Utószó

136 21 6
                                    

Sziasztok! Azért gyűltünk itt össze, hogy lezárjuk a Málnás-tejes Különlegességet (vagyis csak egy rövid időre, hehe), és megosszak veletek néhány információt.

1.) Először is beszélnék a címről. A Málnás-tejes Különlegesség az igazi protagonista, ő hozza össze a szereplőket, és mivel ez a történet lett volna drága boltom, a Fánk Király debütálása - ami megdőlt, amikor tavaly februárban feltöltöttem a Add a kezed!-et a Végtelen szívekbe, melyben szó van róla -, ebből a szempontból is fontos.

2.) Az ötlet elég véletlenszerűen született meg. Anyukámmal és a húgaimmal sétáltunk a Burger King-be némi shake-ért, és a focipálya mellett haladtunk el. Boom. Ötlet.

3.) Bár az ötlet hamar megszületett, utána sok dolgom volt vele. Kitalálni a cselekményt, beleilleszteni az időrendbe, értelmesen építgetni a szálakat, meg minden. Mielőtt lecsücsültem volna kidolgozni a vázlatot, úgy voltam vele, hogy "huh, hát ez olyan öt rész lesz". Aztán így tizenkettő lett, ami azt jelenti, hogy ez az eddigi leghosszabb történetem, mind részek, mind terjedelem terén. Még a megírása is majdnem egy évet vett igénybe.

4.) Most következzen néhány tényleges tény:

a) Kevin sosem támaszkodott valakire, vagy küzdött igazán, egészen amíg el nem készítette a Málnás-tejes Különlegességet Jacobnak. Sokat hallgatta Eric sikertörténeteit - amik szerintem meg sem történtek, Eric egy ingyenélő csóró -, és vágyott, hogy ő is tegyen valamit, de Jacobig nem érzett igazi késztetést.

b) Kevin először Hyunjoonhoz hasonlította Jacobot, olyat keresett benne, ami Hyunjoonra emlékeztetheti, de végül ezzel felhagyott, elkezdett felfigyelni Jacobra magára.

c) Hyunjoon szerette Kevint, és annak ellenére, hogy átíratták, gondolkodás nélkül szökött volna hozzá újra és újra: viszont mivel Kevin nem tett annyit a kapcsolatukért, nem küzdött érte, és mivel Hyunjoon emellett úgy gondolta, a saját hibája, hogy Kevin apja elment, nem ment vissza hozzá.

d) Kezdetben fogalmam sem volt, hogy Jaehyun miért utálja Kevint, és bánik úgy vele, ahogy. Ez a vázlatban sincs benne. Sokat merengtem rajta, és végül segítséget kértem holdhonap -tól, együtt pedig összeraktuk a Hyunjoon-szál ezen elemét.

e) Nagyon szeretek utalgatni, meg elrejteni információkat, sőt, gyakran összefonok különböző történeteket - bár ezidáig erre nem nagyon volt példa, a távoli jövőben lesz, pont a Málnás-tejes Különlegességgel. Szóval aki nagyon belemélyedt, láthatta, hogy érdekes dolgok folynak, ami nem a Sprite vagy a Fánk Királyos zöldalmás jégkása...

f) Changmint ki kellett vonnom a forgalomból, Younghoont mindenképp a taekwondo klubba szerettem volna rakni Jacobbal, vagyis nem tudtam volna összerakni két rendes focicsapatot - így se, de most ettől tekintsünk el. Ezáltal lett némi crossover segítségével tagja a csapatoknak Guanlin, Wooseok, Junhyuk, Yeonjun és Bomin.

g) Hyohwinak szüksége van segítségre, ezt mindannyian láthatjuk. És kapni is fog.

h) Volt, amikor kicsit eltértem a vázlattól, hagytam, hogy a szereplők azt mondjanak, és csináljanak, amit akarnak. Így született meg Eric isten. Ámen.

5.) Mi lesz ezek után? Találkozhatunk még a skacokkal? A válaszom az, hogy igen, biztosan. Több szál van, amit nem zártam le és látok benne potenciált, illetve ami a múltban lezárult, de élmény lenne megírni. Vagyis lesz egy Málnás-tejes Különlegesség novellagyűjteményem, ahol mindenki ismét felbukkan több kisebb cselekményre.

6.) Büszke vagyok a Málnás-tejes Különlegességre, szerintem sikerült elérnem azt, amit anno a tervezésnél szerettem volna. Néha visszaolvasom, és úgy érzem, hogy jó, ahogy van, nem kell háborgatni, és mondjuk átdolgozni. Könnyed, de megvan a mélysége és jelentősége.

Ti mit gondoltok? Kit kedveltetek? Kit nem? Ki volt a kedvencetek, és miért? Mi volt a kedvenc részetek, és melyik nem? Van, akivel esetleg a későbbiekben találkoznátok? Esetleg egy szál, ami érdekelne titeket?

7.) Hoztam némi extrát is, méghozzá Kevin híres-neves füzetét.

— Kevin füzetében :
A srác szeretne málnás-tejes italt.
[A kapukód]
[Az edzések időpontja]
Changmin szereti a zöldalmás jégkását(Fánk Királyos!), utálja a Sprite-ot. Chanhee szereti a meggyes kólát.
Megnézni a pomponlányok gyakorlását. (2:45, pálya!)
Hyohwinak lehet, hogy tetszem???
[Chanhee telefonszáma]
A málnás-tejes különlegesség hozzávalói, receptje.
[Jacob telefonszáma]
Ahhoz, hogy bizonyíts másoknak, először bizonyíts magadnak.
[Younghoon és Minyeol telefonszáma]
A málnás-tejes különlegesség olyan, mint egy szerelmi bájital.
Nem kedvellek. Boldog lennék, ha a fiúd lehetnék, mert szeretlek, Kev.

8.) Volt, amikor megfeledkeztem arról, hogy nekem dolgoznom kéne. Aztán jött egy új komment, megnéztem, és rájöttem, hogy "jé, nekem van közönségem, várják az új részt. Nézzük meg, mit tehetek!" Ezt nektek is köszönhetem, a bátorítást, a kedves emlékeztetőket. Azoknak is köszönöm, akik vote-oltak, elolvasták, listázták. Mindenkinek hálás vagyok, aki megjelent itt, és a jelenlétével elérte, hogy befejezzem a Málnás-tejes Különlegességet.

Találkozzunk a novellagyűjteményben, vagy valahol máshol! Várlak titeket!

Találkozzunk a novellagyűjteményben, vagy valahol máshol! Várlak titeket!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
MÁLNÁS-TEJES KÜLÖNLEGESSÉG ♡ moonbae ✓Where stories live. Discover now