Byla to chyba?

168 10 2
                                    

Z pohledu Amber
Vystoupila jsem z vlaku a šla jsem rovnou z nádraží k nám domu. Kazdej krok znamenal bolest. Po asi 5 minutach cesty už jsem nemohla dal jít. Hrozne me bolelo mezi nohama a tak jsem se posadila na lavičku v parku. Kufr jsem si dala na zem a nohy přitáhla k hlavě. Proc jsem to udělala? Proc to tak boli? Proc tak brzo? Vím, že to byla jedinečný situace. Vím, že jsem ti chtěla zazit s nim. S Willem. Ale pořád do kola si rikam: nebyla to chyba? Nebylo to moc brzo? Po mych tvářích začaly stekat slzy a cele me tělo se traslo od vzlyku. Byla to nesnesitelna bolest. Co jsem to udělala? Proc tak brzo?
Z pohledu Justina
Vyšel jsem z dětského domova a s Emily po boku jsem vyrazil dost daleko od te budovy. Prošli jsme skrz město a pak jsme šli okolo řeky. Bylo tu celkem dost lidi. "Justine?" Zašeptala Emily, ktera šla vedle me. Podival jsem se na ni a ona se divala na zem a kopal a do malých kamínků. "No?" Odpověděl jsem a zase jsem se podival na zem. "Mohla bych jít ven?" Řekla a zastavila se. Otočil jsem se na ni. "Vzdyt venku jsi" uchechtl jsem se a ukázal okolo sebe. "Ja vim, ale myslím jako bez tebe" řekla a sklopila zrak. To me překvapilo. Vzdy jsme chodili ven spolu. Jen spolu. "Udělal jsem něco špatne ze nechceš bejt venku se mnou?" Zašeptal jsem a přešel k ni. "Ne to ne, ale vis, jeden kluk, kterej se mi libi me pozval ven a ja bych tam chtěla jit" zvedla hlavu, takže jsem ji viděl do obličeje. Mela jiskřičky v ocich. Asi je opravdu zamilovana. "Fajn, ale jestli ti ublíží, vlastnoručně ho zabiju,jasný?" Zeptal jsem se ji a vtáhnul jsem ji do objeti. "Jo neboj,on je hodnej,dekuju,pa" odtáhla se ode me a dala mi pusu na tvář. Hned potom odbehla pryc jako male Dítě, které má dostat lízátko. Pokroutil jsem hlavou a pokračoval jsem do dalšího parku.

Vytáhl jsem si z kapsy krabičku a cigaretu. Zapálil jsem si a sel jsem porad skrz park. Díval jsem se před sebe a všude okolo sebe. Najednou jsem uslyšel pláč. Holčičí pláč. Podival jsem se tam,odkud to přicházelo a pak jsem ji uviděl. Na lavicce seděla větší brunetka,s kapucí na hlavě, kolena mela u hlavy a její tělo se hýbalo kvůli vzlykum. Vedle lavičky ležel její menší cerny kufr.   Az po tom mi došlo o koho jde. Ne! Amber! Odhodil jsem cigaretu neznamokam a běžel jsem k lavicce. Pomalu jsem si sedl vedle ni a ona to asi nepostrehla. Proto jsem ji poklepal na rameno. Skubla sebou a pak se na me otočila. Byl to hrozny pohled. Oci opuchle od pláče a obrovské kruhy pod očima.

Z pohledu Amber
Podivala jsem se na člověka, který mi poklepal na rameno a když jsme uviděla Justina, hned jsem mu skočila okolo krku. Před chvilkou jsem doufala,že se tu někde objevi a on je tady. "Copak se stalo?" Řekl mi a stále me objimal. "Ja jsem udělala asi tu největší chybu v zivote" Zašeptala jsem a odtáhla se od něj. Sklopila jsem pohled. "Co se stalo? to můžeš rict" řekl mi a chytl me za ruku. "Ja,ja jsem se s nim vyspala" Zašeptala jsem a čekala jsem na jeho reakci. Uslysela jsem,jak se to snaží rozdychat. Hned potom si zapálil asi na uklidnění. "Proc?" Zeptal se me a Vyfoukl kouř. "Protoze svoje poprvé jsem chtěla zazit s Willem" řekla jsem mu a vzala jsem si od něj cigaretu. Popotahla jsem a vyfoukla sedy kouř. "A?" Zeptal se me a Nadzvedl obočí. "A hrozne me to boli, jsem mohla byt dávno doma,ale při kazdym kroku je ta bolest větší a vetsi" Odpovedela jsem a vrátila mu cigaretu. Zase mi Stekla slza. "Aha,pojď, vezmu te domu" řekl a vstal z lavičky. Nabídl mi ruku. "Ne,bud tu ještě se mnou prosim" řekla jsem mu a on se posadil. Dala jsem mu hlavu do klína a divala jsem se na něj.

Z pohledu Justina
Seděl jsem tam na ty pravý straně lavičky a Amber mela hlavu v mém kline. Přemýšlel jsem nad naším rozhovorem. Proc to udělala? Vím, že ho milovala to jo, ale přece jenom ji je čerstvých 15. A navíc její poprvé mela zazit se mnou! Boze na co to myslím!? Jo libi se mi a miluju ji, ale ona má kluka a její poprvé zazila s nim. Zavrtěl jsem hlavou a tim jsem vyhnal z hlavy ty myšlenky. Podival jsem se do svého klína.

Mela tam hlavu a její oci byly zavrene. Spokojene oddechovala. Takže ona usnula. Jenom jsem tam tak seděl a dival jsem se na ni. Byla roztomila když spala. Ikdyz před chvilkou brecela a mela kruhy pod očima. Stejne byla krásná. Přestalo mi to myslet a ja jsem se k ni Naklonil. Dal jsem ji malou pusu na rty a ona otevřela oci. Naklonil jsem se k ni znovu a políbil jsem ji. Znovu jsem se odtáhl a pak znovu spojil naše rty. Začal jsem s nimi hýbat a myslel jsem si,že bude spolupracovat,ale ona me jen Odstrcila a pak si vzala kufr a beze slova odbehla,ikdyz ji to hodně bolelo. Já jsem to zase posral!!!

Vztah na dálkuKde žijí příběhy. Začni objevovat