Kdo jsem..?

120 8 4
                                    

Otevřely se dveře a v nich stal on. Ten který byl na všech fotkách. Will. "Amber? Co tu delas?" Zeptal se a rychle zabouchl dveře. Otočil se a běžel ke me. Přiběhl ke me a obejmul me a ihned me začal líbat. Nechapala jsem co se děje. Stala jsem tam a ruce jsem mela podél těla. Will me tvrde objimal a líbal me. Rtami jsem nehýbala. Po chvilce se ode mne Will odtáhl. "Co tady delas?" Zeptal se a zasmál se. Vzal svoji ruku a pohladil me po tváři. Neměla jsem slov. "Proc nic neříkáš?" Zeptal se me a uchechtl se. "Ja,ja nevim" Zašeptala jsem a už se mi chtělo hrozne brečet. "Nevim,nechápu to" Zašeptala jsem znovu a ted už se mi spustily slzy. "Copak? Proc brecis? Co nechapes?" Zeptal se me a znovu me obejmul. "Ja,mela jsem nehodu a mam ztráty paměti, nepamatuju si te. Kdo jsi?" Zeptala jsem se a sesunula jsem se k zemi. Spadla jsem na zem a nekontrovatelne jsem brecela. Will me zvedl a odvedl do jejich domu. Posadil me na gauč a sedl si vedle me.

"Boze muj" zašeptal a chytl me za ruku. Otočil mou bradu směrem k němu a ja jsem se mu divala zpříma do oci. "Všechno ti vysvětlím,hlavně se uklidni" usmál se na me a ja jsem přikývla. Sedla jsem si celem k němu do tureckého sedu a čekala jsem az mi to všechno řekne. Řekl mi všechno do podrobností. Chodili jsme spolu ale potom jsem se odstěhovala a meli jsme vztah na dálku. Ted nevím jestli opravdu chodim s Justinem nebo si to jen vymyslel. Ale proc by si to vymyslel? Miluje me nebo ne? Miluju ja jeho? Nevím. Nevyznám se sama v sobe. Rozloučila jsem se s Willem a poděkovala jsem mu. Vyběhla jsem směrem na plaz. Už z daleka jsem viděla more. Sundala jsem si brýle a procházela jsem se. Začaly mi téct slzy a ja jsem byla na dně. Celou dobu to bylo jinak. Jsem uplne někdo jinej. Vlastně se ani neznám. Vázne ani nevím kdo jsem. KDO JSEM..?

Vztah na dálkuKde žijí příběhy. Začni objevovat