İŞ GÖRÜŞMESİ

428 10 0
                                    

Gunaydinlarr gunaydinlar! Bugun Onem Dincer ile is gorusmem var Allahim ne heycanliyim mideme agrilar girdi bile saat dokuzda kalktim!! Oysa ki gorusme saatini Ayaz daha mesaj atmadi bile heyecan iste naparsin deftercim ben hazirlaniyorum sana bu kadar sabah yazisi yeter muckk!

Yatagimdan firladigim gibi bir dus aldim.. Kuvette bol bol keyif yaptim! Dislerimi fircaladim saclarimi kuruttum. Ne giyecektim ben ne ne... Sanki dolabim bombos gibi geliyordu..Hic birsey begenemiyorum ama bazisi fazla abartili bazisi sexy bazisi klasik!
Hemen annemin yanina kostum o coktan kalkmis bana kahvalti hazirlamisti bile.. "Gunaydin annecigiim!" dedim sarilarak.
"Gunaydin hemen otur karnini doyur bakiyim!" dedi cayi koyarak. "Anne ilk once ne giyecegim konusunda bir yardimci olsan vallaha dolap bana ben dolaba bakakaldim." dedim caresizce. "Aa canim bilseydim ilk gorusme icin sana birseyler ayarlardim Almanyadan neyse ki annende careler tukenmez." dedi ve beni odasina goturdu.. Dolabindan kalem etek v yaka siyah bir elbise cikardi.. Kenarinda da minik bir bronz isil isil parliyordu. "Anne bu cok guzelllll!" diyerek haykirdim resmen. Cok zarifti cidden! "Bu benim gencligimin elbisesi bayilirdim buna ben ilk gorusmeye ise heryere bununla gittim sira sende!" dedi bana goz kirparak. "Supersin be Meral Sultan!" diyerek yalakaliklarin sinirini astim. "Hadi hadi hemen git giy bakalim." dedi beni kovalarcasina.. Uzerime giydigimde guzel fizigimi sarmis ve zarifligime zariflik katmisti bu elbise.. Cidden annem zevkli kadin.Hemen altina sitilettolarimi gecirdim saclarimi duz fon cekip at kuyrugu yaptim! Makyaj sadece eyeliner ve parlatici..Dugunluk olmakta istemem ayrica Ayazin sevgilisi olarak taninicam:):))::)):)
Hemen annemin etrafinda "Nasiliiim??" diye donmeye basladim. "Vay vayy supersin guzel kizim git al su isi!!" dedi bana sarilarak. Elim ayagim titremeye baslamisti.. Saat 12'ye bes vardi.. Ayaz mesaj atti "Hazirlandin mi askim ne zaman geliyim?" "Ben hazirim seni bekliyorum!" dedim. Rujumu son kez tazeledim ve annemden sans opucugu aldim. Kapi caldi..
Ayaz gelmis! "Ben ben cok heycanliyim Ayaz!" dedim boynuna sarilarak. "Heyy sakin ol kendine ve cizimlerine guven" dedi ve beni optu.. Ardindan annem geldi. "Annem Ayazz,Ayaz,Annemm!" dedim heycanla ayakustu tanisma fasli..
Memnun oldumlar falan bitince Ayazla arabay bindik.. Benim heyecandan ellerim titriyordu!
"Ayaz,ben cok heyecanliyim napicam nasil konusucam?" dedim Ayaza donerek.
"Sadece sakin olucaksin o guzel cizimlerinden sonra kesin ise alinirsin zaten!" dedi ve beni yanagimdan optu. Yol boyu hic konusmadim,elim ayagim birbirine karisti ve sirkete geldik!!!
Ayaz arabadan indi,ben daha oturuyordum! "Oyku kapiyi benim acmamimi bekledin sevgilim buyurr!" dedi kapiyi acarak. "Ayaz ya sacmalama heycanliyim bak gel yol yakinken donelim hadi bin.." dedim heycanla.. "Oykucum sacmalayan sensin hadi hadii!" dedi ve beni arabadan indirdi.. Emin adimlarla sirkete girdik.. Calisanlar,sekreterler Ayaza bakiyor ve fisildasiyorlardi.. Cok buyuk ve guzel dekore edilmis bir sirket! Kisacasi benim hayallerimdeki sirket internetlerde gordugum..
Onem Dincer! Evet odasina geldik! Ayaz tam kapiyi acacakken ben arkami donup hizli adimlarla ilerledim ve Ayaz beni kolumdan tutup kendine cekti. "Oyku,nolur yapma bu isi alicaksin gereksiz stres yapiyorsun." dedi ve beni dudaklarimdan optu... Aniden yaptigi icin konusmama firsat bile vermemisti! Canim adamim ya!!
"Seni seviyorum Uyuz Ayaz!" dedim ve kapiya yoneldik.
Ayaz kapiyi acti ve icerideyiz!
Degisik tablolar,elbise tasarimlari,dekoratif masa ve renkli koltuklar... Cok hos bir odaydi! Masanin uzerindeki calismalar ve dergiler... Bayildim!!! Ve pencereden disariya bakan bir kadin.. Onem Dincer. Beyaz kalem elbise giymis ve turkuaz ayakkabi ve kolyesiyle tamamlamis..Saclari su dalgasiydi! Yine super. Bize dogru yoneldi ve "Hosgeldin oglum!" dedi ve Ayaza sarildi.. Bende varim ama dimi ??? "Sende hosgeldin Oykuydu galiba?" dedi elimi sıkarak.. "Evet Oyku.." dedim titrek bir sesle.. Ayaz hemen devreye girdi. "Anne zaten sana Oykuden bahsetmistim." dedi ve goz kirpti. "Anladim siz şeysiniz..."pekala" dedi ve ben utandim!!! Kizarip kalmakla yetindim. Biz sevgiliyiz evet!
Onem Hanim koltuga oturdu.
"Ayaz canim sen cikabilirsin artik.." dedi ve Ayaz yanagimdan operek odadan cikti. Annesinin yaninda utandirmaya mi calisiyor bu cocuk beni neyse.....
"Oyku oturucak misin??" dedi Onem Hanim. "Pardon." dedim ve karsisindaki koltuga gectim.
"Evet Ayaz senden bahsetti iyi cizimlerin varmis,yetenekliymissin bu konuda.."
"Nerelerde calistin?" "Ne zamandir cizim yapiyorsun?" gibi sorular sordu..
"Henuz bir yerde calismadim evde kendi kendime cizimler yapiyorum ve modayida takip ederim.." dedim emin bir sekilde.
Onem Hanim arkasina yaslanarak "Henuz bir tecruben yok,nasil calismayi dusunuyorsun?" dedi.
Bu soru da ne ogrenirim herhalde.Artik onumde "babam" gibi bir engelde yok! Daha fazla icimden konusmadan "Ee size cizimleri gostermek isterim,cizimlerim olduktan sonra calismak sorun olmaz benim icin.." dedim ve cantamdan cizim dosyalarimi cikardim..Bu dosyada benim en iyi cizimlerim vardi begeneceginden emindim.
Onem Hanim dosyaya goz atti ve kasini kaldirarak "Hmm,eger bunlar gercekten senin cizimlerinse yaraticisin,yetenegin oldugu soylenebilir.." dedi bana donerek. "Evet tesekkurler!" dedim gulerek.. "Simdi senden bir defilenin en guzel parcasini cizmeni istiyorum.." "Yarim saat icinde yapabilirsin..". Dedi ve kagit va kalemleri elime tutusturdu! Ne ? Nenenenennenene!? Yarim saat defile mi? Cizim mi? Ben o dosyadakilerin uzerine ne kadar calistim yarim saatte nasil yapicam? "Oyku,e hadi basla!" dedi Onem Dincer. Mecburi kalemi elime aldim ve dusundum..
On tarafi sade ve sexy yapicam arkasi derin bir dekolte ve defilenin en guzeli olmasi icinde uzun ve parlak kumas.. Cizdim birseyler cizgilerinide belirginlestirdim.. Daha on dakikam vardi. Kirmizi renkli kalem istedim ve masallah kirmizinin bin tonunu verdi Onem Hanim.. Zengin bir atolye ayrica ..
Hafif kirmizi rengini verdim elbiseye muthis olmustu..
Son bes dakikada verdim ve kurtuldum! Matematik sinavinda bu kadar kasmamistim be!
Onem Hanim kagidi eline aldi ve
"Yarin saat sekiz bucukta!" dedi.
Ben anlamsizca "Anlamadim?" dedim. "Yarin saat sekiz bucukta burda ol ise alindin!" dedi.
"İnanmiyorum,gercekten mi cok tesekkurler!!" dedim sevincle.
"Bak Oyku burda sayili kisi calisir,sende belli ki yeteneklisin..
Sana inaniyorum bosa cikarma." dedi. "Hic merak etmeyin Onem Hanim!" dedim ve ayaga kalktim.
"Bu arada defilemiz yaklasiyor uc hafta kaldi senin elbiselerini gormek isterim!" dedi. İnanmiyorum bu kadar hizli mi? Defile!!! "Peki,tekrardan cok tesekkurler Onem Hanim!" dedim ve kosa kosa odadan ciktim.
Ayaz disarida agac olmustu.
Hemen kollarina kosarak "Ayazz,aldim bu isi aldimm!!!" dedim ve onu opucuklere bogdum. Ayazda beni kucagina almis donduruyordu ahahahhaahaha cocuk gibiyiz. "Sevgilim yetenekli sevgilim alacagini biliyordum iste!" dedi ve beni alnimdan optu.
"Ayaz bence bunu bir yerde kutlayalim burdan cikalim cunku herkes bize bakiyor.." dedim etrafa bakarak. Birbiriyle fisildasanlar mi dersin kendi kendine triplere giren herkes bize bakiyordu! Ve el ele tutusup disariya ciktik... Arabaya bindik!
"Nereye gidiyorum askim?" dedim "Cook guzel bir balikciya.." dedi Ayaz. Bu guzel haberlerden sonra Ayaza yapistim sarildim sıkı sıkı.
Tabii direksiyonda oldugunu unutup duruyor geri cekildim hemen. Bu guzel haberi anneme hemen vermeliydim! "Alo annecim kizin isi aldiii!!!" dedim bagirarak. "Aferin benim yetenekli kizima biliyordum zaten ben gurur duyuyorum seninle canim!" dedi sesi cok iyi geliyordu cok sevindi canim!
Onunlada konustuktan sonra Şeyma aradi. "Efendim Şeymacim?" "Oykuu seni artik benimkiyle tanistirmak istiyorum ama hem ondan darilmamismiydin sen bana bu aksam yemege cikalim diyorum."
"Aaa olabilir aslinda benim yeni isimi kutlariz ve benimde sana tanitacagimi biri var!" dedim Ayaza bakarak.
"Oyku yoksa yeni birini yaptin bana soylemiyor musun kustum!"
"Ayy hersey daha yeni Şeyma! Anlaticaktim vakit olmadi kusura bakma canim benim ama ilk Ayaza sorayim bi dakka bekle." dedim ve Ayaza musait olup olmadigini sordum. "Tabii senin arkadaslarini tanimak

İki KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin