*Jelena:
Navukla sam zavese, ugasila svetlo te napravila noćnu atmosferu. Ovaj dan je definitivno dan za krevet. Upalila sam televizor i pustila neki film. Bilo šta samo da pravi zvuk. Ovaj dan definitivno nije na mojoj strani.
Posle nekoliko minuta od kako je film, koji me uopšte nije privukao, počeo, dolazi mi poruka od Gage. Želi da malo izađemo i da se provedemo. Gaga je devojka puna života i energije. Voli avanturu u koju se bez razmišljanja upušta, a ja je pratim u tome. Bila je tu za mene kada mi je bilo najteže, što samo dokazuje njeno iskreno prijateljstvo. Ima dečka. Ali, po meni to je toksična veza, za koju ona ne misli tako. Ali, ja sam tu da je podržim, kao i predržim kada krene da pada.
Pošto se već dosađujem, potvrdno sam joj odgovorila. Odlazim do ormana i biram kratku crnu haljinicu na bretele. Prati liniju tela i lepo stoji. Uz sve to, uzimam bordo martinke, te upotpunjujem svoj izged. Šminka je minimalna, nešto što će ukloniti moje podočnjake. Kosu sam vezala u visoki rep, a gumicu sam sakrila jednim manjim pramenom. Posle nekoliko minuta, Gaga mi je poslala poruku kako je sa ostalim društvom ispred kuće. Lei sam ostavila granulice u činiju, te sam rasterećena izašla iz kuće.
„Veoma lepo izgledaš, mala!“, mala – nadimak zbog moje visine. Ponekad mi strašno zasmeta, a nekada sam potpuno okej. „Hvala draga, i ti si prelepa“. Na sebi je imala belu kratku haljinu i srebrne cipele. Nakon kratkog pozdrava, zaputili smo se u klub u koji uglavnom odlazimo.
Naravno, šta se drugo očekuje nego polu pijani tinejdžeri. U jednom ćošku se žvalave, u drugom piju, a to šta se dešava iza vrata kupatila ne bih komentarisala. Svi zajedno smo otišli do šanka i naručili piće. Nisam neki ljubitelj alkohola, ali jedno piće neće naškoditi. Atmosfera je bila sve veća, kao i sve više pijanih ljudi. Pa čak i dosta zreliji od nas su se ponapijali. Drago mi je što je Gaga prisebna, za razliku od ostalog društva. Par sati smo se zadržali, te smo krenuli svojim kućama.
Umorna padam na krevet posle preko potrebnog kupanja. Ili mi šampon nije isprao miris alkohola i duvana, ili je meni taj miris ostao u nosu. Odvratno. Uzimam telefon, ulazim na instagram i vidim zahtev za prijateljstvo od nekog dečka, rekla bih približnih godina kao moje. Raspitaću se sutra kod Gage da li ga znamo, a za sada neka čeka.
Otvaram prozor, a svež vazduh je napunio moju sobu. Podigla sam glavu ka nebu i nasmešila se. Nebo je bilo puno zvezda. Malene zvezdice su svetlucale i naizmenično se palile i gasile. Kao da su se igrale neke njihove igre. Rukom sam napipala privezak na mom vratu, prinela ga usnama i poljubila. Znam da me moje dve zvezde čuvaju. U trenutku kada je jedna najjače zasijala i tako ostala, meni je jedna suza skliznula iz oka. Odmah sam je obrisala. Obećala sam da ću biti jaka, a svako obećanje sam ispunila, pa ću tako i ovo. Još jednom sam pogledala u zvezdano nebo, kratko se nasmešila, te navukla bele, svilene zavese i zavukla se u topao krevet.
*Pisac:
Da, život je potpuno nepredvidiv. Nikada ne znamo šta nam donosi dan, a šta noć. Pa tako ni Jelena nije znala šta joj sve donosi zahtev za prijateljstvo. Nije bila svesna da joj donosi puno bola, tuge, ali i sreće i ljubavi.
Sreću i tugu svi imamo, ali ona ih je imala i više nego što jedna tinejdžerka treba. Ali zato, sreća kuca na vrata. Neko će doneti sreću u njen tužan život. Samo, da li će ona biti spremna za to? Hoće li prihvatiti sve što nosi misteriozna osoba? Da li će uspeti da živne nakon rečenica koje će joj uputiti? Ona koja je željna svake lepe reči i nežnosti, hoće li uspeti da se zavuče pod kožu ovom muškarcu? A on, jednom jako povređen, hoće li dopustiti da led oko nežnog srca počne da se topi? Pa ostaje nam da saznamo uz njihovu ljubav… ali, hoće li ona biti ona prava ili platonska, to zavisi do njih.
*Jelena:
Bolni uzdah se našao u sobi. Sećanja na početak njene velike ljubavi su joj stezali srce. Ali i ta bol je bila kratkotrajna. Setila se svega lepog što joj je ova ljubav donela. Bila je srećna.
YOU ARE READING
Linija života
RomanceJelena, devojka koja je tokom života osetila sve njegove lepote i užase. Kao tinejdžerka je izgubila svoje roditelje. Tek kasnije, u njen život ulazi muškarac koji unosi boje u njega. Ali, poreed raznih boja, sa sobom donosi bol, patnju, suze. Hoće...