-Bölüm 17-

32 13 3
                                    


Seneler önce bana gelmiş olan o mektup; elime çok geç ulaşmıştı  fakat okuduğum an zihnimde ki tüm parçalar birleşmişti...

O gece oraya gömülen adam Şeref'ti "Şeref Korkmaz'ın adını;şirketin bünyesinde veteriner olarak çalıştığım zamanlarda ,Serdar'ı görmeye gittiğim bir gün rastgele duymuştum.Personel denetimlerinde bulunan eksikliklerden ,iş sağlığı ve güvenliği politikasından dolayı açılan bazı davalar vardı. Bu davalara da Serdar bakıyordu, masasında ki personel listelerine göz gezdirmiştim. O günlerde Şeref Korkaz'ın dosyada ki bilgilerine de ufak bir göz gezdirmiş olsam da hafızamda yer edinmişti.Evli 3 çocuk babası bir güvenlik personeli...

Yıllar önce o karanlık gece de Şeref'in yüzünü seçememiştim fakat Serdar'ın gitmesinin ardından şirkette onu sormadığım insan kalmamıştı bütün kat görevlileri, güvenlik personelleri,sekreterler ,avukatlar tek bir birimde bile tek bir çalışan bırakmadan herkese sormuştum onu .O zamanlar da elim de personel listesiyle bir umudun peşinden koşuyordum.  Şeref Korkmaz'ın yokluğu o zamanlarda da hafızama kazınan bir ayrıntıydı.

Bir diğer ayrıntı da şuydu:Onun cansız bedenini isimsiz mezara gömerlerken üzerini aradıklarını uzaktan da olsa görmüştüm. Arabayı çiftliğe süreceklerdi.Selim bir an dur !demişti  Ali'ye Korkmaz'ın kimliğini aldın mı?diye sormuştu büyük bir ciddiyetle. O gece zihnime kazınan bu diyalogda Şeref Korkmaz aklıma bile gelmemişti. Zavallı adama soyadıyla hitap edeceklerini düşünememiştim bile...

İşte bütün bu küçük ayrıntılar o can yakan satırları okurken zihnimde bir yapboz gibi birleşmişti. Serdar'ı Şeref öldürdü. Parasını hemen alamayınca Ziya'yı tehdit etti .Nevşehir'den çocukları ile sürdürüleceğini anlayınca ölümün de ensesinde olduğunu anladı ve bu yüzden de kendini korumak adına gitmeden önce bu mektubu bıraktı, mektuptan 1 hafta sonra gözlerimin önünde öldürüldü. Şeref Korkmaz'ın mezarı benim verdiğim bilgiler ışığında açıldı tehdit altında bunları gizlemekten aldığım 5 yıl altı aylık ceza hafifletici unsurlardan 1 sene altı aya düşürüldü.Cinayetin Serdar ile olan akılalmaz bağı hafifletici sebepler arasına eklendi tüm bu sebeplerden sonra çıktığım ikinci duruşmada 6 ay daha indirilen cezamdan sonra 1 sene hapis cezası cezası.İfadem doğrultusunda sorgulanan Selim ve Ali birinci dereceden katıl zanlısı olarak 12'şer yıl hapis cezasına çarptırıldılar.Sorguda bütün cinayet planının kendilerine ait olduğunu emri Ziya ''dan almadıklarını aralarında bir anda gelişen bir kavga da sinir anında kurşunların patladığını söyleyen bu iki cani de Ziya ALEMDAROGLU'NA kurban oldu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 15, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GECENİN AYDINLIĞINDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin