Utřela jsem si slzy a vstala z postele. Will je na táboře a až se vrátí zpět do Seattlu, tak za mnou prijede na 5 dnů. Bude to těch 5 nejlepších dnů v mém životě. Už ho zase uvidím. Už ho budu moct zase obejmout. Uz ucitim zase jeho vuni. Hrozne moc se na nej tesim. Jeste 3 dny a uz ho budu mit vedle sebe. Od rozhovoru s tetou uběhlo celkem 5 dnu. Ven jsem zatím nešla. Dokonce i kadeřnice musela jít k nám. Už nejsem zrzka ale brunetka. Dneska už pujdu ven. Už jo.
Otevřela jsem skříň a začala jsem se prohrabovat v oblečení. Neměla jsem co na sebe. Vykašlala jsem se na probirani triček a šla jsem k druhe pulce me Velké skrine. Otevřela jsem ji a uviděla jsem je. Kratší černou suken a bile tílko. Vzala jsem ramínko do ruky a přešla jsem s nim do koupelny. Osprchovala jsem se a pote si je oblékla. Musím rict, že jsem v nich vypadala celkem pěkně. Už jen Will po boku a bylo by to uzasne. Zamracila jsem se do zrcadla a začala jsem se malovat. Svoje vlasy jsem si rozčesala a nechala je rozpuštěné. Po upravení jsem si v pokoji vzala náramky a řetízek po me mamce. Sešla jsem schody a vzala si černé vansky.
Sla jsem po Dlouhé ulici. Všude jezdily auta a byl tu ruch. Na konci ulice jsem Zatocila doprava a sedla jsem si na lavičku v nějakém parku. Po parku pobihaly deti všeho věku. Od batolat po školáky. Teenageři seděli na lavicce a kouřili cigaretu. Chvilku jsem na ne koukala,ale potom jsem dostala hroznou chuť. Už dlouho jsem cigaretu neměla. Naposledy před měsícem. Zvedla jsem se z lavičky a přešla jsem k zábradlí vedle jejich lavičky. "Čau,nemáte cígo?" Zeptala jsem se vysokého kluka s černou kapucí. Otočil na me hlavu a ja jsem hned spatřila jeho obličej.
Mel ostré rysy v obličeji. Lícní kosti mel mírně propadle. Náznak drog. Oci byly temne hnede a plne bolesti a samoty. Čim vším si musel ten kluk projít. Radši na to ani nechci myslet. Obočí mel vytrhane. To me zaujalo. Rasy mel celkem dlouhé na kluka. Vlasy jsem mu neviděla, protoze mel kapucu. Moje oci hned smerovaly na jeho rty. Byly syte rudé. Jak musí asi chutnat. Ale na co to myslím! Mám Willa! Z přemýšlení me vytrhl jeho hlas. "Jasne,chceš k nám?" Jemne se usmál. Jenom jsem přikývla a sedla jsem si vedle blondýnky. Ten kluk vytáhl krabičku z pravé kapsy své mikiny a nabídl mi.
Z krabičky jsem si vytáhla dlouhou cigaretu a prilozila jsem si ji mezi rty. Blondýnka mi ji zapálila a ja jsem hned vdechla cigaretový kouř. Hned jsem se uklidnila. Nevím proc,ale vzdy se u toho uvolnim. Popotahla jsem ještě jednou a potom jsem se otočila na svou pravou stranu. Sedl si tam ten kluk a taky si zapálil. "Jak se jmenujes?" Zeptal se me. Jeho otázka me celkem zaskočila. "Amber" Odpovedela jsem a koukla jsem se na něj. Díval se před sebe a popotahoval z cigarety. "Ja jsem Justin,ale rikej mi Jussy" usmála jsem se a přikývla. "Mimochodem ja jsem Emily, Justinova sestra" představila se mi i ta blondýnka a ja jsem se ji taky představila.
Další hodinu jsme jen tak seděli na lavicce a kouřili cigarety. Povídali jsme si. Trochu jsme se seznamovali. Přemýšlela jsem,že bych jim řekla o rodičích a Willovi,ale nemam k nim takovou důvěru. Proto jsem si to radši nechala pro sebe. Po asi hodině jsme se zvedli a šli jsme se projít po městě. Doted jsem ve městě nebyla. Ale už alespoň trochu vim,jak to tu vypadá. Procházeli jsme se okolo školy, přes školní hřiště, do obchodu, centrem města az jsme došli k řece. Byly tam lavičky a stromy. Na chvilku jsme si tam zase sedli a pak me šli doprovodit domu.
"A kam jdete ted?" Zeptala jsem se jich, když už jsme byli skoro před domem. "Domu,do,decaku" řekl Justin a povzdechl si. "Aha,vy bydlíte?" Trochu nejiste jsem se zeptala. "Jo,v decaku" dodala Emily a take si povzdechla. "Proc" byla jsem zvedava. Jsem takova furt a hrozne me to štve. Ale když jsem prostě zvedava tak to musím vědět. "Neres,řeknu ti to jindy,az te budu znát lip,ted ti ještě nemůžu verit" odsekl Justin a zakroutil očima. Já jsem si jen povzdechla a šla jsem dal po dlouhém chodníku az k našemu baráku.
Před vrátkama jsem se otočila na ty 2 lidi,co jsem dnes poznala. Stali tam jako hromádky neštěstí. Boze. Radši ani nechci vědět co všechno si prozili. Ale chceš Amber promluvilo moje svědomí. Melo pravdu. Chci to vědět, ale Bojim se,co vse se dozvím. "No nic,tak číslo mas a kdyztak nám zavolej a pujdem ven,zítra nemuzem,jedem na výlet do zoo" řekl Justin a zakroutil očima. Chudak. "Jojo,tak ahoj" Odpovedela jsem a zamávala na ne. Otevřela jsem dveře a vešla do domu.
"Tak vidíš, že si můžeš najít novyho kluka." Hned se prede mnou objevila teta s copem. Zakroutila jsem hlavou a zároveň ocima. "Jezisi,to je jenom kamos teto,ja mam Willa tak už to pochop" řekla jsem podrazdene a vansky jsem dala zpátky do botníku. "Boze muj,zapomen na něj, je to jen kluk,kterej má urcite už jinou" tak tohle me docela ranilo. "Vzdyt ho vůbec neznas" odsekla jsem a už jsem se s ni nehodlala dal bavit. Proto jsem přešla rovnou do koupelny a umyla jsem se. Pote jsem šla už jen spat....
ČTEŠ
Vztah na dálku
RomanceAmber a její kluk Will. Nerozlucna dvojka. Pak přijde ale zvrat a dvojka se rozděli. Budou za sebou jezdit a volat si. Vztah na dálku ale není nejlepší. Amber si najde nového kamaráda a stane se něco dalšího. Mnohem horšího...