"Sey Ada.." diye gevelediginde Dorugun gözlerine derin derin bakarak "Söyle ne söyleyeceksen Doruk!" dedim. Doruk bir poset önüme koydu ve "Ac sunu" dedi. Poseti önüme alip icindekine baktim
Posetin icinde hediye kutusuna sarilmis bir peket vardi. "Bu ne?" diye sordugumda Doruk gözlerini devirip "Soracagina acsana" dedi. Büyük bir heyecan ile hediye paketini yirtip masanin diger kenarina attim. Hediyeyi gördügümde gözlerimi saskinlik ile büyütüp karsimda siritan Doruga baktim.
"Begendin mi?" dediginde parildayan gözler ile Doruga bakip ayaga kalktim ve yanina oturup simsiki sarildim ve tesekkür ettim.
"Nasil buldun bunu? Gecen gün tüm merkezi dolandim ve bu parfümü yeniden aradim ve bulamadim"
Doruk "Üzümünü ye bagini sorma güzelim. Hadi kahvaltimizi yapalim" dediginde mutlu bir sekilde yerime gecip cayimi yudumlamaya basladim.
Kahvaltıyı bitirdikten sonra birlikte sahile indik. Boş sezlong bulduğumuzda havlularımızı serip güneşlenmeye başladık.
Çantama güneş kremini attığım aklıma geldiğimde ağzına kadar dolu çantamı alıp güneş kremini aramaya başladım.
Kremi bulduğumda çantamı zar zor kapatıp bir kenara koydum ve güneş kremini vücuduma dağıtmaya başladım. Sorun sırt bölgesiydi. Mecburen Doruk'tan yardım almam gerekecekti.
"Doruk?" diyerek dürttüğümde tek gözünü açarak bana baktı. "Hıı noldu?" diye sorduğunda kremi ona doğru uzattım ve muzipce "Sırtıma sürer misin?" dediğimde kapalı olan diğer gözünüde fal taşı gibi açıp kremi elimden aldı. "Tabii güzellik" diye cevapladıktan sonra arkama geçip kremi nazikçe sürdü.
Dokunuşu tüm bedenimi fazlasıyla rahatlatmıştı. Gözlerimi kapatıp bu anın tadını çıkardım.
Tüm keyfimin içine Doruğun kahkahası sıçtı
"Bakıyorum gevşedin sen" dediğinde gözlerimi açıp sinirli bir şekilde Doruğun o mükemmel gözlerine baktım.
"Tamam bırak istemiyorum lan. Krem sürüsün bile sana benziyor" diyerek kremi elinden çektim. " Doruk tekrardan bir kahkaha patlatıp "Hmm yani demek istiyorsun ki "Krem sürüsün senin kadar seksi" doğru mu anladım?"
Yüzümün kızardığını hissetmiştim. Evet aslında haklıydı. Hem kendisi çok seksiydi, hem de krem sürüşü beni bayağı rahatlatmıştı.
"Ne oldu Ada? Sesin soluğun kesildi birden" dediğinde düşüncelerimden kaçıp Doruğa "Bir insan ancak bu kadar mı hıyar olabilir diye düşünüyordum sadece" dedim.
"Sen bana hıyar mı dedin, yoksa ben mi yanlış anladım?" dediğinde kafamı olumlu anlamda gülerek salladım.
Doruk yanıma yaklaşarak "Sen şimdi görürsün hıyarı" diyerek beni zorla kucağına alıp denize hızlı adımlarla yürüdü. Kendimi kurtarmak için bayağı bir çırpınıp Doruğu küfür yağmuruna sokmuştum ama nafile. Denize girdiğimizde Doruk beni sıkı sıkı sarmaladığı kollarını yavaşça gevseterek soğuk suya düşürmek istedi. "Ya sözünü geri alırsın, ya da seni bu serin suya atarım Ada" dediğinde gözüm Doruğun soğuk sudan morarmış dudağına takıldı. O an o bal dudakları öpesim... Ada sakin ol ve kendine gel!!
Düşüncelerimi kovduktan sonra gözlerimi Doruğa.dikerek "Soğuk sudan korkan senin gibi olsun" dedim ve Doruk kollarını gevseterek beni serin suya attı.
Suyun altından yer yüzüne çıktığımda saçımı kenara savurup ileriye doğru yüzen Doruğun arkasından yüzmeye başladım.
Doruk ile arayı kapattıktan sonra yanına doğru yüzüp sırtına atladım ve denizin altına batmasını sağladım. Onu denizin altına daldırdıktan sonra, kendimde alta doğru yüzmeye başladım. Arkamda belimi kavrayan bir çift el hissettikten sonra, tekrardan ürpermeye başladım. Doruk belimi kavrayarak tekrardan beni yer yüzüne çıkardı. Ikimiz bayağı bir açılmıştık ve denizin içinde su savaşı yapıp eğleniyorduk ta ki bikinimin bağcıkları kendiliğinden açılana kadar...
Selamm sevgili okuyucularım :) bu bölüm biraz gecikti o yüzden hepinizden özür dilerim :) Lütfen birazcık emeğe saygılı olup vote tuşuna basın :) Yorum yaparsanız beni çok mutlu edersiniz :) Hepinizi kocaman öpüyorum :**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Dilim Aşk
RomanceBir yolculuk bir genc kizin hayatini ne kadar degistirebilir ki? Okudugunuza kesinlikle pisman olmayacaksiniz benden söylemesi :)