Z pohledu Amber
Rano jsem se probudila a bylo mi teplo. Otevřela jsem oči a hned jsem uviděla, kde jsem. Byla jsem u něj v pokoji. Takže se mi to nezdálo. Opravdu tu je ted se mnou. Otocila jsem hlavu na levou stranu a uvidela jsem ho. Oci mel zavřené a měl rozcuchané vlasy. Na sobě měl jen pyžamové kalhoty a v pohodě spal. Jeho hrud pravidelne klesala a zvedala se. Byl hrozne roztomilej. Pritulila jsem se jeste vice k nemu, ikdyz uz to asi vic neslo a zaborila jsem si svuj oblicej do jeho hrude. Ihned jsem ucitila tu mě známou vůni. Vůni sprchového gelu a jeho jedinečnou vůni. Trochu jsem se usmala a oci jsem mela otevrene. Stale jsem ho jenom pozorovala, jak uzasně spí. Už mi to nedalo a pohladila jsem ho po tváři. Oci se mu trochu pootevřely. Po chvilce uz oci měl otevřené uplně.Naklonila jsem se k nemu a nase rty jsem spojila v jedny. On s nima zacal pohybovat a ja jsem jak jinak nez spolupracovala.
Po chvilce jsem se od nej odtahla a pohladila jsem ho po tváři. "Dobré ráno" zašeptala jsem ještě ospalým tonem. "Výborné ráno, miláčku" odpověděl mi Will chraplavým hlasem a dal mi jeste jednu krátkou pusu. Usmála jsem se mu na rtech a hned potom jsem si polozila hlavu na jeho hrud. Zacal mě hladit po vlasech. "Co dneska podniknem?" zeptala jsem se ho a koukala jsem se do stropu a vnimala jsem jeho ruku na me hlave. "Mám pro tebe překvapení" řekl mi a mě se v očích hned objevily jiskřičky. "Opravdu? Kde? Kdy?" hned jsem se začala vyptavat. "Nech se překvapit, ted se nasnidame, osprchujeme a pak pujdeme na to prekvapeni" řekl a zasmal se mojí zvědavosti. "Jooooo" řekla jsem a rychle vybehla z postele. Will jenom dal lezel na posteli a dival se, jak si beru oblecení a jdu s nim do koupelny. Zamknula jsem se v koupelne a vlezla jsem si do sprchového koutu. Začala jsem se sprchovat. Po sprchování jse se oblékla do černého tílka a bílých kratasů. Vlasy jsem si rozcesala a nechala jsem je volne na svých ramenech. Rychle jsem si udelala cerne linky a nanesla jsem řasenku. Na rty jsem dala lesk a hned potom jsem vyrazila dolů do kuchyne.
Přišla jsem do kuchyně a uviděla jsem Willa, jak stoji u kuchynské linky a něco tam dělá. Muzika taky hrála na plné pecky a Will se pohyboval do rytmu, Později začal i zpívat. Upřímně. Bylo to hrozně falešné. Vubec si me nevšímal a pořád jen tancoval, zpíval a dělal nám asi snídani. Potichu jsem se smála a pak jsem se za nim vydala. Chytla jsem ho zezadu za pas a on se lekl a otocil se na me. Usmal se. Na tváři měl vajíčkovou pomazánku. "To máš schválně?" zeptala jsem se ho a s úsměvěm jsem ukázala na jeho pravou tvář. "Co tam je?" zeptal se a zasmál se. Naklonila jsem se k nemu a vajíčkovou pomazánku jsem mu olízla. Zašklebil se a přitáhnul si mě víc k sobě. "Takže pomazánka" řekl a usmál se. Přikývla jsem a odtáhla jsem se od nej. On se otocil ke svému dílu. Chleba s vajíčkovou pomazánkou posypaný petrželkou. Usmala jsem se a sedla jsem si na barovou stoličku. Po chvilce Will přinesl snídani a tu jsme nasledne snedli. Hned potom jsem umyla nádobí a on se šel mezitím vysprchovat.
Po asi půl hodině přišel Will vonavý a čistý a v ruce držel kytku růží, malou krabičku a šátek. Usmála jsem se a přeběhla jsem k němu. Silně mě objal a pak se odtáhl. "Tak tady máš dárek patnáctko" zasmál se a podal mi kytku rudých růží. Vzala jsem vázu a hned jsem do ni napustila vodu. Růže jsem do ní dala a pak jsem přešla k němu a z jeho pravé ruky jsem vzala malou tmavě modrou krabičku. Když jsem ji otevřela, nemohla jsem uvěřit svým očím. Byl tam přívěsek. Malá fotka, kterou jsme fotili 3 dny před mým stěhováním a nad tím bylo tučným fialovým písmem napsano: W+A=NAVŽDY SPOLU!!! Slza mi stekla z oka a ja jsem hned padla Willovi okolo krku. "Děkuju, je to dokonalý" zašeptala jsem a pořád jsem brečela. Odtáhl se ode mě a utřel mi slzu. "Jsem rád, že se ti to líbí a ten nápis je pravdivý" usmál se na mě a chytil mě za ruku. "Navždy spolu" zašeptal a políbil mě. Užívala jsem si jeho přítomnost. Po chvilce jsem se od něj odtáhla a on mi přívěsek zapnul na krku. Byl krásný. Nic krásnějšího jsem ještě neviděla. "To bylo to překvapení?" zeptala jsem se ho a usmála se. Will zakroutil hlavou. "Ne, nebylo, to je jen jeho část? pojd sem" řekl a já jsem k němu přešla. On mě obešel a stál mi za zády. Ucítila jsem na očích látku. On mi zavázal oči šátkem. Zasmála jsem se a nechala jsem se vést Willem.
Šli jsme asi 5 minut a já jsem na sobě měla svoje žabky. Will se sklonil a žabky mi sundal. Docela jsem se lekla, kam mě to vede a proč mi sundává boty. Vzal mě do náruče a někam nesl. Nečekala jsem to a proto jsem trochu zapištěla a zasmála jsem se. Chvilku po tom jsem ucítila pod sebou nějakou látku. Will mi sundal šátek a já jsem se rozhlídla kolem. Byla jsem položené na dece a všude okolo mě bylo jídlo. Deka byla na pláži a vítr příjemně foukal. Palmy se hýbaly do jeho foukání a voda krásně šuměla. On mě vzal na piknik! Nevěděla jsem, co říct. Bylo to překrásné. "To, to je úžasné" řekla jsem a Willa jsem políbila. "Líbí?" zeptal se mě a měl úsměv na tváři. "je, je to dokonalý" řekla jsem mu a dala jsem mu ještě jednu pusu. Hned potom jsme začali jíst všechno to jídlo tady.
Jedli jsme asi hodinu a já jsem byla už doslova plná. Bylo tu spousta masa, ovoce, zeleniny a nějaké brambůrky. Prostě lahoda. Pos nědení mě Will vzal do náruče a odnesl mě do moře. Tam mě pustil a já jsem byla hned celá mokrá. "Heeej" zařvala jsem na něj a stahla jsem ho sebou do vody. Smáli jsme se a plavali spolu. Hned potom jsme vylezli a sklidili piknik. Spolu s piknikovým košíkem a dekou jsme šli k Willovi domů, kde jsme si pustili zase další film. Dnešní den byl ten nejlepší den v mém životě. Nejlepší narozeniny, které jsem kdy zažila....
ČTEŠ
Vztah na dálku
RomanceAmber a její kluk Will. Nerozlucna dvojka. Pak přijde ale zvrat a dvojka se rozděli. Budou za sebou jezdit a volat si. Vztah na dálku ale není nejlepší. Amber si najde nového kamaráda a stane se něco dalšího. Mnohem horšího...