3.

645 41 0
                                    

Ahoj tady je další díl :3
Pro další díl tu bude aspoň 10 hvězdiček ;)
Děkuju :3
________________

*Zayn*

Ráno mě vzbudila zpráva od Liamka, posadil jsem se na kraj postele a přečetl si zprávu.

Od: Liamek: "Broučku, asi jsem včera nachladl. Není mi dobře, tak se uvidíme později. Pá:*" No v to ať nedoufá, nenechám ho samotného.

Do: Liamek: "Stavím se za tebou, nenechám tě samotného." Teď to musím jen domluvit nějak s tetou, zkusím hrát že mi je špatně. Vlezl jsem si do postele a nahříval si čelo.

"Zlato, jak to, že nevstáváš?"

"Není mi... nějak dobře...."

"Nechám tě dneska doma, domluvím se s Danou aby Tobiho vzala do školy. A vyzvednu si ho až přijedu. Jen ho pak nachystej, přijedu kolem osmé večer."

"Až tak pozdě?"

"Jo, dneska jedu až na osmou. Tak pá" zabralo to kdyby měla víc času určitě by zjišťovala co mi je. Teta odešla tak jsem si šel udělat čaj a vzbudit Tobiho.

"Tobi vstávej, dneska jdeš do školky s Daisy." [Daisy je Dany dcera. a Dana Zayna tety kamarádka]

"Proč ne s tebou?"

"Není mi dobře, a honem nebo to nestihneš" roztáhl jsem mu záclony a nachystal mu věci do školky. Seděl jsem u okna a pil svůj čaj.

"Tobi, Daisy s mámou už jsou skoro tady"

"Už jdu!" Zařval na mě a utíkal ke dveřím.

"Ahoj Zayne!" zabouchl dveře a odešel, počkal jsem než odejdou a šel jsem se obléct. Naštěstí mi Liam řekl kde bydlí, tak snad tam trefím. Vzal jsem si klíče a mobil, vzal jsem to delší cestou ale naštěstí mě nikdo neviděl. S Liamem od sebe nebydlíme až tak daleko ale ani ne zrovna blízko.
Hovor
L: "Zlato ty nejsi ve škole?!"
Z: "No... nejsem no..."
L: "A kde jsi?"
Z: "podívej se z okna"

Liam vykoukl z okna a položil mi hovor.

"Ty jsi blázen" otevřel mi dveře a už se mi hrnul kolem krku.

"Jsem, ale do tebe" políbil jsem ho a šli jsme dovnitř. Naštěstí byl Liam sám doma, šli jsme do obýváku.

"Teď se o tebe budu starat." políbil jsem ho na čelo a zakryl dekou.

"Dobře když chceš, pustíme si nějaký film?"

"Jasně" sedl jsem si vedle Liama a zapli jsme si tam nějakou komedii.

"Zayne?"

"Ano broučku?"

"Jsme moc rád, že jsem tě potkal"

"Já taky, miluju tě"

"Miluju tě" Když skončil film zjistil jsem, že Liam usnul. Nechal jsem ho spát a pustil si další film.

"Broučku" Liam sebou pořád vrtěl, hladil jsem ho po vlasech.

"Zlato úplně hoříš, kde máte teploměr?"

"Pod stolkem..." vytáhl jsem teploměr a dal ho Liamovi do pusy.

"Zlato, máš horečku." vzal jsem Liama do náruče a odnesl jsem ho do postele.

"Budeš celý den ležet"

"A co mám jako dělat?"

"Budu tady s tebou, neodmlouvej a padej do postele" pleskl jsem ho přes zadek, lehli jsme si spolu do postele, pustili jsme si film a u toho si povídali. Chvíli jsme spolu blbli a pak jsem nechal Liama zas odpočívat.

Chlapec z parku [Ziam]Kde žijí příběhy. Začni objevovat