*Jelena:
Topla voda je u mlazu padala po meni. Prijatan miris jorgovana se širio kupatilom, opojno ulazeći u moje nosnice. Tek narednog jutra sam došla kući. Gaga je naravno nastavila neumorno da me zove, a ja sam ih sa sve više strpljenja ignorisala. Pošto nisam želela da brine, poslala sam joj kratku poruku kojom sam joj rekla da je sve u redu i da ne mora da brine. Nakon toga je konačno prekinula sa cimanjem. A sada se spremam da se nađem sa njom, a usput i spremam dobar izgovor. Ne želim još ništa da joj govorim, a isto tako ne volim da je lažem. Zato ovaj put moram biti potpuno uverljiva. Oblačim trenerku, majicu i odlazim u kafić, na neko naše mesto.
Posle kratkotrajne šetnje, primećujem Leu kako nervozno maše repom. Da, i meni je ona nedostajala. Kako sam prilazila, tako se moj miris širio vazduhom. Njuškicu je digla u vis, te je svoj pogled usmerila ka meni. Radosno je lajala. Cimala je povez, pa ju je Gaga pustila. Skakutala je oko mene, podižući prednje šapice, željno čekajući da je uzmem u naručje. Sela sam preko puta Gage, koja me je prekorno gledala i čekala da počnem, te sam Leu stavila u svoje krilo. „Draga moja, mislim da zaslužujem neko objašnjenje“, rekla je pomalo oštrim glasom. „Izvini što sam ti ono uradila. Iskrslo mi je nešto, a nisam znala kome drugom da ostavim Leu“. Digla je svoju malu glavicu i pogledala me svojim krupnim, crnim očima. „Dobro znaš da nije problem u Lei. Ona je dobar pas i nikakve probleme nije pravila. Ali zato si ti ta koja je trebala da mi objasni o čemu se radi“.
Znala sam da je u pravu. Ali nisam mogla da joj kažem. Još uvek ne mogu da joj kažem. Ako planiram da sačuvam Sašu, onda moram da ćutim. Samo moram da se izvučem iz ove situacije, a za kasnije ću videti. „Hoćeš li mi reći gde si bila?“
„Za sada ne mogu sve da ti kažem. Ali obećavam ti da je sve u redu i da ći ti vremenom reći. Samo mi daj malo vremena da i ja shvatim šta se dešava“
Klimnula je glavom. Nadam se da me može razumeti. „Nadam se da se ne ljutiš što ti nisam sve rekla, ali vremenom hoću“, sa molbom u očima sam je pogledala. „Naravno da se ne ljutim. Samo bih više volela da mi možeš reći o čemu se radi“. Znala sam da je boli to što joj ništa nisam rekla, ali tako mora da bude.„Pa, da pređemo na stvar o kojoj sam želela da pričamo“, pogledala me je ispod obrva i zlobno se nasmešila. Šta? Zar nije želela da pričamo o tome što joj se nisam javila? „A o čemu si htela da pričamo?“, upitno i pomalo iznenađeno sam je pitala. „Pa, danas te vodim na dejt, da se upoznaš sa jednim momkom“, putpuno ravnodušno je rekla. Šta?! Nema šanse da ću ja da idem na sastanak na slepo. Pogotovo ne sada kada sam sa Sašom. „Dragana, znaš da nikada nisam želela da izlazim na sastanak na slepo“, nisam mogla da joj kažem baš sve, „Ne želim ni sada“. Odlučno sam rekla, iako sam predpostavljala da će nastaviti sa svojim ubeđivanjima. „Ma daj bre Jelena. Imaš devojko dvadeset godina, dečka nisi imala. Ništa ti neće biti ako se samo upoznate. Ne mora od toga ništa da ispadne, samo se upoznajte“, nesigurno sam odmahnula glavom. „Biću i ja tamo sa tobom, kao i neki njegov prijatelj. Nećete biti sami, tako da nemaš razloga da brineš“.
Kada je Gaga, nakon sat vremena uspela da me ubedi, otišle smo do moje kuće da se presvučem. Sve vreme je bila sa mnom, tako da vremena nisam imala da se javim Saši. Kada me je konačno udesila onako kako ona želi, krenule smo u kafić na dogovoreno mesto. Znala sam da od ovoga neće biti ništa, pogotovo što sam sada sa osobom koju volim više od svega na svetu. Stigle smo par minuta ranije, zauzele mesto u kafiću i naručile sok. Sedela sam okrenuta leđima od vrata, tako da nisam mogla da vidim ko ulazi, a ko izlazi iz kafića.
Pošto je Gaga, naravno, sedela preko puta mene jasno je videla dešavanja koja su se odvijala. U jednom trenutku, uspravila se i podigla ruku, javljajući se nekome, predpostavljam tom dečku kojeg sam trebala da upoznam. Nagnula se preko stola i počela da šapuće „Nadam se da ti nije problem ako je malo stariji“, vragolasto se nasmešila. Pomalo zbunjeno sam je pogledala, jer nisam od nje očekivala da će mi nabacivati starijeg muškarca.
- A ja se plašila da joj kažem da sam sa devet godina starijim muškarcem, pomislila sam i malo se nasmešila.
Naravno da je zapazila osmeh, te me čudno pogledala. Slegnula sam ramenima. „Nadam se da će ovo kratko trajati“ promrmljala sam, jer nisam znala koliko mi se blizu nalaze ta dva dečka. Gaga je ustala, što znači da se nalaze iza mene. Polako sam i ja ustala, prateći je, te sam se okrenula. I na njegovom licu sam mogla primetiti šok. Gaga mi ladno nabacuje mog dečka!
„E pa da vas upoznam, Jelena ovo je Saša. Saša, ovo je Jelena“. Pomalo zbunjeno sam posmatrala njegovu ruku. Pošto vreme nije stajalo, vratila sam se u realnost i pružila svoju ruku. Zadržao ju je par sekundi duže, a da se to ne primeti. „Drago mi je Jelena, Saša“
„I meni je drago“, nasmešila sam se ćoškom usne, te se vratila na svoje mesto. Saša je seo na stolicu bliže mojoj, a taj dečko kome ni ime nisam čula je seo bliže Gagi.- Pa, ovo će biti zanimljivo, pomislila sam i blago ga „zakačila“ nogom.
Mogla sam da primetim njegov pomalo prekoran pogled, ali nisam se obazirala na to.
„Saša je jedva došao ovde. Na jedvite jade sam ga nagovorio da ipak pokuša“, rekao je Filip, koliko sam uspela da uhvatim iz njegovog i Gaginog razgovora. „Budi siguran Filipe, da se ni malo ne kajem“, rekao je gledajući me direktno u oči. Onako kako on ume, provokativno, a ujedno i zavodljivo. Osetila sam Gagino šutiranje ispod stola. To je već počelo da mi smeta, pa sam joj pogledom davala do znanja da prestane. „Zapravo, jedva sam uspeo da ga pronađem. Dva dana mi se nije javljao na telefon da sam se već pomalo i zabrinuo“. Pošto sam znala razlog njegovog nejavljanja, uzela sam sok da se moj osmeh ne bi primetio. „Da, to je baš čudno. Ni Jelena se meni nije javljala“, pomalo sumnjičavo je zaključila. Zagrcnula sam se sokom, a Saša me je blago potapšao po leđima. „Izvinite“, stidljivo sam izustila i pogledala u Gagu. Njen pogled je već bio prilepljen za mene.Njen sumnjičav pogled me je analizirao, a zatim je skrenula pogled na Sašu. Ćoškom usne sam se nasmejala, što je Gaga primetila. Tačno sam znala da me posle ovoga, čeka gomilu objašnjenja.
YOU ARE READING
Linija života
RomanceJelena, devojka koja je tokom života osetila sve njegove lepote i užase. Kao tinejdžerka je izgubila svoje roditelje. Tek kasnije, u njen život ulazi muškarac koji unosi boje u njega. Ali, poreed raznih boja, sa sobom donosi bol, patnju, suze. Hoće...