Kahvaltı

294 32 4
                                    

Anında yataktan sıçrayıp etrafıma bakmıştım. Odamda yapayalnızdım. Gördüğüm her şey rüya mıydı? Bi bardak su içip rüyanın etkisinden kurtulmaya çalıştım. Hızlı bir şekilde nefes alıp veriyordum. Bardağımı alıp otel odamın balkonuna çıktım ve etrafımı izledim. Dün akşam neler olmuştu?

Evet, şimdi hatırlıyorum herşeyi. Doruk ile birlikte Otele geldim. O bara indi ben ise odama çıktım.  Sonrasından can sıkıntısından deli oldum ve üstüme başıma çeki düzen verip bende bara indim.

Gözüm her yerde onu arıyordu. Bar koltuğuna oturup kendime bir kokteyl sipariş verdim. Içeceğimi beklerken gözlerim ile tur atıyordum.

Işte oradaydı.. Doruk.. Üzerine sarışın bir kız oturmuş onu vahşice öpüyordu.. Boğazımın düğümlendiğini hissetmiştim. Nedenini bilmediğim halde sinirden köpürüyordum. Sinirden önüme gelen herşeyi içtim ve dans eden milletin arasına girdim. Ne yapıp ne edip beni görmesini sağlamalıydım. Inadına bi yakışıklıyı süzüp durdum ve onun yanıma gelmesini bekledim. Ve bingo! Yakışıklı bana doğru elinde bir içecek ile geliyordu.

"Merhaba, ben Mustafa. Birlikte bir şeyler içelim mi?" dediğinde sahte bir gülüş atıp "Bende Ada. Tabii olur içelim" dediğimde kendimi tıpkı Doruğun üstündeki sarışın kadar iğrenç hissettim. Doruğun bizi görebileceği bir yere gidip Mustafa ile Dans etmeye çalıştım. Gözlerimi Doruğun olduğu yere kaydırdım ve bizi gördüğünü fark ettim. Yemin ederim ki buradan bile kasılmış çenesini görüyordum. Mustafa ile konuşup kahkahaya boğulduktan sonra, hıyarı üstündeki sarışınu bir kenara atıp  yanıma doğru yürüdüğünü gördüm. Doruk sinirle sol kolumu tutup "Yürü gidiyoruz!!' diye bağırdı. Kolumu geri çekip " Sen kim oluyorsunda bana emir veriyorsun lan?" diye bağırdım. Mustafa devreye girerek Doruğu bir kenara itti. "Sen kimsin lan? Kız burada benim ile kalacak!" dediğinde Doruk sinirlenip Mustafaya kafa attı ve kolumdan tuttuğu gibi bardan çıkardı. Az sarhoş olduğumdan yürümekte zorluk çekiyordum. Koridorda "Bırak lan beni eğlenecem ben!" diye bağırdım durdum. Zar zor yürüdüğümü fark eden Doruk beni gelin tarzı kucağına alıp odama götürdü. Bilerek daha fazla hırçınlaşmak istemiştim, ama onun kokusunu içime çektikten sonra bu anı bozmak istemediğimden usulca Doruğa sokuldum.

Sonrasından bu rüya.. Rüyamda geri dönüş yolunda Doruk bıçaklanmıştı ve odamda benle birlikte uzanıyordu.. Tam bana tatlı bir şey söyleyecekken, rüyamdan uyandım. O kadar gerçekciydi ki...

Aşağıya kahvaltıya inmek isterken telefonuma bir mesaj geldi.

Gönderen: Burcu

Selam tatlımm:)) Birlikte kahvaltı yapmaya ne dersin?

Burcu'nun  teklifini kabul ederek yüzüme hafif bir makyaj yaptım ve sahil kenarında buluşacağımız kafeye gittim.

Masalara tek tek bakıp Burcu'yu aradım ama bulamadım. Telefonumu çantamdan çıkarıp Burcu'yu atarken, Doruğun kafeye girdiğini gördüm. Yalnızdı ve yanında kız kardeşi yoktu. Beni gördüğünde pişmiş kelle gibi sırıtıp yanıma yaklaştı.

"Vay bizim sarhoş hanım ayılabilmiş" dediğinde sinirlenip ona "Burcu nerede lan? Sen nerden çıktın?" diye hırladım. Doruk tekrardan o seksi ama uyuz gülücüğünü atarak "Burcu sence nerede olabilir?" dedi.

Vay iki kardeş bir olmuş beni buraya getirdiler. "

Burcu yoksa ben gidiyorum! " diye söylendikten sonra çıkışa doğru yöneldim. Doruk arkamdan gelip elimi sımsıkı tuttu. "Ada! Konuşmamız lazım. Ben mesaj atsaydım kabul etmeyecektin! O yüzden Burcu'yu zorlandım sana mesaj atması için. Şimdi otur şuraya ağız tadıyla kahvaltı yapıp konuşalım. Hem sana vermek istediğim bir şey var" dedi. Itiraz etmeden "Tamam." dedim ve bir masaya oturduk. Siparişleri verirken garson içime düşecekti neredeyse. Bunu fark eden Doruk " Bir şeyler daha ister misin canım?" diye sordu. Özellikle garsona tip tip bakarak "canım" kelimesini bastırarak söyledi. Gülmemek için kendimi zar zor tutarak " Hayır canım " diye cevap verdim. Garson uzaklaştığında zor tuttuğum kahkahayı sonunda patlattım.

Doruk ışık hızıyla telefonunu alıp "Böyle gül, sakın bozma!" diyerek resmimi çekti.  Doruk resime parıldayan gözler ile bakıp " Çok güzel çıktın" dedi (Resim multimediada)  "Eh, fena çıkmamış" dediğimde Doruk bana şaşkın şaşkın bakıyordu.

"Ne bakıyorsun ya öyle tip tip?' dediğimde Doruk gülerek "Benim bildiğim Ada, resmini çektim diye telefonu kafamda paralardı" dedi.

"Yok canım o kadar değil" dediğimde Doruk sırıtarak "Canım ha" dedi. Kızardığımı fark ederek " Of lafın gelişiydi o!" diye homurdandım.

"Tabii canım lafın gelişi.." dediğinde başka bir garson geldi, ve siparişlerimizi servis etti. Teşekkür ettikten sonra taze sıkılmış portakal suyumdan bir yudum alarak doruğa göz altından baktım. Gerçekten çok yakışıklı görünüyordu bugün..

"Beni dikizlemen hoşuma gidiyor Ada" dedi gülerek. Ayağımla Doruğun bacağına bir tekme atarak susturdum. Doruğun surat ifadesi şimdi az olsa ciddileşti. "Ada konuşmamız lazım.." diye gevelendiğinde pür dikkat Doruğa baktım. Benimle ne konuşmak istiyordu ki?

Bir Dilim AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin