TATİL Mİ?

1.1K 24 11
                                    

Evet aniden Ayazın koluna girmiştim deftercik ama neden girmiiştim çünkü karşıdan beni saplantı haline getirmiş Derin geliyordu! Derinle fotoğraf kursundan tanışmıştık ve arkadaş olmuştuk ya da ben arkadaş olarak görmüştüm.İlk önce çok iyi anlaşsakta sonra benden hoşlandığını söyledi ve ben olmayacağını söyletince rahatsız etmeye kalktı. Peşimi bırakmadı.. Babamın adamları sayesinde uzaklaştırmışım kendimden. Ayaz koluna girdiğimi görünce "Noluyor Öykü?" dedi şaşkındı.
"Ya karşıdan peşimi bırakmayan belalı geliyor ondan korktum" dedim korkarak.
Ayaz ve Derin... Karşı karşıya geldiler ve Ayaz beni arkasına alarak "Kardeşim ne var ne istiyorsun Öyküden" dedi sinirle. Derinse "Ben Öykünün peşini çoktan bıraktım" dedi sonra bana dönerek "Öykü bu kılkuyrukla mı takılmaya başladın" dedi kahkaha atarak. "Ne diyorsun sen be senden daha adam olduğu kesin" dedim artik burdan gitmek istiyordum.
"Ayaz,hadi gidelim" dedim endişeyle.
"Bu kızı bir daha rahatsız ettiğini görürsem çok fena olur" dedi ve Derine bir yumruk geçirmesiyle Derin kaldirimdan yere düştü! "Bu da Öyküye verdiğin rahatsizliktan ve kilkuyruktan dolayi KİLKUYRUK" dedi gulerek. Hahaha sonunda cok guzel laf sokmustu ve elimi hizla tuttu ilerlemeye basladik. Ayy ne kadar da guzel yumruk atmisti atmak isteyipte atamadigim yumruktu niahhahahaa! "Çok teşekkür ederim Ayaz,buyuk bir beladan kurtuldum" dedim icten bir sekilde gulerek. "Merak etme bir daha bulasamaz sana gel su kafede oturalim,elini tuttugum icinde ozur dilerim istem disi oldu" dedi utangac bir sekilde. Ve elimi birakti.Ben elimi tuttugunu bile unutmustum rahatsizda olmadim gerci. "Tamam surda cok hos bir mekan var orda oturup birseyler yiyelim cok aciktim" dedim ve onu Nisanstasinin en guzel mekanina soktum daha cok genclerin yeriydi ama cok tatliydii! İceriye girdigimizde cam kenarina oturduk ve Ayaz "Ne yesek" dedi menüyü gostererek. "Vallaha ben karisik salata alicam" dedim kararli bir sekilde. Ayaz saskinca "Sala salata mi,aciktim demedin mi sen ya ben double hamburger aliyorum sanada aynisindan soyluyorum" dedi ve konusmama izin bile vermedi. Double hamburger hayatta en son yiyecegim seydi belkide.. Kilolara dikkat yemelere dikkatt! HamburgerlerimizMerhaba guzel gozukuyordu hemen yumuldum tabii. "Acikmisim vallaha hamburgerde super!". dedi goz kirparak. Sonra yanimiza garson geldi. "Merhaba efendim her hafta yaptigimiz "sansli masa" etkinligimizde bu hafta sansli masamiza siz denk geldiniz ve bizden uc gunluk iki kisilik bodrum tatili kazandiniz!" dedi. Ayazla birbirimize anlamsizca baktik ve "Saka misinizzz" diye feryadi kopardim. Garson "Hayir efendim buyrun bu da bodrum otel ve adresi ve icinde cekiniz var iyi tatiller" dedi ve uzaklasti. Ayaz "Tatile mi gidiyoruz simdi" dedi aptalca bir ifadeyle. "Ben dunden hazirim tatile bayilirim tam mevsimi olmasada Bodruma da bayildim yani ben gidiyorum" "İyi ozaman bende geliyorum" dedi keyifle. "Ya sen neden geliyorsun ben bu bileti bir kiz arkadasima veririm beraber gideriz gelmek zorunda degilsin" dedim en tatli halimle. "Yok canim bu masada bende oturuyorum beraber gidicez" dedi kasini kaldirarak. "Peki ozaman" dedim ama biz Ayazla tatil ne alaka? Daha dun tanistik!
Bu dusunceli halimi goren Ayaz "Rahatsiz olucaksan hani daha yeni tanistik guvenemeyebilirsin en iyisi sen arkadasinla git" dedi hamburgerini bititirken. "Dusundumde aslinda bir arkadas olarak neden gitmeyelim gideriz" dedim olgun gibi gozukmeye calisarak..(ne olgunum ama..pehh)
Ayaz ise olur anlaminda basini salladi.
Ve ardindan "Derinle ne yasadin..yani haddim degil ama seni rahatsiz etmesini istemem"dedi. "Hic bir ahbabligimiz yok sadece fotograf kursuna sarmistim ordan tanistik tabii o cok baska duygular hissetmis saplantida bunun basinda geliyor,ama cidden sen iyi korkuttun onu sorun kalmadi tesekkurker" dedim. "Tamam o zaman tatile ne zaman cikiyoruz benim ihtiyacim var acikcasi" dedi.. "Hemenn yarin" dedim sevicle. Ama ben bir yandan kendime sasiriyordum neredeyse kanka dicektim Ayaza.Daha dun sinir oldugum artist dedigim adama.. Ama icimdeki gonul rahatligiyla hareket ediyordum,elbet kotu birseyler sezsem buna asla uzin vermezdim.. "Ee hadi ama Öykü ablama abiye bakicaktin amma tembel ciktin" dedi ayaga kalkarak. Masaya hesabi koydu ve para ustunu beklemeden disariya ciktik.. Zengin adam diye dusundum. Abiye dunyasina girerken Ayazin telefonu caldi. "Efendim abi?" "Tamam bir saate almaya calisicam hadi gorusuruz" dedi ve kapatti. "Arabam olmus" dedi ve "burdaki abiyelerden hic anlamam hadi sen bir kac tane begende alalim" dedi abiyeleri gostererek. Ben coktan abiyeler arasinda kaybolmustum Ayaza donerek "Ne renk sever,alli pullu mu yoksa simli mi yoksa daha mi sade tercih eder ablan?" dedim. "Nerden biliyim sanirim biraz kokoş olmali ben suradq oturucam sen sec begen ve goster cantanida bana ver hadi is basina" dedi koltuga oturarak. Bir siyah uzun arkasi transparan elbise begendim birde tamamen simli narcicegi elbise,iki tanede kuyruklu mavi ve beyaz tul elbiseyi aldigim gibi Ayazin kucagina attim. Ayaz "Bu kadar mı?" dedi saskinca.
"Kac tane istiyorsun en begendiklerim bunlar secip bir tanesini alalim istersen" dedim. Ve karsida asili pudra elbiseye asik oldum! Onu kisa arkasi uzun tam bir prenses elbisesi gibiydi! Aldigim gibi hicbirsey soylemeden kabine kostum. Ustume tam oturmustu. Disari ciktigimda aynaya baktin ve coooookkk begendim bunu alicaktim ama fiyatina bakmamistim ne kadar olabilirdi ki? Ne,yok artik,hayatta alamam kredi kartimi ona yatiramam tam olarak 3500 liraydi. Pardon ama ben o paraya dunyalari alirdim elbisede guzeldi ama vazgecebilirdim once birkac tane selfie cekildim Ayazin yanina giderek "kameraya baakkk" dedim. Ayaz bana bakmaktan fotogradta cok komik cikti :D
"Bu elbise nerden cikti guzel olmus" dedi beni suzerek. "Evet ama fiyati daha guzel" dedim etiketi gostererek. "Ee hadi git ustunu degistir o zaman" dedi. Hemenn kabine girdim son kez selfie cekilerek abiyeyi cikardim ve yanima kabin sorumlusu geldi "Bu sizin cikardiginiz elbise degil mi?" dedi nazikce. "Evet" dedim ve Ayazin yanina gittim. Saskinca "Ayazz butun sectigim elbiseleri ablana aldin mi?" dedim sasirarak. "Evet hepsi guzel ayirt etmeyelim" dedi ve bana bir tanesini uzattti. "Bu da senin o pahali elbisen kucuk bir hediyen olsun sana" dedi.
Çok belli etmesemde elbiseyi gercekten almak istemistim! "Cok cok tesekkur ederim Ayaz ama gerek yoktu" dedim "hadi al al daha arabami alicam gule gule giy" dedi ve aldim. Disari ciktigimizda hava karariyordu, arabaya bindik ben alisveris yapamadim zaten gece kalmistik. Ayaz "Ben mycoffe" de ineyim arabami alicam yakindan" dedi. "Hersey icin cok tesekkur ederim Ayaz,yarin gorusuruz" dedim. "Ben tesekkur ederim abiyeden hic anlamam,he birde unutmadan numaranini aliyim sabah kacta tatile gidiyoruz konusuruz" dedi.
Telefonlarida verdik birbirimize ve ver elini sicacik evime! Eve gittigimde sicacik pijamalarimi giydim makyajimi sildim pofuduk koltuguma attim kendimi.. Bugun ne kadar sey yasamistim! Ukala ve gicik sandigim biriyle bir gunumu gecirmistim ama daha fazla yakin olmaya niyetim yoktu acikcasi... Tatilden sonra olayim biterdi.
Ve bana surpriz olarak aldigi hediye tamam begenmistim ama almasina gerek yoktu. Bende dayak istiyorum. İnce nazik belli ki tabii bugunluk... Gelelim gorunuse! Evvet yakisikli adam,karizmatik. Bana mi kaldi yahu! Kahve yapmak icin ayaga kalktigimda evde kahve kalmadigini fark ettim! Oof off Erdala bakindim ama o da yoktu siparis degik tıpış tıpış gidiceksin Öykü Hanım!
Allahtan bakkal hemen karsidaydi.Bakkala gittigimde bir kutu nescafe ve sicak cikolata aldim. Eve dondum ve boku yedim! Cidden boku yemistim anahtari evde unuttum! Napicam simdi arabanin anahtarida evde.Sinirimden kudurdum! En yakin arkadasim Burcuya gitsem evi uzak,Şeyma calisiyor evde degil.Emrede calisiyor rahatsiz edemem onuda! Ettin buldun Öykü Hanım! Allahtan telefon yanimda...kimi arasam....kimi...kimiii he babamda olmaz kavgaliyiz pes etmem oyle! Kimi arasam....kimi.....kimi? Rehberime baktigimda gidecegim tek kisi Ayazdi! Cunku kimini isi,kiminin cocugu,kiminin seyahatleri vardi tabii Ayazin isinin olmadigi ne malum?! Arayip sormakta fayda var... Yuzsuzluk mu olur? Aaa ayaz ariyor zaten hemen actim.
-Alo
-Oyku yarin kacta bulusup gidicez?
-Ayaz,sanirim gelemiyorum kapida kaldim
-Nasil gidecegin bir yer yokmu?
-Varda arkadasimin isten gelmesini beklemem gerekiyor..
-Tamam ben aliyim seni o zaman adresi ver
-Seni rahatsiz etmek istemiyorum zaten basini derde sokuyordum bugun Derinle.
-Nolcak canim adresi ver sen
-Karacan Mah 2323 sokak Estinbel Apartmani No 4
-On dakikaya ordayim.
İşte boyle ve sonra basima neler geldi...neler!

İki KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin