Senin anan güzel mi?

317 34 5
                                    

"Neymis peki o sart?" diye hirladim. Doruk yüzündeki gülümsemeyi iyice genisleterek "Yanimda uzan" dedi.  Dogru mu duydum? Az önce bu ayi bana yanimd uzan mi dedi? "Ne diyosun oglum sen? Anan güzel mi?" diye hirladim. Doruk elimi tutarak kendisine dogru cekti. Cekmesiyle birlikte yataga kapaklandim. Artik nefeslerimiz birbirine karisiyordu. Doruk beni iyice kendisine cekerek kulagima yaklasti ve "Evet, hemde cok güzel" diyerek kulagima üfledi. Tüylerimin diken diken oldugunu hissettim. Kendimi Doruktan ayirmaya calistigimda Doruk beni tekrardan kendisine dogru cekerek "Kacma benden" dedi.

"Uykum var Doruk. Rahat birak beni" diye mirildandigimda Dorugun sinirlendigini gördüm. "Ada yanimda kalacaksin!" dedi gözleri kizarmis bir sekilde. Yavas yavas bende sinirlenmeye baslamistim. Daha birbirimizi tanimiyoruz gelmis yanimda yat diyor. "Doruk pardon da sen beni ne saniyorsun? Daha birbirimizi bile tanimiyoruz sen bana gelmissin yanimda yat diyosun. Sence bu teklif ettigin normal br sey mi sence?

"Tamam Ada ne yaparsan yap gel o zaman yatakta uyu ben gidiyorum."  diyerek yataktan zor olsada kalkti. Bu cocuk sandigimdan daha cok inatci cikmisti yataktan kalkar kalkmaz bacagi yine kanamaya baslamisti. "Doruk delirdin mi sen? Cabuk uzan suraya! Ayagin kaniyor öküz herif!!" diye bagirdim ve onu yataga uzatmaya  calistim. "Ada birak beni!" dediginde kendisini deli etmek istiyordum. Bu kez ben iyice Doruga sokularak kulagine "Birakmiyorum" diye fisildadim ve bacagindaki kani durdurmak icin pacalarini yukariya sivadim. Kendisi ona dokunmamdan öyle etkilenmisti ki, tüylerinin ürperdigini gördüm. Onu böylece deli etmek acikcasi hosuma cok gidiyordu. Dorugun bacagina yeni sargi yapiktan sonra pijamalarimi alarak banyoya girdim ve kapimi kilitledim. Pijamalarimi giyinip dislerimi fircaladim. Yüzüme krem sürdükten sonra Dorugu sinir etmek icin güzel bir parfümü alip saclarima ve boynuma sıktım.Banyodan cikip Dorugun yanina gittim ve "Kay hadi" dedim. Doruk sevinc dolu gözlerle yatagin kenarina kaydi. Sevinci pek uzun sürmedi cünkü aramiza bol bol yastik koyup sinir yaptim. "Bu ne demek Ada?" dedi sinirli bir sesle. O an kahkaha patlatmamak icin dislerimi sıktım ve surat ifademi bozmadan "SI-NIR Dorukcuk görmüyor musun?"  dedigimde Doruk gözlerini sinirden yuvarlayip kisik sesle küfür basti.

Dorugun bacagini son kez kontrol ederken, aci cektigini görüyordum. Icimden bir parca kopuyordu sanki onu öyle görünce. Bu agrilari hep benim yüzümden cekiyordu. "Aciyor mu?" dedigimde Doruk kapattigi gözlerini acip sinirle beni kendi kucagina cekti bana simsiki sarildi. "Simdi acimiyor iste.." dedi ve saclarimi öpmeye basladi. "Ne yapiyorsun sen ya?? Delirdin mi?" dedigimde Doruk beni simsiki kendisine sardi. 

"Sariliyorum sadece. Kötü birsey yapmiyoruz surda. Acilarimi sadece senin yaninda unutuyorum ben anliyor musun?" dediginde kulaklarima inanamadim. Acilarini mi unutturuyorum?

"Sen ne hakla bana böyle sariliyorsun ya?" dedigimde Dorugun gözleri gözlerimi adeta hapsetmisti. "Gercekten bu sorunun cevabini almak istiyormusun Ada?" Doruga bakarak kafami olumlu anlamda salladim. "O zaman gözlerini kapat sana bir Masal anlatacagim. Dediginde gözlerimi Doruka dikerek Masal mi ?" dedigimde Doruk sacimi tekrardan öperek "Evet, mis kokulu kiz. Simdi kapa gözlerini" dediginde gözlerimi yumdum ve Dorugun masali anlatmasini bekledim.

"Bir prens varmis ama cok mutsuzmus. Tüm günü hasta yataginda geciyormus. Cocuk kansere yakalanmistir. Babasi oglunu iyilestirmek icin ülke ülke gezmis tüm ülkelerden Doktor bulup tedavi yöntemi aradi. Ama hastalik o kadar cok ilerlemisti ki, iyilesmesi mümkün bile degildi. Günün birinde prens sarayin bahcesinde yürürken cariyelerinden birini görmüs. Prensimiz ilk görüste o kiza asik olmustu. Tüm gününü o güzel cariye ile gecirirken hastaligini unutuyordu. Prens cariyeyi göremedigi an agrilari tekrardan cogaliyordu. Prens cariye ile cok mutluydu ve bir gün ona evlenme teklifi etmistir. Kral oglunun mutlulugu icin cariye ile evlenmesine göz yummustur cünkü oglunun son istegini yerine getirmek istiyordu. Prensin aski gittikce daha büyüyordu. Bir gün Doktor Prensi kontrol etmeye geldiginde sok gecirmis bir halde bu amansiz hastaligi atlattigini söyledi. "  Kapattigim gözlerimi tekrardan acip Doruk'a baktim. "Bu nasil bi hikayeydi simdi? Yani bana ne demek istiyorsun sen?" dedigimde Doruk gözlerini tekradan gözlerime hapsetti. "Hala anlamadin mi Ada? Hikayedeki prens ben oluyorum. Ben her gün aci cekerken sen girdin hayatima ve o solmus hayatimi renklendirdin. Kisacasi ben sana.."

Bir Dilim AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin