❄️KAFES ❄️1️⃣3️⃣

8.5K 275 56
                                    

13. Seni istiyorum.

Enes merdivenlerden inerken hala çok sinirliydi ve nedense kendisini bukadar iyi tutması bile ona keyif vermemişti. Küçük karısı ondan kaçmaya çalışmıştı ve aptal korumalar bunu farketmemişti bile! Ah bide kendisini yaralamıştı bu nedense içinde anlamdıramadığı bir sıkıntıya ev sahipliği yapıyordu. Şakağını sıvazladıktan sonra yemek odasına gitmek için nerdivenin sonundan döndü. Bügün nasıl bitecekti bir türlü anlam verememeye başlamıştı. Ama bildiği tek birşey varsa oda Tuğçe'nin yukarda üstü ıslak bir şekilde yaralı bileğiyle nasıl yapacağıydı. Aslında geri dönüp ona yardım etmek istesede bu düşünceyi düşündüğü saniye aklından silmişti çünkü eğer onu çıpklak bir şekilde görürse kendisine hakim olamiyacağını düşünüyordu ve lanet olası düşünceleri bile şimdi onu destekleyecek kadar bulanıklaşmıştı bile Enes sinirle dişlerini sıktı hiç bir kadına karşı bukadar arzu duymamıştı bu küçük kız kendisine ne yapmıştı böyle kafasını iki yana salladıktan sonra elini kapı koluna attığı gibi çevirip içeri girdi. Üç arkadaşınıda içeride görmesiyle hiç oralı olmadan masanın en baş köşesine oturdu. Yemek servisi yapılmıştı kendisi için hemen gelen hizmetliler servis açmıştı bile arkadaşlarının yemeklerini y yemeye devam ettiğini görünce kendiside k kaoanan iştahına rağmen yemeye başladı.

"Tuğçe için yemeği odasına götürün." gelen hizmetliye konuşan Enes üç admında ilgili bakışlarını farkedememişti. Kısa geçen yemekten sonra hepsi Enes'in çalışma odasına gitmişlerdi. Enes içki almak için geniş ve azına kadar işki çeşitleriyle dolu dolabı açtığı gibi kendisine bir viski aldıktan sonra kiristal bardağı ağır ağır dolduruyordu bu sırada konuşan kişiye baktı "Bütün akşam neden yüznü astın ki. Karının yanına gitmek istediğini düşünmemize neden oluyorsun?" Volkan'ın müzip sesi ve yüzündeki geniş gülümsemesini silen Enes'in bakışlarındaki derin keskinlikti "Sakın seni ondan ayırdığımızı söyleme." tabikide Volkan onun sinirli haline hiçbirşekilde aldırmadan tekrar konuşmuştu "Sikik sikik laflar etmeyi kes Volkan!" Enes sinirle konuştuktan sonra tekli koltuğa tamda Murat'ın karşısına oturdu "Tamam sustum" Volkan bu seferki uyarıyı hiçe saymaması gerektiğini bildiğinden susmuştu.

"Doğrudan konuya girmemiz gerek. Benim çok vaktim yok gitmem gerek" Serdar kesin bir yargıyla konuşmuş ve geniş koltuktan hafif öne eyildikten sonra tekrar konuştu. "Seninde bildiğin gibi yangının çıkış sevebi şüpheli. " Serdar'ın kendisine sonlara doğru kullandığı sestonunda ki kararlılık bişeylere ulaştığının göstergesi gibiydi Enes yüzünü buruşturduktan sonra istemsizce Murat'a baktı ama karşısında duran adamın yüz ifadesinden birşey anlamak çok zordu. "Bu konu hakkında ne tür bilgiler edindin!" Enes sıkılmış ve ağrıyan başından dolayı bezgince konuşmuştu. "Aslında şöyle ki daha elimde bet bir şey yok ama Cengizle konuştuğumda jendisinin de bir kaç iş yerinde baya sorunların çıktığını söyledi buna dayanarak bazı bağlantılar elde edebildim ama daha kesin biley yok ama az kaldı eğer yangını ve diğer işlere bulaşan kişikeri yada kişiyi bulursak işimiz baya kolaylaşacak! İşyerlerinde köstebekler var attığımız her adım karşı taraf öğrenmiş oluyor buda bizim sonuca ulaşmamızı engelliyor." Murat kendine koyduğu ağır içkisinden ağır bir yudum aldıktan sonra ayağa kaltı ve camdan dışarıya baktı. " Onlarda bir kaç aya atılacaklar ama sende biliyorsunki bu iş için sayısız kere hayatımızı tehlikeye attık ve şimdi aptal bir kaç adam yüzünden işler sapa sarmak üzere!" Murat gerçek anlamda çok sinirliydi yıllarını verdiği görevine şimdi uzaktaki bir yabancıymış gibi kendisine davranılması onu çok sinirlendirmiş hemde öfkelendirmişti. Camdan dışarıya baktı. Şirketinde ki çoğu koruma ve personeli değiştireceği için canı sıkılıyordu.

"Seninde şirketinde baya sorun var kardeşim baksana korumaların bile hepsi şüpheli durumdalar." Murat keskin bir baş çevirmesiyle Volkan'a baktı. Volkan yüzündeki gülümsemesi yavaş yavaş silindi"Ne bakıyorsun öyle Koruma şirketin var ama daha kendi iş yerini koruyamıyorsun. İnsanların güveninin sarması normal. Cengiz bile senin ekibinden şüpeleniyor. " Volkan üzerindeki tehlikeli bakışlara aldırmadan tekrar konuştu"Sende boşver o şirketi kapat bu işler sana göre değil baksana Enes'in karısına gerçi onun gibi birini artık bulamazsın ama dene neden olmasın." son sözleri hayranlığını belirtircesine kısık ve boğuk çıkmıştı. Enes'te sanki radar yer tespiti gibi başını bardağından kaldırdığı gibi fütürsüzca konuşan adama çevirdi "O benim karım Volkan doğru konuş!" sert sesi bu konu hakkında konuşulmaması gerektiğini bir güzel anlatmıştı. Volkan deli bir cesaretle tekrar konuşucakken Serdar konuştu"Tartışmaya başlamadan önce benlik birşey yoksa artık gitmek gerek eğer bana ihtiyacınız olursa herzaman yanınızda olucağımdan şüpheniz olmasın işler karışırsa arayın." ayağa kaltığı gibi üstünü düzelti. Enes yüzünü buruşturduktan sonra başını aşağı yukarı eğdi daha sonra aksi bir sesle konuştu ."Depolarada bir kaç olay yaşanmış bu gidişle olaylar büyüyecek gibi Cengize söyle dikkatli olsun."Serdar söylediklerini anladım der gibi başını salladı ardından ceketinin içinden tekefonunu çıkartı ve saate baktı "Benim şuanda gitmem gerek. Söylediğini ona iletirim." Serdar gitmek için diğerleriyle vedaşladı ama odadaki üç adamında fazlasıyla gerildiğinden bir haberdi.

KAFES +18 |Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin