Yine yazmaya başladım başlamışmıyım vallaha da başlamışım! Şimdiii kisaca yeni defterime kendimi tanitayiiiimm tabii ne kadar kisa olur bilemem. Ben Öykü. 22 yasindayim ve babamin zoruyla baba sirketinde calistiriliyorum! Bundan hic memnun degilim sevmedigim sıkıci bir is dosyalar,yazilar ve ardi arkasi kesilmeyen toplantilar.. Gelelim bugune bu sabah hazir olmasada portakal suyumla guzel bir gune basladim guzel bir dus aldim, yeni aldigim cicilerimi giydim saclarimi fonledim ve topuklu ayakkabilarimin azizligine ugramadan evden ciktim! Kapicimiz Erdal yine gazete ve dergiler atmisti paspasa. Elime gecirdigim bir gazeteyi ve iki moda dergisini alip cantama attim ve dogruu arabama.Hava bugun cok guzeldi pazartesi gunu hic aksilik yasamamismiydim,vallaha da yasamamistim.Arabamda klasik bir muzikle giderken az daha kahvemi almayi unutuyordum! Hemen yol kenarina arabayi park edip kahvemi almak icin mycoffe ye ugradim benim kahvem her sabah sekizde burda hazir olurdu elemani kafaya almistim sirada beklemiyordum hahhaha:) Oyle bir sira vardi ki siradakilere aciyip hemen eleman Salihin yanina kostum "Kahvem hazirsa aliyim hemen" dedim.Arkadan kaba bir ses "Heey noluyor hanimefendi,sira var gormuyor musunuz" ?arkami dondugumde uzun boylu takim elbiseli ve artist kilikli bir adam bana "noluyo" gibisinden bakiyordu. Bende "Asil size ne oluyor ben her sabah burda hazir olarak kahvemi alir isime giderim sen yenisin galiba bilmiyosun bunu" dedim alayli gulerek.Bana yaklasarak "Hadi ya iyimis yok oyle bir dunya sizde herkes gibi siranizi bekleyeceksiniz biz burda! Biz burada.." dedi.Cumlesini bitirmesine izin vermeden kahvemi alip Salihede "İyi gunler Salihh" diyip havami atarak arabama ilerledim daha fazla sinirimi bozmasina izin veremezdim. Ve bu hava atisim cok uzun surmedi,topuklulularim yine yapti yapacagini konserveye takilip dustum ve ayagimi cok fena burkmustum.. Kahvemde cantamda savrulmustu sonra "Buyrun cantaniz" diye alayci gulen bir ses yanima yaklasti. Nee bu bana artistlik yapan adam degil miydi? "Ya sen kim oluyorsunda benimle alay ediyosun" dedim ayaga kalkmaya calisirken. "Alay etmedim,sadece guldum" dedi muzipce. Kalktigimda ayagim cok agriyordu aciyla kivrandim ve cantami bir hisimla alip kahveme baktim "O artik icilecek durumda degil galiba" dedi ve gulerek uzaklasti gicik egoist.Ben oldugum yerde tepiniyordum sinir oldum sinirrrr! Hemen kendimi arabaya atiim sacimi basimi duzeltip makyajimi tazeledim ve dogru işe! İşe girdigimde herkes bu sinirli ve daginik halime bakiyordu.. Artik dayanamadim ve "Ne bakiyorsunuz bisey mi var?" diye bagirdim ve boylece herkes isine dondu.Masama gectigimde yirmiyi geckin dosya bana bakiyordu ve icimden aglamak geldi.Hemen babamin yanina gidip onu kandirmaya calistim bugun calisma hevesim hic kalmamisti! Gerci burda calisma hevesim varmiydi onu bile bilmiyordum. Hemen babamin odasina dogru ilerledim ve " Gunaydiiin babacim" diye neseyle iceri girdim. Babamda bana "Gunaydin" dedi ama islerden yuzume bile bakamiyordu. "Yogunsun galiba" dedim koltuga oturarak. "Oyku ne oldu canim ne isteyeceksin cok yogunum cabuk soyle" dedi bana bakarak. "Yaa baba cok kotu bir gune basladim,ne olur beni bugun affet eve gitmek istiyorum" dedim uzgunce.Babam ise "Öykü! Yeter artik her seferinde ayni seyi yapiyorsun sana burada dizimin dibinde bir is imkani taniyorum onu elinin tersiyle itiyorsun bir daha isten kaytarici seyler isteme benden ve beni rahat birak simdi" dedi sinirle. Bana sesini cok yukseltmisti neredeyse butun sirket duydu..Kendimi tutamadim ve "Ya zaten senin zorunla burdayim istedigim isi bile yapamiyorum ve istifami burda sozlu olarak veriyorum" dedim sinirle. Babam tek kasini kaldirarak "Tabii canim birakalimda cizim pesinde,moda pesinde kos bir yere gelme dimi" dedi ayaga kalkarak. "Sana iyi calismalar baba bu is burda biter hayallerimin pesinden gidiyorum" dedim umursamaz bir tavirla ve odadan cikip masamdan cantami aldim. Kendimi disari attim artik ozgur bir kiziiim! Oh be ozgurluuk!" Yetti ama cidden zaten yaptigim is nefret verici..Arabama bindigimde son ses muzigi acip mycoffe de calisan salihi aradim ve "Salih 15 dakika sonra orada olacagim lattem hazir olsun gelip alicam" dedim ve hemen kapattim.Salih yine ariyordu ama acamazdim bob marleyin sesini kismaya hic niyetim yoktu! Hemen arabayi park ettim ve Salihin yerine yaklastim,ama Salih yerinde yoktu.Onun yerine ufak tefek bir kiz oturuyordu kartinda İnci yaziyordu. "Merhaba,Salih nerde acaba?" dedim. "Salih izne ayrildi buyrun ben yardimci olayim" diyince "Ben bir latte aliyim ozaman,en hizlisindan" dedim sabirsizca. "Ama bekleyen sekiz kisi var biraz bekleticem sizi" dedi. Beklemek mi ahaha benimle hic ortusmuyor diyince yaptim yapacagimi "Bakk gel senle bir anlasma yapalim.Ben sana ne kadar istersen veriyim sende bana aninda lattemi ver" dedim goz kirparak. "Bence bir daha bana rusvet teklif etmeyin" dedi kiz yuzunu burusturarak. Arkadan bir ses "Lattem hazir mi İncicigim?" Neyyy bu o ukala sabahki artist! Benim yaptigimi yapiyor siraya kayniyordu yani onu sadece ben yapabilirdim! Beni gorunce gulmeye basladi ve sacini duzeltti. İcimden "Eden bulur ama ooof off kiza ayar cekmis" diye soylenerek arabaya geri dondum İnci denen o kizada parmagimi salladim kotu olucak gibisinden. Ve arabama hisimla geri dondum arkama yaslandim olanlari yatistirmak icin biraz dinlendim.. Kapiyi biri acti ve yanima oturdu bu o ukala seydi. "Merhaba arabam arizalandi da belki bu latte karsiligi beni gidecegim yere kadar birakirsiniz" dedi ve diger elindeki latteyi bana uzatti.Bu latteye o kadar ihtiyacim vardi ki.. Hemen alip bir kac yudum ictim evet kendimdeydim! Latteyi ictigime gore onu istedigi yere birakmak zorundaydim! "Evet nereye gidiceksin" dedim hizlica. "Biraz uzak olabilir ama Nisantasi" dedi kemerini takarak. Ver elini Nisantasi! Bende gitmisken alisveris yaparim dedim kendi kendime."Su elemanlari kafaya almak iyimis İncicigim sagolsun beni hic kirmiyor dedi beni keserek.Sus istersen gibisine bir bakis attim.İlerlerken "Tanisamadik ama bence buzlari eritelim ben Ayaz" dedi elini uzatarak bende hemen elimi uzattim ve "Öykü" dedim direksiyona geri dondum. "İnci denen kizin nasil aklina girdin? dedim gulerek. "İncinin aklina girmeme gerek kalmadi beni gorunce direk olur dedi" diye cevap verdi gulerek. "Ne bu ozguven" dedim. "Eee gencim,yakisikliyim daha ne olsun dimi Öykücüğüm" dedi bana bakarak. "Ahh tabi canim birde ukalasin belli ki" dedim. Nisantasina geldigimizde "Nerde iniceksin?" diye sordum. Şurada bir butik olucak abiye dunyasi miydi neydi" dedi.
"Aa evet biliyorum hayrola kime abiye alicaksin" dedim merakla. "Ablamin dogum gunu ona şık birsey bakicam" dedi ve "aslinda sende şık bayansin bana yardim etsen hic fena olmaz" dedi yan yan bakarak. "Bende alisveris yapicaktim sana yardimci olabilirim ozaman" dedim onay vererek.Otoparka arabayi park ettik.Ve abiye dunyasina dogru ilerlerken karsima belkide en gormemem gereken kisi cikti aniden Ayaz'in koluna girdim..:) Ve kavgalı olaylar......
YENİ BOLUM YARİN AMA VOTELERİ UNUTMAYİN KİRAZCANLAR SET İSİMLERİNİZ GİTMESİ İCİN HEL TAKİPTE OLUN COOK GUZEL BOLUMLER BEKLİYOR:):*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Kalp
RomanceBaba şirketinde çalıştırılmaktan yılmış bir Öykü Acar ve hayatına renk katan hayallerine kavuşmasını sağlayan adam Ayaz Dinçer.. Kiraz Mevsimi ile birebir aynı değildir!