DEFİLE!

80 5 0
                                    

Sabah büyük bir heyecanla uyandim. Hemen pijama falan dinlemeyip firina gittim ve içinde pizza,poğaça ve boreklerin olduğu bir paket yaptirdim. Eve gidip minik bir sofra ile masayida hazırlamışoldum! Elbisem dolabimda özenle duruyordu.. Derilere onu giyeceğim! Hemen Şeyma ve Cemi de uyandirip kahvaltimizi yaptik.. Benim telefonlar şimdiden çalmaya basliyordu.

''Cem ablacim bak biz birazdan cikacagiz aksama kadar defile yerindeyiz..Sende saat dörtte orada ol tamam?'' dedim ve bu iş tamam..

''Öykü,artik cikalim mankenler gelmiş,bizim ekipte orada! '' dedi telefonuna bakarak.

''Tamam canim,sen taksiyi ara cantami alip geliyorum!'' dedim ve yola ciktik.

Taksi gelmişti bizde bir stres bir heyecan ve benim kafamda dun gece ki Ayazin yanindaki kim stresi...

Defile yerine geldiğimizde tüm ekip son kontrolleri yapıyordu! Yanıma şirketin genel sekreteri yaklaşıp

''Öykü Hanım,defilenin sonunda çıkacak mankenimizin annesi hastalanmış! Bu yüzden başkasını bulmamız gerek..'' demez mi?

Kan beynime sıçradı.

''Nasıl olur? Mankenlerden başkasıda çıkamaz hemen birini bulun bana,ajansı arayın!" diye bağırdım.

Şeyma yanıma gelip

''Canım,ne oluyor sakinleş biraz..'' dedi.

''Nasıl sakin olayım ya en son çıkacak manken gelemiyor annesi hastaymış!'' dedim sinirle.

''Ne şimdi mi söylenir bu. En önemli manken o son çıkacak,etkileyecek!'' dedi Şeyma şaşkınca.

''Evet Yandık bu yüzden! Ajanstan haber bekliyorum şuan!'' dedim parmaklarını kemirerek.

Sekreter yanıma korka korka gelerek

''Öykü Hanım,mankenlerin hiç birinin bedeni son çıkacak elbiseye uymuyor..Ellerinde manken yokmuş.'' dedi.

''Al işte. Ne yapacağız şimdi? Kahretsin ya!'' dedim sandalyeye tekme atarak.

"Sen çıkacaksın Öykü!'' dedi Şeyma.

''Ne? Delirdin mi kız kızım? Ben manken miyim?"

"Olabilirsin. Yani bugünlüğüne! Fiziğin iyi,şurada yürüyüşe çalış işte tamamdır!'' dedi gülerek.

''Ya olurmu ki Şeyma? Beceremem kızım ben.''

İki KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin