1,5 ay sonra.
(jisung)
Lee Know özel korumam olalı yaklaşık 2 ay oluyordu. Bu süre içerisinde daha çok yakınlaşmıştık. Birbirimizi daha çok tanımıştık. Birbirimizin neler sevip sevmediğini biliyorduk.
Artık hissettiğim şeylerin karşılıklı olduğunu düşünüyordum. Çünkü ben Lee Know'a 1 gidiyorsam, onun bana olan geri dönüşü 3'tü. Bana değer verdiğini hissettiriyordu.
Ona karşı en sevdiğim şeylerden biri de kendine has kokusuydu. Uyurken çok tatlı gözüküyordu. Gülümsemesi her şeyden güzel ve parlaktı. Kral ve Kraliçe ile nedense benden daha iyi anlaşıyordu. Bunun nedenini hâlâ anlamış değildim.
Ve Lee Know geldiğinden beri Kral ve Kraliçe bana daha iyi ve nazik davranıyorlardı. Bu olan şeylerin sonucu elimde olan tek şey kocaman soru işaretleriydi.
Neden Lee Know benim özel korumam olunca birden bana iyi davranmaya başlamışlardı? Lee Know, Kral ve Kraliçe ile nasıl benden daha iyi anlaşabiliyordu? Acaba Kral ve Kraliçe onu önceden tanıyor muydu? Ya da bana olan öfkeleri ve bana bu zamana kadar çektirdikleri yetmediği için kiralık katil mi tutmuşlardı?
Katilim Lee Know olsa bile sesimi çıkartmazdım sanırım. Onun ellerinden ölmek benim için Dünya'nın en güzel şeyi olabilirdi.
Ben düşüncelere dalmışken yanıma Lee Know geldi.
"Jisung? Bir şey mi oldu? Dalgın görünüyorsun."
Evet, artık resmiyeti bir kenara bırakmıştık. O an nasıl istersek öyle davranıyorduk. Fakat Lee Know yinede sarayın içindeyken 'Velihat Prens Han Jisung' diye sesleniyordu."Bazı düşüncelerimin içinde boğuluyorum diyebiliriz." dediğimde endişeli bir şekilde bana bakmaya başlamıştı.
"Kral ve Kraliçe'yi daha önceden tanıyor muydun? Sen geldiğinden beri bana karşı daha nazik ve samimiler." cümlemi bitirdiğimde yüz hatları serbest kalmıştı. Büyük ihtimalle kötü bir şey diyeceğimi düşünmüş ve kendini kasmıştı.
"Kral ve Kraliçe'yi tabiki de önceden gördüm ve duydum. Fakat onlar hakkında bir şey bilmiyordum. Ayrıca sana iyi davranmaları iyi bir şey değil mi Jisung?"
"Bilemiyorum, korkmuyor değilim. Bana karşı ilk defa böyle davrandıkları için garip ve alışılmadık geliyor." Jisung'un güvensizliği sesinden dahi belli oluyordu.
"Merak etme. Herşey düzelecek." Minho gülümseyerek Jisung'a söylemişti sözlerini.
"Hadi saraya girelim. Senin odanda, seninle bir şey konuşmak istiyorum." konuştuğumda Lee Know'un gerildiğini anlamıştım fakat sesimi çıkartmadım.
Yavaşça saraya girdiğimizde Lee Know'a önden yer vermiştim. Korumalarada 3-4 saatliğine izinli olduklarını söyleyip göndermiştim.
Odaya girdiğimde Lee Know tedirgin bir şekilde bana bakıyordu.
"N-ne konuşacağız Jisung?" kekeleyerek konuştuğunda gülümsedim.
Kapıyı kitledim, kapı saydam olduğu için kapatmaya yarıyan perdeleri kapının önüne çektim ve yatağa oturdum.
"Gelsene, niye bakıyorsun?" konuştuğumda gözleri şok olmuş gibi açılmıştı.
"N-nereye?"
"Kucağıma."
Lee Know transta gibiydi. Sadece şaşkın şaşkın bana bakıyordu.
"Hadi, gelsene!" hafif sesimi yükselttiğimde transtan çıkmış gibi yavaş adımlarla yanıma gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kingdom of Han, minsung
Fanfiction"Önemi yok, bunlar için üzülme. Siyah gülün anlamını biliyor muydun, Lee Know?" Minho, Jisung'a bakıp gülümsemişti. İkiside aynı anda konuştular. "Siyah güller ölümü ve imkânsız aşkı temsil eder." Tabi ikiside bu cümleyi söylerken, kendi aşklarının...