*Liam*
"Liame děkuju, máš pravdu nezvládl bych bez něj žít."
"Nemáš zač, pomohl bych ti, ale nevím jak. Skus si s Harrym promluvit" vážně bych Louisovi pomohl, jsem rád že Zayn nemá žádné problémy. Nebo doufám že nic netají, ale to by mi Zee neudělal.
"Máš pravdu měl bych si s ním promluvit" Lui si nezaslouží aby se k němu někdo takhle choval, je to hodnej kluk.
"Lui a kolik ti je?"
"18 tobě?"
"19, chtěl bych tě víc poznat. Příjdeš mi jako fajn kluk"
"Děkuju" seděli jsme tu spolu a povídali si o všem možném.
*Zayn*Jsem rád že si Liam rozumí s Louisem aspoň si můžu popovídat s Haroldem.
"Harry vyklop to" na štěstí není Josh a Maxem doma.
"Zee já nechtěl ale...."
"Co se stalo?!"
"Budeš nadávat, jsem fakt debil..." Stylesy to seš, kurva on mě chce asi naštvat.
"Harry?!"
"No.... zas jsem se do toho namočil. Já víš potom jak jste se odstěhovali jsem tu nikoho neměl. Louis se mi snažil pomáhat a taky mi pomohl, bral jsem dogy a hulil trávu. Zamiloval jsem se do něj no a prostě jsme se hádali a já do toho zas spadl. Louis o tom neví a ani to vědět nebude. Nesmím o něj přít..." Děláš si ze mě prdel?!
"Harry ale proč?"
"Nikoho jsem tu neměl a.." přerušil jsem ho a skočil mu do řeči.
"Ne předtím, ale proč teď? Vždyť máš Louise, podle toho, že si s ním Liam rozumí musí být Lui skvělej kluk. Neposer si to u něj, skonči s tím." Na Harrym mi vážně záleží, neviděli jsme se dlouho ale ja na něj nikdy nezapomněl, pořád jsem měl v srdci prázdno.
"Zayne já bych rád ale nejde to, když si nevezmu mám deprese. Já už nevím jak dál..."
"Hazz ja ti pomůžu ano? No a jak dlouho bereš?"
"ano, no 2 r-roky..." bože, bude to těžší než jsem myslel.
"Zvládneme to spolu, jen myslím že by bylo správný to říct Louisovi..."
"Ne! Poslal by mě do prdele, podívej jak je šťastný." Liam si vážně Luiho oblíbil, pořad se spolu smějí a blbnou.
"Hazz, děje se něco?" přišel za námi Louis, asi nás zaslechl.
"Lou..." Harry je fakt v prdeli.
"Nechám vás osamotě" zvedl jsem se, pohladil Harryho po zádech a šel za Liamkem. Posadil jsem se vedle něj na lavičku.
"Lásko co se děje?" Liam se mi vrhl kolem krku.
"Li copak?" dal jsem mu pusinku na krk a hladil ho po zádech. Po chvíli se odtáhl a konečně promluvil.
"Zee? Slíbíš mi něco?"
"Cokoliv honey" dal jsem mu malou pusinku na tvář a čekal co z něj vyleze.
"Že se nebudeme nikdy hádat, víš že ti říkám vše a..."
"Slibuju, ano vím i já ti říkám vše." sedl jsem si na Liama.
"Co jste si říkali s Harrym?" miluju na něm když je zvědavej.
"Harry a Lui to mají těžký, Hazz se mu bojí něco přiznat a tak. Neboj koukni na ně vypadá to, že je vše okay." Harry s Louisem seděli na pohovce a něco řešili.
ČTEŠ
Chlapec z parku [Ziam]
FanfictionZayn Malik 18 letý chlapec žije se svím 5 letým bráškou a a jeho tetou Jennou v Donchestru. Jeho rodiče měli loni autonehodu a zemřeli, poté si je vzala teta do péče. Je velmi přátelský a má spoustu přátel, jeho nejlepší kamarádkou je Perrie. Liam P...