(Felix'in Minho'ya gönderdiği mektuplar. Jisung'un bakış açısı.)
Lee Know'a, 21.02.21
Efendim, nasılsınız? İyi misiniz? Umarım sizden şüphelenen yoktur. Bu arada Veliaht Prens Han Jisung ile ilgili bir geri dönüş var mı? Bir şeye ihtiyacınız olursa lütfen bana ulaşın efendim.
Özel korumanız Lee Felix.
-
Lee Know'a, 21.03.21
Prens'im, Kral Lee çok sinirli. Her yerde sizi arıyor. Lütfen Han Krallığı'ndan ayrılmayın. Bu arada Veliaht Prens Han Jisung ile sizin için en iyisinin olmasını isterim. Bir sorun olduğunda bana ulaşın efendim.
Özel korumanız Lee Felix.
-
Lee Know'a, 21.04.21
Prens'im, Kral Lee'nin siniri ve öfkesi gün geçtikçe artıyor. Lütfen kendinize çok dikkat edin. Kimsenin sizden şüphelenmemesi için uğraşın. Sizin için endişeleniyorum. Ve lütfen yıllardır aşık olduğunuz Veliaht Prens Han Jisung için kendinizi feda etmeyin. Bir sorun olduğunda bana ulaşın efendim.
Özel korumanız Lee Felix.
--
Lee Know'a, 24.04.21
Efendim, nasılsınız? Kral Lee bugün aniden sakinleşti. Her yerde sizi ararken birden vazgeçti. Halk Kral Lee'nin neden oğlunu bulmaktan vazgeçtiğini sorduğunda ise öldüğünüzü söyledi. Umarım gerçekten sizi orada tanıyan yoktur. Bu arada, Kral Han ve Kraliçe Lee'nin yasak aşkını kimseye söylemeyeceğinizi söylemiştiniz. Neden Kral Han'a söyleyip onu tehtid ettiniz efendim? Sizin için çok kötü sonuçlanabilirdi. Üstelik karşılık olarak Veliaht Prens Han'a iyi davranmalarını ve onunla olan ilişkinize karışmamanızı istemişsiniz. Birbirinize bu kadar fazla bağlanmayın efendim. Sizin ve Veliaht Prens Han Jisung'un iyiliği için söylüyorum. Bunu Krallıklardan biri öğrendiğinde ne olacağıbı dahi düşünemiyorum. Lütfen çok dikkatli olun. İkinizde. Bir sorun olduğunda bana ulaşın efendim.
Özel korumanız Lee Felix.
-
"N-ne?"
Tanrım.. bu cümlelerden çıkartılacak o kadar çok anlam vardı ki..
Öncelikle Lee Know'un namı değer Lee Krallığı'nın Veliaht Prensi Lee Minho olduğunu öğrenmiştim.
Sonrasında ise bena yıllardır aşık olduğunu, sırf benim için Lee Krallığından, Han Krallığı'na kaçtığını.
Artı olarak ne demek Kral Han ve Kraliçe Lee yasak aşk yaşıyor??
Demek o yüzden Lee Krallığı hakkında hiç konuşulmasına izin vermiyordu. Çünkü bunun konusu açıldığında benim illaki bu işin peşine düşeceğimi biliyor olmalıydı. Doğal olarak kendi açığını örtmek için Lee Krallığı hakkında ne olursa olsun konuşmayı yasaklamıştı.
Minho ise benim içim Kral Han ile konuşmuş, onu tehtid etmişti. Eğer benim bunu bildiğim Kral Han'a ulaşırsa, ikimizi de öldürmekten hiç çekinmezdi. Nasıl olsa bırakacağı mirasın biraz daha bölünmesi söz konusuydu.
Ayrıca Kral Han'ın ve Kraliçe Lee'nin yasak aşkı ortaya çıkarsa iki Krallık birbirine girerdi. Ortalık karışırdı. Kesinlikle savaş başlardı.
Acaba Minho ve özel koruması Felix bunu nasıl öğrenmişti? Elinde yeterli kanıtları var mıydı?
Aklımda daha onlarca ihtimal dönerken kapının açıldığını duydum.Arkamı döndüğümde bana uykulu gözlerle bakan Lee kn- Minho vardı.
Tabi elimde mektupları ve ilk başta beni aldattığını sandığım için yanaklarımda duran kurumuş göz yaşlarımı gördüğünde gözleri şokla açıldı.
Hemen kapıyı kapattı ve kilitledi. Perdeleri de çekmeyi unutmadı.
"S-sen burada ne arıyorsun? N-neden gelmiştin ki? Bak eğer yanlış anladıysan g-gerçekten sandığın gibi değil. Tanrım.. bunu şuan öğrenmek zorunda mıydın gerçekten? Ben-" konuşmasını dudaklarım ile böldüm.
Sabah dudağına sürdüğü çilekli lip gloss hâlâ dudağında duruyordu. Tadı Minho'nun dudakları ile birleşince daha güzel ve dayanılmaz olmuştu. Fazla uzatmadan dudaklarından ayrıldım ve ona sarıldım.
"Tanrım.. seni çok sevdiğimi söylemiştim, değil mi?" cümlemi kurarken bir yandan ağladığım için sesim aşırı titrek çıkmıştı.
"L-lütfen ağlama. hm? Ağlamakla güzel gözlerine eziyet etme." demişti yumuşak sesiyle.
"Sadece, sadece uyuyalım. Lütfen. Geri kalanını sabah konuşuruz." dediğimde başını sallamış, beni kucağına alıp yatağına bırakmıştı.
Gözyaşlarımızla beraber kendimizi uykunun kollarına çoktan bırakmıştık.
༆
yani içime en sinmeyen bölüm ilan ediyorum seni
neys diğer bölümde toparlamaya çalışacağız inş
💘💕🎀💗💖🖤😻🤩😉🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kingdom of Han, minsung
Fanfiction"Önemi yok, bunlar için üzülme. Siyah gülün anlamını biliyor muydun, Lee Know?" Minho, Jisung'a bakıp gülümsemişti. İkiside aynı anda konuştular. "Siyah güller ölümü ve imkânsız aşkı temsil eder." Tabi ikiside bu cümleyi söylerken, kendi aşklarının...