4.

615 39 0
                                    

*Zayn*

"Zlato vstávej, dneska do školy jdeš."

"Proč?" neodpovídala, jen ze mě stáhla peřinu a odešla. Vylezl jsem z postele a šel si dát sprchu, musím ještě nějak domyslet školu. Vylezl jsem ze sprchy a šel se obléct a vzbudit Tobiho.

"Zlato už musím jet, tak nezapomeň odvést Tobiho"

"Neboj. Ahoj" dneska test z ničeho stejnak nepíšeme.

"Tobi, honem!"

"Už jdu" seběhl schody a my mohli jít, po cestě jsem zavolal Perrie že dnes ještě nepříjdu. Dovedl jsem brášku do školky a počkal než se převleče.

"Ve 4 tě vyzvednu ahoj" rozloučil jsem se s bráškou a šel pomalu k Liamovi. Před jeho domem jsem se zastavil a zavolal mu.

HOVOR

L: "Broučku, ty nejsi ještě ve škole?"

Z: "Ne, čekám u dveří."

L: "Na koho?"

Z: "Na tebe zlato, pojď mi otevřít"

Zavěsil jsem mu to a čekal než příjde, Liam mi otevřel a pustil mě dál.

"Ty jsi pako, máš být ve škole. A ví o tom Jenna?"

"Ja vím a neví. Myslí si že jsem ve škole" sundal jsem si boty a šli jsme k Liamovi do pokoje.

"Ale zítra do školy půjdeš, nebudeš mít kuli mě problémy"

"Fajn" lehli jsme si spolu do postele a pustili jsme si nějaký film.

"Zayne máš štěstí"

"V čem? To že jsi jenom můj"

" jo to mám a nikomu tě už nedám"

"Já tě taky nikomu nedám. Ale to jsem nemyslel, máma se mě včera na tebe furt ptala." Kéž bych tu taky měl mámu, ale mám Liamka a to mi stačí.

"Tak to jsem moc rád" měl bych to tetě říct co nejdřív, jenže se zas bojím reakce...

"Liame?"

"Ano?"

"Co když Jenna nepříjme to že jsem gay?..."

"Určitě jí to nebude vadit a kdyby jo tak než to příjme byl bys u mě." Liam mě políbil na ústa, vàleli jsme se v postele a blbli.

"Nemáš hlad?" miluju na něm jeho starostlivost.

"Možná trošku"

"Tak pojď" vzal mě za ruku a zvedl z postele, šel jsem ještě na záchod a Liam zatím dolů. Prohrábl jsem si vlasy a šel pomale dolů, jenže jsem uklouzl a spadl ze schodů.

"Kurva!"

"Zlato jsi v pořádku?" doběhl za mnou Liam

"Jo snad jo" pomalu jsem se zvedal, ale nemohl jsem došlápnout na nohu

"Bolí tě něco?"

"Jen trochu noha, neboj jsem debil nic mi není" políbil jsem ho na tvář a dokulhal se do kuchyně.

"Seď já to nachystám" sedl jsem si ke stolu a sledoval Liamka jak chystá jídlo.

"Ty jsi hroznej..."

"Já a proč?"

"Protože jsi sexy u všeho co děláš." v tom jsem nelhal, ať dělá cokoli je hrozně sexy.

Chlapec z parku [Ziam]Kde žijí příběhy. Začni objevovat