2.

834 47 0
                                    

*Zayn*

Ráno jsem se vzbudil kolem páté ráno, šel jsem se napít, nedalo mi a pořád jsem musel přemýšlet o Liamovi. Sedl jsem si na gauč a zapl jsem si televizi.

"Zlato, co tu děláš?"

"Promin, půjdu si lehnout." chystal jsem se zvednout a jít k sobě ale teta mě zadržela.

"Nemusíš. Za chvíli stejně jedu do práce"

"Fajn, já jen jsem nemohl usnout" Máma věděla že jsem gay, nikdy jsem neměl žádnou holku a neměl jsem potřebu jí lhát. Ale nevím co by na to řekla teta, nejspíš by mě vyhodila. Její manžel byl taky gay, jenže ona to zjistila až poté co ho načapala s jiným. Takže to před ní musím tajit.

"Tak pá zlato."

"Pá" teta mě políbila na čelo a odešla, šel jsem si uvařit čaj a nachystat snídani. Pustil jsem si svoji oblíbenou písničku a dal se do chystání. Nachystal jsem si svačinu a Tobimu věci do školky. Sedl jsem si k oknu a upíjel z horkého čaje a snědl si snídani. S mámou jsme tu každé ráno sedávali a táta nám dělal snídani. Dopil jsem si čaj a šel se pomalu chystat, pustil jsem Maxe zatím na zahradu.

"Tobi, vstávej" roztáhl jsem mu závěsy, oblékl jsem se a šel si udělat vlasy. Strávil jsem v koupelně asi jen půl hodiny, šel jsem se podívat jestli Tobi už vstal.

"Obleč se, nachystal jsem ti oblečení na stolek" vzal jsem si batoh a šel dolů, uklidil jsem si svačinu a vzal Tobimu mikinu.

"Pojď, věci máš dole" Tobi seběhl schody a vzal si batůžek ze židle a mohli jsme jít. Po cestě jsme vyzvedli Perrie.

"Ahoj"

"Ahoj kluci" objal jsem Perrie a Tobi ji vzal za ruku a šli jsme do školy.

"Perrie?"

"Ano?"

"Nevyzvedla bys prosím dneska Tobiho?"

"Jasně."

"Děkuju, okolo šesté si ho vyzvednu" Už se těším až uvidím zase Liama, ty jeho dokonale hnědé oči. V šatně jsem si vzal věci a šel do třídy, na chodbě jsem potkal Liama jak si povídá s nějakým blonďáčkem ale nevšimli si mě. Sedl jsem si na své místo a vytàhl si mobil, už mi psala Pezz. Má třídu hned vedle, povídal jsem si se spolužáky a školu přežil v celku fajn.
Po škole

Šel jsem pomalu do parku na "naše" místo. Liam tam už čekal ale zas tam byl s tím blonďákem..

"Ahoj Zayne"

"Ahoj" usmál jsem se na oba aby nevypadalo že mi vadí.

"Zayne tohle je Niall, Ni Zayn" podal jsem si s Niallem ruku a posadil se vedle Liama.

"Tak já půjdu, ahoj"

"Ahoj Ni" řekli jsme součastně s Liamem, Ni odešel tak jsme tam zůstali sami. Poznal jsem že je Liam nervózní, podíval jsem se na něj a stuhl jsem. On je tak dokonalý.

"No... nepůjdeme k nám? Můžem se podívat na nějaký film." chci Liama poznat co nejvíc to půjde.

"Jo proč ne" vstali jsme a šl k Liamovi, po cestě jsme si povídali o všem možným.

"Niall je tvůj bratr?"

"Nene, jsme jen přátelé. Známe se už od mala" To je asi nejdelší věta co jsem od Liama slyšel, došly jsme k němu domů a zasedli k televizi.

Chlapec z parku [Ziam]Kde žijí příběhy. Začni objevovat