Adevaruri care ranesc

13 2 0
                                    

Silviu pov

Stau trantit pe perna din camera mea cu ochii atintiti in tavan. Incapabil sa imi amintesc din nou ce am facut noaptea trecuta. Cand eram monstru. Oare cate vieti am mai curmat fara ca sa am macar habar de asta?

Un ciocanit puternic in usa ma face sa tresar. 

As vrea sa lipai cu picioarele mele goale pana la usa, dar in final ma decid sa raman in pat.

-Intra. spun indiferent. Cel mai probabil era matusa Georgiana cu mancarea. Ori poate unchiul George dornic de vreo noua partida de table.

Imi cazu insa pe loc fata cand ma trezesc fata in fata insa cu ea.

Cu Irina Rusu.

-Ce cauti aici? intreb incapabil sa imi maschez in graba socul resimtit.

-Am venit sa vorbim.

-Iar eu ti-am zis ca s-a terminat totul intre noi.

-Relatia dintre noi, nu si cea de veri. Vorbele ei mi se infipsera atunci in inima. Mai puternic decat inainte.

-Daca ai venit sa imi tii predici iti racesti gura degeaba.

-Am venit sa aflu de ce ai chiulit de la ultimele ronduri de seara. Ce tot e cu tine, Silviu? Vocea ei tremura brusc moment in care o privesc patrunzator. Ce ai devenit?

Pret de o clipa am senzatia ca stie adevarul, asa ca inghet. Dar ea continua brusc indurerata.

-Parca nu mai esti tu. Parca esti posedat. Te porti de parca am fi niste straini! 

-Lucrurile nu mai pot sa fie niciodata cum erau inainte.

-De ce? insist sa aflu. Chiar ai fost sincer data trecuta?

-Ai impresia ca te-ai purtat asa frumos in trecut cu mine? 

-Doar asta e in final, Silviu? pare ea ca pledeaza cu mine. Ii simt disperarea in voce. Si inchid ochii. Nu pot sa permit sa imi vada insa suferinta de pe chip.

-Te rog, dispari din camera. Nu voi mai sari vreun rond. Insa, stai departe de mine.

Nu m-am asteptat insa ca vorbele mele sa o raneasca asa tare. Ori sa aud cateva clipe mai tarziu usa cum se tranteste puternic in urma ei.

-Imi pare asa rau, Iri. Dar e singura cale. Sunt deja pierdut.

***

Nu mi-a fost greu sa aflu de Valeria. Pana la urma Irina mi-a povestit prin cateva mesaje cele intamplate, isi inchipuia ca poate astfel ma voi deschide totul. Banuiesc insa ca nu a spus intreaga poveste. Cum de amandoua au scapat impreuna cu Alin vii si cu magia lui s-a activat brusc nu am idee. E clar ca a lasat multe deoparte, incercand sa ma atraga, sa ma faca curios. Incat sa o sun si sa vorbim. 

Stiu ca nu va renunta asa repede la mine.

Banuiesc insa cat de greu ii e, sigur disperarea ei a atins culmea apogeului.

La fel ca si suferinta din inima mea. 

Sunt sigur insa il voi gasi in salonul unde se afla Valeria. De indata ce dadu cu ochii de mine ochii lui devenira taiosi.

-Te-ai intors pentru a doua runda?

-Nu, am venit sa iti propun un targ. spun cu ochii fixati asupra lui. Fata asta e in coma. Nu isi va reveni pentru multa vreme, ori poate niciodata. I-ai distrus intreaga viata. Daca vei mai sta in preajma ei o vei distruge. 

-Crezi ca am nevoie de tine ca sa stiu asta?

-Sa plecam amandoi din oras. tun si il vad cum se uita mirat in directia mea.

-De ce as pleca UNDEVA cu tine?

-Tu ai sigur bani, si poti sa gasesti undeva cu chirie. Eu te pot proteja. Tot ce iti cer e sa ma ajuti, sa ma iei cu tine, daca pleci. Fiindca citesc dorinta asta de a fugi de toate din ochii tai. Vrei sa stai departe de toate.

-Nu mai pot ramane aici. Deja am distrus totul. 

Vad cum isi priveste mainile si inghit in sec.

-Atunci ce spui de oferta mea?

-De ce ai vrea sa pleci? Familia ta...

-Asa vor inceta si crimele din acest si toti vor fi in siguranta, Alin. spun atunci calm.

Alin deveni brusc rigid moment in care isi ridica privirea. Si se uita lung in ochii mei.

-Ce vrei sa spui cu asta?

-Cred ca te-ai prins bine la ce ma refer, Alin Patrascanu.

***

Alin pov

Parca tot nu imi vine a crede. Continui sa ma uit socat in directia pustiului cu par roscat. Nu il vad insa ranjind. NU pare ca ar glumi. Ci dimpotriva pare e usurat ca mi-a trecut prin minte acest gand.

-De unde sa nu stiu ca nu vei incerca iar sa imi faci rau?

-Daca e cineva care ma poate ajuta acela esti tu. vorbele sale ma facura atunci pe loc sa injteleg.

Ca asta nu poate fi decat singura cale de salvare pentru amandoi.


DorințaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum