Sabah erkenden kalktim. Hayret hicte zorlanmamistim! Annem kahvemi ve krepimi hazirlamis
"Oykuu hadi uyandiysan gel kahvaltin hazir!" diye bagiriyordu.
Hemen ilk is elbisem icin siyah kalem etegimi giydim ve kirmizi topuklularimida ayagima gecirdim.Saclarimida salik sade biraktim. Ve asagiya indim. Heycan sifirdi! Annemin yaptigi krebi gorunce nevrim donduu.
Ozlemisim ya! Annem yokken bir kere yapmaya calistim yapmaz olaydim! Neyse ki hemen guzel krebime yumuldum! Kahvemle super ikili olmuslar.. Masadan annemin uyarisiyla kalkim. Az daha ise gec kalicaktim. Hemen Cemden ve annemden sans opucugumu aldim ve taksi bulmak icin caddeye ciktim. İlerde bir taksi durmustu hemen ilerledim..
Ahhh baska bir kadin bindi taksiye kahretsin! Bana durmustu o gitmeseydi gosterirdim o kadina.
Arkamdan bir korna sesi geliyordu. Kimdi bu maganda?
Arkami dondum,Ayaz! Hemen arabaya bindim.
"Kacirmisim seni annen soyledi neyseki yakaladimm!" dedi yanagimdan operek.
"Kadin taksime bindi iyikide binmis sinirlendim ama ne
yse.." dedim Ayazi operek.
"Heycan varmi peki umarim yoktur.." dedi Ayaz.
"Yok askim yok iyiyim.." dedim kemerimi takarak.
Ve sirkete gidiyoruuuzz. İlk gunum bakalim nasil gecicek.
Şimdi telefonuma baktim da canim arkadaslarim ilk gunum icin whatsapptan mesaj atmis:)
Evet ilk olarak Emrenin mesajina bakiyorum.
"Yeni işin,senlik iş hayirli olsun basarilar Oykucugum!"
Şimdide Burcunun mesaji
"Caniim arkadasim ilk is gununde basarilar dilerim aksam havadisleri yaz bana optum seni!"
Sıra Şeyma ve Metede ortak yazmislar
"Canim arkadasimiz umarim basarili ve mutlu olursun ilk is gununde basarilar,seni cok opuyoruz!
Canlarim ya mutluluktan Ayaza bile gosterdim mesajlari o da kocaman gulumsedi! Uyuzum benim.
Sirkete geldik Ayaza sarilip veda ettim. Emin adimlarla ilerliyordum. Ama odami henuz soylemedikleri icin Onem Hanimin odasina sormaya gitim.
"Gunaydin Onem Hanim ben odam neresi bilmiyorum.." dedim.
"Gunaydin Oyku, dogru odani gostermedik benim karsimdaki oda senin yeni dosedik. Eger istemedigin birsey olursa degistiririz." dedi samimi bir sekilde. "Tesekkurler iyi gunler.." dedim ve ciktim.
Odaya dogru ilerledim.. Ve girdim! Aman Allahim oda manyal guzel!! Bir kere en sevdigim renk turkuaz tonlari hakim! Ve cok ozenilmis! Hemen masama gectim. Bir is kadini edasinda tavirlara girdim hahahhaha! Hemen bilgisayarimi actim ve su defile icin biraz fikir aldim. Cizimler,tasarimlar falan.. Birkac birsey karaladim. Ve canim arkadaslarimla Ayaza odamda selfie cekip yolladim altinada "sizi seviyoruum!" yazdim. Allah su whatsappi bulandan razi olsun.
Kapi caldi. Bir an duraksadim ve
"Buyrun.." dedim. Gelen bir adamdi. Ne yalan soyliyim kilkuyruk bir tipi vardi..
"Merhaba ben Onem Hanimin sag kolu Olcay!" dedi.
"Merhaba Oyku bende.." diyerek gulumsedim. Bana bugun yapmam gerekenleri soyledi falan.. Ve sonra gitti. Tahmin ettigim gibi cizim yapicaktim.
Defile on plandaydi..
Ben simdiden iki tasarim yapmistim bile. Aksama kadar bir uc tane daha yaparim en yaraticisindan.
Ardindan Ayaz aradi. Nasilsin falan filan konustuk herseyin yolunda oldugunu soyleyip kapattik. Tasarimlarla gecti omrum.. Sonunda ispat edicem kendimi yesss! Gerci ettim bile bir bakimdan! Oglen yemegine saat birde cikiyorlarmis o zaman yarim saat kaldi. Ne yesem kii???
Aa Şeyma ve Burcuyla yerim bende! Kiz kiza soyle. Hemen ikisinede mesaj attim.
Şeyma "Tamam canim ben gelirim ama nolursun fast food olsun!" dedi. Bende onayladim.
Sonrada Burcu mesaj atti.
"Tamam olur Burgerde bulusuruz o zaman!" dedi.
Eveeett Burgeri belirledik. Bir double menu iyi gider. Bu aralar cok mu acim ben? Bir ara tartilmam lazim.
Saat bir olmustu hemen ciktim.
Burger King buraya cok yakindi.
Yuruyebilirim.. Seymayla yolda karsilastik. "Caniiim nasil alistin mi?" diyerek sarildik.
"İyi tatlim alistimm!" dedim.
Ve burgere girdik.Burcuyu bekliyorduk. O da hemen geldi.
"Selam kizlarr nasiliz Oykuum is nasil?" diyerek bize sarildi.
"İyi bebek alistim ama siparisleri vermessek acliktan olucem.." dedim ve double menuleri soyledik. Allahtan hemen geldi de yumulduk !
Şeyma "Ozlemisim be cok guzelmis coook!" dedi.
"Al bendende o kadar su peyniri yeter ya.." dedi.
Bir guzel yedik hamburgerleri..
Şeyma arkasina yaslanarak
"Oyku sana birsey soylemem lazim.." dedi.
"Soylee." dedim merakla.
"Ya Meteyle Ayazın yarin gece partisi var.Bir isi almislar kutlucaklarmis." dedi kiskanc bir tavirla.
"Eee olabilir cok egleniriz!" dedim hevesle.
"Yaa sen oyle san,bizi davet etmek yok! Onlar kendi aralarinda eglenicek parideki herkes sirkette yani!" dedi sinirle.
"Nasil ya sevgililerini partiye nasil davet etmezler??" dedim bendr sinirlenerek.
"Vallaha orasini bilemem bende Meteyi konusurken duydum!" dedi Seyma.
Burcu nasihat verir gibi
"Sakin beni niye cagirmadin gibi tripler atmayin!" dedi.
Anlamsizca bakinca "Ya agirdqn alin kendinizi,birakin cagirmazlarsa sizde onlardan gizli sakli partilere,yemeklere gidersiniz gorurler!" dedi Burcu.
Aslinda hakliydi!
Ardindan "İyiki Emre babamin yaninda calisiyor o da sirkette ama partileri sevmez futbol sever o.." diyip hayallere daldi.
Şeyma bana donerek.
"Bulduumm! Partiye gizlice sizariz bizde!" dedi sevincle.
"Nasil nasil sizicaz??" dedim anlamsizca bakarak.
"Kilik degistiricez!!! İste o kadar." dedi Şeyma.
Burcu "Bir bakima kiskanclik araya giriyor,gidin gidin sizinkilere sarkan biri olursa devreye girersiniz!" dedi.
"Tamamdir ben varim o zaman!" dedim elimi masaya vurarak.
Yarin partiye siziyoruz! Allahim kalkistigimiz islere bak hele.
Seyma saate bakarak "Ayy kizlar ben kalkiyorum ise gec kalicam yoksa.." dedi ve gitti.
Burcuyla kaldik.
"Ay Oyku,sen bakma Seymaya Ayaza guven yeter! Sakin kilik degistiripte gitme ne o oyle ezik gibi!" dedi Burcu.
"Yaa Burcu ya Emrede partiye gelirseee." diyerek telefonumu Burcuya gosterdim.
Emrenin bir twitini gormustum.
Yarin aksam partii! Yazmis.
Burcu saskinlikla "Em Emre! Hayir o gidemez ya olmaz!" dedi.
"Sen oyle san Ayazla kanka oldu onlar her turlu giderr!" dedim gulerek.
"Okey bende geliyorum!" dedi Burcu.
"Hahahahaha tamam gel gel ama ben kalkiyorum ise gec kalmamak lazim." dedim. Opustuk sarildik ayrildik!
Eveeet sirketteyim. Onem Hanim beni gorerek "Oyku cizimlerini masanda gordum ve begendim,ama sirkete sipariste verebilirsin yemekleri...Disari surekli cikicak misin?" dedi merakla.
"Disari ara sira cikmayi dusunuyorum.Bununda bir sakincasi yok bence!" dedim kararli bir sekilde.
"Tabii sen bilirsin daha iyilerini istiyorum!" dedi ve cizimleri elime verdi. Bu begendiginin gostergesi.. Daha iyisi diyorsa eger...
Masama oturdum yemekten sonra agirlik cokmustu..
Birkac tasarim sitesi gezdim ve birseyler karaladim...
Sonra alisveris yapmam gerektigi aklima geldi! Dogru ya dolabim tekrardan olucek. Hemen Trendy,Morhipo,YazGiyim gibi sitelere girdim.. Kendime bir suru tisort,etek,sort ve kot aldim! Oh be iyi geldi!! Beden sorunum yok nasil olsa internetten daha kolay.
Ayaz napiyor acaba? Arasam mi?
Onun parti meselesi var şimdi!!
Rahatsiz etmiyim hem daha sabah konustuk...
Cikma saatime bir saat kalmisti.
Sirketi dolasmak icin odadan ciktim. Çok buyuk ve gezilesiydi..
Dolastigimda beni herkes taniyor ve "Buyrun Oyku Hanim?" "Birsey mi vardi Oyku Hanim?" diyorlardi. Yok sadece geziyorum demekle yetindim. Onem Hanim beni herkese tanistirmisti.. Esasli kadin!!
Bugun hic gecmiyor ilk gunden midir nedir? Ama sorun yoktu.
Cikma saatim geldiginde arkama bakmadan cantami alip ciktim.
Eve gittim spor kiyafetlerimi giydim. Sporu aksatmayim direk fitness cd mi actim ve hareketler.... Ardindan dusa. Evde kimse yoktu. Dusta yaptim ve televizyonumu acip keyif yaptim:)
Annem neredeydi acaba? Ariyim bari!
"Alo anne nerdesin?" dedim
"Pazara gittim birkac bisey alicam canim naber?" dedi.
"İyi vallaha isten ciktim evdeyim optum!" dedim ve kapattik. Eve gelince konusmak daha mantikli.
Şu parti isini kafama taktim ve Ayaza mesaj attim.
"Aşkım yarin aksam napiyorsun?"
"Bir arkadasa gidicem eski okuldan." dedi.
KULLİYEN YALAN! HANİ PARTİ?! PARTİ VAR AMA NEDEN SOYLEMİYOR? SANKİ ZORLA DAVET ETTİRCEM?? EH AYAZ!
"Peki gorusuruz!" dedim ve kapattim.
Aradi ama acmadim. Canim konusmak istemiyordu şuan..
Kapı çaldi. Cem okuldan gelmisti.
"Hosgeldin ablammm."
"Hosbuldukkkk." dedi. Ve direk odasina gitti. Ergen cocum ya.
Koltuguma yayilmaya devam ederken telefonum yine caldi. Yine mi Ayaz? Hayir. Bu sefer Babam ariyor! Uzun zamandir konusmadik,kavgadan beri.
"Efendim?" diyerek actim.
"Oyku naber??" dedi.
"İyidir." dedim sogukca.
"Hal hatir sormak yok mu??"
"Sen nasilsin?"
"Bende iyi,yeni isin hayirli olsun!"
"Bunu senmi soyluyorsun sagol!"
"Ukalalasma onune bak annen soylemese haberim olmayacak!" dedi.
"Annem destek verdi ben destek veren kisilere soylerim...." dedim.
"Tamam hadi artik destekcilerinle muhattap olursun!" dedi ve kapatti babam.
Hayir sen kimsin kapatiyorsun?
İsine ve kendine guvenen?
Baskalarinin hatta kizinin dusuncelerinu takmayan biri?
Aynen Oyle! Umrum degildi suan.
Şeyma parti için mesaj attı. Yarın tatil. Kuafore gidiyoruz. Biraz perukla biseylerle degisicez. Partiye sizicaz. Ve yuzlesme....
Ayazin telefonlari susmuyor! Of. Yalan soylemesine katlanamam. Acmiyorum! Ardindan bir telefon daha aa yeter artik! Telefona baktigimda Ayaz degil baska biri ariyordu. Kim acaba ? Actim.
"Alo?"
"Merhaba Meral Acar neyiniz oluyor?"
"Annem ne oluyor kimsiniz?" dedim telasla.
"Sakin olun annenize motorsikletli biri carpti ama kendi cok iyi .." dedi.
"Ne ne diyosunuz siz! Hemen geliyorum hangi hastane?"
Derken hemen ceketimi almak icin odama gittim. Ceme birsey soylemiyim. Telaslanmasin! Hemen ciktim. Taksi gelmiyor!!
Sonunda geldi hemen bindim.
Dogru hastaneye. Elim ayagim birbirine karsiti! Allahim sen yardim et! Hastaneye vardigimda annemin odasini ogrendim.
Neysrki iyidi sadece ayak bilegi hafif aciyormus sargiya almislar.
Hafif buruk gibi. Birde kolunda kucuk bir siyrik.
"Anne cok korktum iyi misin nasil oldu?"
"İyiyim kizim gencler iste hiz pesinde kosuyorlar neyseki iyiyim ama!" dedi.
Oh be sorun yok!
Annem yarin taburcu olucakmis. Yinede kontrol altinda kalmasi lazim en azindan yarina kadar.
"Bende kaliyim senle!" dedim ama izin vermedi. Cemin yanina gitmem gerekmiş. Her ne kadar
koca çocuk olsada annem git diye tutturdu. Zaten Cemden 13 cevapsiz arama var. Annemle vedalasip hastaneden ciktim.
Eve geldigimde Ayazin arabasi evin onundeydi. Bize mi geldi bu!?
Kosarak merdivenlerden ciktim..
Kapiyi caldim ve beklemek....
Kapiyi Ayaz acmis "Hoşgeldin!" dedi alayla bakarak.
Bir hisimla "Hosbulduk!" dedim ve hemen iceri girdim. Cem koltukta oturmus "Abla niye acmiyorsun telefonu??" dedi.
"Ablacim sakin ol annem kucuk bir kaza gecirmis onun yanina gittim.Kucuk siyriklar var orda kaliyor bir gun." dedim.
"Birsey yok dimi?" dedi merakla.
"Yok hayatim sen sakin ol yeter.." dedim Ceme sarilarak.
Ayaz durmuş bizi izliyordu.
"Senin ne isin var burda??"
"Telefonlarima cevap vermeyen sevgilimin evime geldim sorun?"
"Sorun yok,sorun sende aslinda.Yalancilik!"
"Ne yalan soyledim ki?"
"Bu gece parti verdiginin.."
"Ya onu anlatamazdim cunku.."
"Ayaz sonra konusalim mi Cemin yaninda....."
"Yoo biz Cenkle konustuk anlastik bile;)" dedi ve Cem hemen "Ben Cem!" dedi ve odasina cikti. Sozlesmisler gibi.
"Bak Oyku,bu iş kutlamasi bir işi hatta cok iyi bir işi aldik diye. Bu yuzden. Mete sadece sirkettekiler olsun sonra calisan herkes bir yakinini cagiriyor partide biz bize olamiyoruz diyince kimseye bisey demedik.." dedi Ayaz.
"Biz olunca biz bize olamiyor musunuz? Kusura bakma ama cagiracaginiz alt tarafi bir Şeyma bir de ben. Sizin en mutlu gununuzden biri bir kutlama partisinde sizi desteklemek ister-dik." dedim lafi cuk diye oturtarak.
"Haklisin biliyorum ama son gun soylemek biraz absurt olurdu diye işte anla beni yoksa senin gelmeno isterim tabii.. Hatta geliyorsun geliyorsunuz da Şeymayla.." dedi ve bana sarildi.
"Tamam siz eglenin ama biz gelemeyiz." dedim Ayaza sarilarak.
"Neden? Davet ediyorum bak işte!" dedi Ayaz saskinca.
"Ya ondan degil,bizim baska bir planimiz var liseden arkadaslarla toplanicaz kizli erkekli yani!" dedim telefonumu bularak.
"He plan iyimiş!!" dedi Ayaz. Ve ardindan annemin durumunu sordu.
"İyi iyi iyi olmasa gelmezdim." dedim.
Annemi aradim. Cok sukur iyiymis.İkide bir aramamami tembih etti. Dinlenecek kadin hakli.
Ardindan Ayaz "Ben gidiyim sen arkadaslarinla bulusucaksin hazirlanirsin falan tutmayim seni!" dedi bi tavirli haller filan.
Tam giderken elinden tuttum.
"Sen beni kiskandin mi?"
"Nerden cikti yok oyle bişi!"
Usulca dudaklarina dudaklarimi deydirdim ve gozlerimi kapattim.
Ve ardindan "Seni seviyorum!" dedim.
"Bende seni cok seviyorum!" dedi elleri saclarimin arasinda geziyordu.
"İyi Eğlen tamam mi?" diyerek dahada yaklastim Ayaza.
"Ya senden ayrilmak istemiyorsam?" dedi beni kucagina alarak.
"Ayaz,bak Cem gelicek simdi!!" dedim gulerek.
"Biz anlastik gelmez merak etme!" dedi fisildayarak. Gozlerinden,dudaklarindan ve yanaklarindan doya doya optum onu, o da beni tabii! Çok seviyorum ya birtanem benim!
"Partiye geç kalicaksin!" dedim Ayazin elini tutarak.
"Umrumda degil,ama senin randevun için gidiyorum!" dedi ve son kez bir opusme!
Ve Ayazi ugurladim. Askim sonunda gitti. Merak etme seni yalniz birakmam ahahhahaa.
Partiye Şeymayla tabiki gidiyoruz.
Ama ben Ayazdan kopamadigim icin gec bile kaldim. Şeyma bes kere aramis! Hemen aradim.
"Nerdesin kiziim sen? Hemen Good Kuafor'e gel!" dedi.
Hemen Şeymanin dedigi gibi siyah bir abiye giydim ve ciktim.
Kuafore varinca.
"Hemen otur!" dedi Şeyma.
"Şeyma bu sen misin? Siyah sac? Cok degismissin cidden!" dedim ve koltuguma gectim.
Ben sari peruk taktim! Esra adli kiz bana makyaj yapti ve biz Şeymayla iki yabanciyiz.
Hemen kuaforden ciktik.
Şeyma "Niye gec kaldin kizz?" dedi.
"Ayazlaydik iste.." dedim utanarak.
"Hee anladim!" dedi siritarak.
"Yaa Şeyma!"
"Ayazla konustum sadece sirkettekiler olucakmis Mete oyle demis yani ona o da kutlama falan filan derken soyleyememis he bana bak taninmayalim biz sirketten biri degiliz biz!" dedim merakla.
"Bu halde beni annem bile tanimaz sen rahat ol canim Burcu nerede o direk evden gider herhal?" dedi Şeyma.
"Evet o ordan gider ama abisine caktirmaz bisey cunku bizle olucak Mete gormemesi lazim!" dedim.
Şeyma "Bu halde bir selfie olmali" dedi ve bir degil bin selfie cekildik. Ahahhahahahaa. Değişik kadinlar! Şeymanin yeni adi Tuğçe. Benim yeni adim ise Sude.
Taninmamak icin nolur nolmaz dimi! Haydi partiye giriş!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Kalp
RomanceBaba şirketinde çalıştırılmaktan yılmış bir Öykü Acar ve hayatına renk katan hayallerine kavuşmasını sağlayan adam Ayaz Dinçer.. Kiraz Mevsimi ile birebir aynı değildir!