10

1.3K 191 42
                                    

lee minho

Jisung sabah kalkar kalkmaz Chan'ı aramış ve dün Soojin'in ateslendigini söylemişti. Şimdi ise ne yapmaları gerektiğini veya neyin sebep olduğunu soruyordu.

"6 aylık hyung, yanındaki kâğıtta yazıyordu."

"Anladım, doktora falan götürelim mi?"

"Tamam hyung teşekkürler."

"Siz de dikkat edin görüşürüz." telefonu kapatıp koltukta yanıma yerleşti ve son zamanlarda sık sık yaptığı gibi kafasını omzuma yasladı. Soojin ise yukarda uyuyordu.

"6 aylıksa diş çıkarıyor olabilir, doktora götürebilirsiniz hem daha fazla bilgi alırsınız dedi. Diş çıkarırken ateş normalmiş ama dikkat edin üşütmüş olmasın dedi."

"Anladım." kafamı onunkinin üstüne koydum. Huzurlu muydum? Kesinlikle huzurluydum.

Bir süre sonra elini bacağıma atıp orayı patpatladı. "Hadi Soojin'e bakalım." demiş ve yavaşça başını kaldırıp koltuktan kalktı. Ben de arkasından gidip merdivenleri çıkmaya başladım.

"Aman benim tatlı kızım uyanmış mı bakalım? Neredeymiş prenses hmm."

Odanın önüne geldiğimde içeri girmek yerine biraz izlemeyi tercih ettim. Jisung Soojin'i kucağına almış ve hafifçe hoplatırken onunla konuşuyordu. Dışardan bakan biri mutlu bir aile olduğumuzu düşünürdü fakat mutluyduk aile değil. (malsf hucam)

Jisung kapının orada dikildiğimi görünce sağ eliyle Soojin'i sıkıca tutup sol eliyle yanını patpatladı. Gülerek yanına oturdum ve gülerek bana bakan miniği kucağıma aldım.

"Hanimiş benim tatlı kızım nasılmış benim canım" kucağımdaki Soojin ile oynarken kapı çaldı.

"Ben bakarım." diyerek ayağa kalkan Jisung'a kafamı salladım ve arkasından kucağımda Soojinle aşağı indim.

"Evet, evet burası. Kurulumu siz yapıyorsunuz değil mi?"

"Evet, nereye kuracağız?"

"Yukarıya göstereyim." Jisung yanıma gelip kulağıma fısıldadı. "Senin odana kuralım orası daha geniş." kafamı sallayıp üst katta odaya girdik bizim arkamızdan ise beşiği kuracak 3 adam girdi.

"Maşallah çok tatlıymış, sizin mi?" duraksayarak sorduğu soruya güldüm tam bizim olmadığını söyleyecekken Jisung konuştu.

"Evet, bizim." adam kafasını sallayıp Soojin ve bana baktı. Tanımadığı için rahatsızlık duyan Soojin mızmızlanarak kafasını çevirdi. Onun bu hareketiyle adam yerde eşyaları çıkaran diğerlerine yardım etmeye başladı.

Kucağımdaki Soojin'i Jisung'a verip aşağı inmesini söyledim. Sesten rahatsız olmasın diye. Ben de başlarında bekleyecektim. Kurmaları yaklaşık on dakika kadar sürmüş ve ardından iyi günler dileyip gitmişlerdi.

"Güzelmiş, güzel oldu." arkamdan gelen Jisung'un sesiyle gülümsedim. Evet çok güzel olmuştu.

"Minho ?" yüzümdeki gülümsemeyi silmeden ona döndüm.

"Efendim"

"Bence ikimizin de Soojin'e iyi bakmak için farklı odalarda değil de aynı odada kalmalıyız. Yani rahatsız olmazsan..." sanki rahatsız olabilecekmişim gibi konuşmasıyla kaşlarımı çattım. Aslında zeki biri ama bana gelince salaklaşıyor sanırım.

"Salak mısın Jisung niye rahatsız olayım?" gülerek yanına gidip omzuna kolumu atıp kendime çektim ardından saçlarına öpücük kondurdum. Gözlerimi beşikte yastıklarla sabitleyerek oturtuğumuz Soojinden çekip Jisung'a baktım.

"Doktor randevusu alalım ama ondan önce yemek yiyelim kurt gibi acıktım." kurt dememle gülüp işaret parmağını odanın kapısına tuttu.

"Atıl, kurt!"

"Kire ulf mega ulf AUUUUU!" kurt taklidi yapıp odadan çıkarken arkamdan gülen Jisung ve Soojin'i duyabiliyordum.


arkadaslar kedi minsung¥$^((÷?$(#

 efenim bir kere miyavlar misiniz ltfn lutfn BIR KERE GURBAN OLAMbu arada olm bugun kingdumbda  deadpool felix varrrr!!?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

efenim bir kere miyavlar misiniz ltfn lutfn BIR KERE GURBAN OLAM
bu arada olm bugun kingdumbda  deadpool felix varrrr!!?

bu sepet hareket ediyor || minsung √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin