle Harryho. Jen kývnu a jdu ke dveřím počkat na Nialla.

"Ahoj Li." vyběhne schody a obejme mě.

"Ahoj." usměju se a pustím ho dovnitř.

"Ahoj Ní." zavolá na ně Loui společně s Harrym. Počkám na Nialla než se vyzuje a jdeme společně do kuchyně.

"Čau kluci." posadí se Ni ke stolu a já si sednu vedle něj.

"Louiho tak napadlo, že bych jel na pár dní k nim, abych se trošku rozptýlil. No a tak ho napadlo, že bys tu s Pezz mohl být s ním." zní to jako bych se ho chtěl zbavit, ale já spíš chci abychom si oba užili s přáteli. Každý chvíli sám.

"Určitě, potřebuješ to Li. Jde to na tobě poznat, určitě si odpočineš a pak o něj nebudeš mít tolik strach. Ale budu mu tu muset stačit já, Perrie si musela jet něco zařídit kuli vysoké." tak snad Zaynovi nebude vadit jenom přítomnost Nialla. Jestli jo tak nikam nepojedu a kluci tu zůstanou s námi.

"Dobře, tak se pak do mluvíme se Zaynem. Určitě si to tu s tebou užije." podám si mobil a zavolám Zaynovi.

Hovor
L: Lásko, už jedeš domů?
Z: Zrovna jsem ti chtěl volat, už sedím v autě.
L: To jsem moc rád, a jak si dopadl?
Z: Jsem v pořádku, vůbec nic mi není. Jen mi prostě bylo špatně.
L: Dobře, jsem rád. Čekáme tě, zatím pá.

Teď vůbec nelituji toho, že jsem do toho parku ten den přišel. Jinak bych asi nikdy Zayna nepotkal.

"Tak co Zayn?" usměje se na mě Loui a z ledničky si vytáhne mléko.

"Nic mu není, za chvíli tu bude." kouknu na něj a sednu si vedle Harryho na sedačku.

"Je ti líp viď?" pohlaví mě Hazz po rameni a Louiho si posadí na klín.

"O hodně." opřu se o sedačku a na stolek si položím nohy. Vážně je mi líp když vím, že je Zayn v pořádku. Jen doufám, že mě Zee ke klukům pustí.

"Jsem doma!" zavolá Zde a já se k němu hned rozběhnu.

"Lásko." pevně ho objemu a políbím ho.

"Byl jsem pryč jenom chvíli." zasměje se a vyzuje si boty.

"Já vím, ale bál jsem se o tebe." znovu ho políbím a jdu s ním do kuchyně.

"Ahoj Zee." pozdraví ho kluci společně a my se k nim připojíme k televizi.

"Zee, pustil by jsi Liama na pár dní k nám? Chtěl bych..."

"Jasně, už jsem mu to říkal dřív, že by potřeboval na pár dní pryč a užít si. Ale on mě tu nechtěl nechávat." usměje se Zee a posadí se mi na klín.

"Takže já ti rozkazuji aby jsi jel." políbí mě a přitulí se ke mě.

"Nerad vás ruším kluci, ale měli bychom za chvíli jet domů." koukne na nás Harry a postaví se.

"Dobře, půjdu si sbalit." zvednu se a Zayna vezmu za ruku. Nebudu tam dýl jak 4 dny, no možná ani to ne. Nemyslím si, že bez něj výdržím tak dlouho.

"No a nevadilo by ti kdyby tu s tebou byl Ní, samotného tě tady nenechám." usměju se a vytáhnu si malej kufr.

"Nevadí, budu ti volat." políbí mě a odejde do koupelny.

"Miluju tě Zee." ze skříně si vytáhnu pár triček a jean.

"Taky tě miluju." vykoukne z koupelny a uculí se. Je až neskutečné jak je roztomilý. Dá mi do kufru taštičku s hygienou a začne mi skládat trička a tepláky.

"Nevím co bych bez tebe dělal Zee." neumím si poskládat ani blbý tričko.

"Nic protože mě máš." políbí mě a do kufru mi dá ještě mikinu a zapne ho.

"Teď už radši jdi, než si to rozmyslí." zasměje se Zee a vezme mě za ruku. Z postele vezmu kufr a jdeme dolů.

"Můžeme Li?" usměje se Loui a podá mi mobil.

"Jo." obuju se a dlouze políbím Zayna.

"Miluju tě." obejmu ho a znovu ho políbím.

"Taky tě miluju Li." usměje se Zee a a já jdeme do auta. Už teď mi chybí, ale oba to potřebujeme.
_________________
Sice je to krátký ale kdybych to psala delší, dneska bych to nestihla přidat. O vikendu se pokusím něco sepsat, jelikož jedu na víkend s bráchem a jeho holkou pryč.

Za chyby se omlouvám...

Chlapec z parku [Ziam]Kde žijí příběhy. Začni objevovat