11

325 26 2
                                    

*Liam*
Myslel jsem si že kluk nemůže mít dítě, ale jsem moc rad že zrovna Zee bude mít miminko. Udělám všechno proto aby se měli co nejlíp to jde. 

"Zee dáme sprchu?"

"Jo" políbil jsem ho a vzal do náruče.

"Li nemusíš mě nosit" odnesl jsem ho až do koupelny, vyslékl jsem se a vlezl si do sprchy. Zee udělal to stejné a vlezl si za mnou, zapl jsem sprchu a vlezl si pod ni.

"Miluji tě" políbil jsem Zayna.

"Tebe taky broučku" položil jsem svoji dlaň na Zayna bříško a poté ho políbil.  

"Já vás taky" Zee si mě přitáhl do obětí, podal jsem si sprcháč a namydlil každičkou část Zayna těla.

"Zee a jak to uděláš se školou?" vzal si sprcháč ode mě.

"Já nevím asi tam budu chodit dokud se mi nebude zvětšovat víc bříško" pohladil si bříško a podíval se na mě.

"Nějak to pak vyřešíme" políbil jsem ho a opláchli jsme se a vylezli ven. Osušil jsem se a šel si pro čisté boxerky, furt si nejsem jistý jestli je Zee rád že budeme mít miminko. 

"Zee?" 

"Ano??" oblékl jsem si boxerky a šel za Zaynem.

"Copak? Stalo se něco?" 

"No já nevím.... jak na to budou reagovat ostatní?" zas se prohlížel i zrcadla, asi bych měl všechny zrcadla schovat.

"Jestli chceš nemusíme to zatím nikomu říct, hlavně se tím netrap" přitahl jsem si ho za boky k sobě a políbil ho. Oblékli jsme se a šli do obýváku. Přišla mi zpráva otevřel jsem ji a psal Harry.

od: Hazz
Ahoj tak jak se máš?
Hele co kdybychom zítra přijeli s Louisem a jela by i Louise sestra jestli neva.
Jen na výkend ;) 

Sedli jsme si na sedačku a já odepsat Harrymu.

do: Hazz
Jo jasně že můžete! Rádi ji poznáme. Tak zítra kolem 17:00??

Položil jsem mobil vedle seme a Zee si šel zrovna sednout, využil jsem toho a zatáhl ho za boky aby mi spadl přímo do klína.

"Málem jsem nás polil" usadil se mi líp v klíně a odložil si čaj, zapl jsem televizi a zrovna tam běžel můj oblíbený seriál: How Met Your Mother. 

"Zee zítra přijede Harry, Louis a jeho sestra nevadí? Zůstali by tu s námi celý výkend."

"Nevadí jsem rád, že je zas uvidím a poznám Louise sestru." políbil jsem ho na krk. 

"Zee svítí ti mobil" podal mi Zee mobil ze sedačky a volal mi Niall.

Hovor

N:"Ahoj Liame co máte zítra v plánu? Že bychom se stavili ale šel by i brácha, naši jedou zítra ráno s Laurou pryč a já tu nemám nechávat Olivera."

L:"Ahoj, jasně přijďte. Přijede i Harry s Louisem tak je aspoň poznáte. Vždyť mu je už 16 ale nevadí."

N: "Jo já vím, ale kdoví co by zas dělal. Tak v 17:30 jsme u vás zatím ahoj."

Položil mi hovor, jo takže to nás tu zítra bude fakt dost to abych navrhl mamce s taťkem ať jedou přes výkend na chatu.
"Zee lásko nebude vadit když přijde i Niall a Pezz?"

"Ne aspoň to řekneme všem naraz" není ani možné jak moc ho miluju. Nemohl jsem si vybrat líp. Hnedka jak dodělám maturitu najdu si práci a po prázdninách do ni nastoupím.

"Zlatí? A kdy máme jít na kontrolu s mimčem?"

"Za 14 dní už se nemůžu dočkat" přitulil se ke mě a políbil mě. Moc rád bych měl chlapečka ale holčička by mi nevadila. Mám tolik otázek na Zayna ale zeptám se ho postupně. 

"Už jsi přemýšlel nad jménem?" 

"Trochu, kdyby to byla holčička tak Ashly." 

"Zee už se moc těším" políbil jsem ho na čelo.

"Jo já taky" polibek mi oplatil, ale nevipadal u toho moc nadšeně. Budu na něj dávat pořád pozor a nikdy mu neublížím a nenechám ho v tom.

"Li co když umřu?" 

"Zee to neříkej! Neumřeš to ti slibuju" pevně jsem ho objal, nikdy bych to nedovolil. 

"Zvládneme to společně ano?" přikývl a dàl se mi schovával v mém obětí. Je tak roztomilý Zee je hodně citlivý ale miluji ho z celého srdce. 

"Miluji tě víš to?" pošeptal jsem mu do ouška.

"Vím, já tebe taky"
_________________
Tady máte další díl :)
Je to krátké :\ příště napravím

Za chyby se moc omlouvam..


Chlapec z parku [Ziam]Kde žijí příběhy. Začni objevovat