17.

253 15 2
                                    

Tyjo konečně jsem se donutila napsat dil :)
Jsem hrozná.
_________________

*Liam*
-středa-

Nejradši bych to už Zaynovi všechno ukázal a řekl, je to pro mě těžší než pro ostatní mu to neříct. Možná bych mu to mohl říct.

"Li a co ta kuchyň?" z mých myšlenek mě vyrušil Louis.

"Ta bude fialová, miluju fialovou." odpověděl jsem mu a šel si pro štětec.

"Tak kdo mi pomůže?" zeptal jsem se a přihlásil se Loui a Hazz. Vzali jsme si barvu a šli do kuchyně.

"Takže musíme to všechno stihnout dneska." odpověděl jsem a otevřel barvu. Už chci abychom mohli začít vybírat nábytek, ale s tím mi už bude muset pomoct Zee. Sice se prořeknu, ale chci aby vybíral nábytek se mnou. Neukážu mu sice ten byt, ale nábytek mi pomůže vybrat jestli bude chtít.

"Liame?" luskl mi před očima Loui.

"Jo promiň, a ano všechny stěny budou fialové." usmál jsem se a napsal Zaynovi.

Do: Miláček
Ahoj broučku tak copak děláš, už bych ti moc chtěl prozradit to překvapení.
Miluji tě

Od: Miláček
Ahoj Li, šel jsem se s Jennou projít a nakouput nějaké oblečení pro děti. Li neříkej mi to, rád bych to věděl, ale nekaž to :P
Miluji tě

Do: Miláček
No dobře, ještě se rozhodnu. Tak si to užijte, doufám, že už budu brzy s tebou a budem se válet v posteli.
Promiň, Loui už mě nahání. Tak pak napíšu, pá. IY

Od: Miláček
Taky si to užij, budem na tebe doma čekat
IYT

Vložil jsem si mobil do kapsy a konečně šel malovat, Loui s Harrym za tu dobu už namalovali jednu stěnu.

"Tak už jsi si konečně dopsal se Zaynem?" zasmál se Hazz a otočil se ke mě.

"Jo, ale jen kuli Louisovi." zasmál jsem se

"Počkat? Proč jste oba dva špinavý od barvy?" sjel jsem je pohledem a zvedl obočí.

"No Louis mě začal provokovat a pomatlal mě barvou, no a tak to pokračovalo až do teď no." oba se zasmáli a pokračovali ve své práci.

*Zayn*

Den jsem si s Jennou vážně užil, před chvílí jsem ji odvezl domů a teď dojel k nám domů. Zajímalo by mě co teď budu dělat. Tašky jsem položil vedle gauče a šel do kuchyně.

"Máte hlad broučci?" pohladím se po bříšku a jdu do kuchyně. Kupodivu tady nic moc není. Asi nestihla Karen nakoupit, zavřu ledničku a jdu se obléct. Rozhodl jsem se jen nakoupit když tu nic moc není. Obul jsem si vansy a vzal si klíče a peněženku. No snad se Li nevrátí moc brzy. Zamkl jsem dům a vydal se k autu.

Zaparkoval jsem před obchodem a vydal se na nákup, vzal jsem si košík a pomale procházel uličkami. Házel jsem do košíku vše co se mi líbilo a nebo na co mám chuť, prošel jsem ještě pár uliček a šel k pokladně. Zaplatil jsem za nákup a šel k autu, když jsem nákup skládal do auta píchlo mě v bříšku a skácel jsem se na zem i s nákupem.

"Jste vpořadku?!" přiběhl ke mě nějaký mladík a pomáhal mi se zvednout.

"Jo... já nevím, asi. Jen... jen mě píchlo v bříšku." zvednu se a mladík mi zatím naskládá nákup do tašky.

Chlapec z parku [Ziam]Kde žijí příběhy. Začni objevovat