-Bölüm 13-

63 13 0
                                    

Sabahın ilk ışıkları; yüzüme yansır yansımaz, uyandım.Saat sabahın 6'sı idi .Üzerimi giyindim.Annemle ortak bir kararımız vardı.Ufak tefek el eşyaları dışında yanımıza bir şey almayacaktık. Bu tehlikeli olabilirdi,dikkat çekebilirdi.Bu yüzden her şeyi geride bırakmalıydık.

Annem benden önce uyanmıştı ,yol boyunca mola vermeyeceğimiz için yolluk hazırlamıştı.

Her şey hazırdı.Evet geriye kalan tek şey ise gitmekti.İki bavulu zar zor birlikte bagaja taşıdık.Annem unuttuğun bir şey var mı diye sorunca;telefonu odamda unuttuğumu hatırladım. Koşar adım üst kata çıķtım...

Telefon komodinin üzerinde duruyordu onu almak için eğildiğimde yatak ile komodinin arasında sarı bir zarf gördüm.
Üzerinde ki tarih: 30.06.2012 'yi gösteriyordu .Alıcı olarakta benim adım yazılıydı;Nil ALTINBAŞAK , Güzelcivar mahallesi,Osmanlı sokak,no:21,Nevşehir /Ürgüp

Mektupla birlikte aşağı indiğimde annemle göz göze geldik ve o an annemin bu mektubu daha önceden bildiğini odama da onun bıraktığını anladım .Anneme:

- Bu mektuptan haberin var mıydı anne ?Dedim.
-Aa o mu ,yavrum o geleli çok oluyor.Neredeyse yıl oldu yavrum ,ben dün odanı temizlerken kitapların arasında bulunca komodine  koydum rüzgar uçurmuş olmalı ;penceren açıktı. Sen bakmadan açmak istemedim. Komodinin üstüne koymuştum. Düşmüş olmalı ,tamamen aklımdan çıkmış.
Mektubun üzerinde ki isim şuydu:Şeref KORKMAZ...

                                           30.06.2012

  
     Nil Hanım,size telefonla ulaşmamamın sebebi yalnızca bir önlem. Avukat Serdar Atabay'in ölümü benim elimden oldu...Şirketin alt sınıf bir işçisiyim. Ziya Bey'in emrine uydum. Para karşılığı yaptığım bu canilikten sonra beni buralardan sürmek istediler.İşime son verdiler, vaadettikleri hiç bir sözü tutmadılar.Elime 3 kuruş verip çocuklarımla beni kapı dışarı ettiler.Vicdanım beni ele geçirdi. Nişanlınızı Göremedeki arazinin sonuna gömdüm. Bana ne söylendiyse onu yaptım.Verdikleri ruhsatsız silah ise beni susturan tek kanıt.Silah Ziya ALEMDAROGLU'NUN  zimmetinde bana karşı güvencesi de bu. Bilmenizi isterim ki o geceyi, benden başka kimse görmemiştir. Bu yaptığım canilik benden ruhumu da aldı. Bir kurt gibi bedenimi kemiren vicdanınımdır bu itirafı yaptıran. Serdar  beyin kazandığı davaların tümü ilegaldi. Davalar yalancı şahit, rüşvet ve evrakta sahtecilik ile birlikte kazanılıyordu.Serdar Bey'i ise buna mecbur bıraktılar. Göremedeki arazinin davasından sonra buradan gitme isteği ise bütün parasal isleri aksatacağının yanı sıra; yaptıkları bütün kanunsuzlukları da ortaya çıkaracaktı.  Serdar  Bey onlar için  bütün bunların üstesinden gelebilecek tek  avukattı.Onun gitme isteği tüm bu bildiklerinden dolayı ölümüne sebep oldu. Onlar istedi ben yaptım.Pişmanlığımın tek göstergesi bu mektuptur...
                               Şeref KORKMAZ

.

GECENİN AYDINLIĞINDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin