18. Herşey nasıl da böyle değişe bildi.
Tuğçe uyandığında yatakta tek başına olduğunu görünce rahatlamıştı. Nedenini bilmiyordu ama çok utanıyordu dün gece olanlar aklına geldikçe yüzü kızarıyordu. İyi ki kimse yoktu rahatlamıştı. Yataktan kalkarken sızlayan bedenini hiç umursamadan banyoya gitti kısa bir duştan sonra havluyu bedenine sardığı gibi giğinme odasına girdi. Önce etrafta ki dağınıklığı düzelti daha sonra kendisi için bileklerinin hemen üstünde biten sarı bir elbise giğdi. Göğüs dekoltesi biraz açık olsada saçlarını açık bıraktıktan sonra bir kolye taktıktan sonra göz makyajı ve bir parlatıcı sürdükten sonra düz pırıltılı saçlarını arkaya atıp odadan çıktı.
Enes'in onu sevdiğini söylediğini hatırladıkça havalara uçuyordu. Onu çok seviyordu ve şimdi onunda en azından kendisini sevdiğini duyunca çok mutlu olmuştu. Bunca olan şeyin içinde bu iki jelime yeniden umut etmesine neden olmuştu.
İlk başta gördüğü kadın yüzünden çok korkmuş ve hayal kırıklığın uğramıştı ama günün sonunda böylesine güzel bir anın yaşayacağını bilseydi dahada acı çekmek onun için sorun değildi.
Merdivenlerden inerken keşke saate baksaydım diye geçirdi içinden. Giğdiği topukluya dikkat ederek son basamağı indiğinde mutfaktan gelen sesle otarafa gitti.
Buket onu gördüğü gibi hemen konuştu.
"Günaydın efendim. Kahvaltıyı dışarda hazırladık." Buket ellerini peçeteyle sildiğinde konuşmuştu. Tuğçe gülümsedikten sonra herkese günaydın dedikten sonra çok geç kalmadığı için mutlu olmuştu.
Abisini görmek için salona doğru gittiğinde duyduğu sesle durakladı.
Bir kadın sesiydi. Buda kimdi şimdi?
Yavaş adımlarla sesin geldiği odaya gitti. Alt katta ki misafir odalardan es geliyordu. Tuğçe etrafına bakınırken birden duyduğu yüksek sesle yirinde irkilmişti.
"Onu bendenden çok seviyorsun işte! Beni bunca zaman hiç aramadın ! Gelmemeni konuşmuyorum bile!" sesin sahibini hatırlamıştı bu Enes'in kardeşiydi. Ona tokat attığı gün aklına gelince istemsizce kapının yanında ki duvara sindi.
Kesinlikle bu kızın psikolojik sorunları vardı.
" Sende biliyorsun ki sorun çıkarmadın sürece istediğin kadar kala bilirsin! "duyduğu bir diğer ses sevdiği adama ayitti. Tuğçe onları göre bilmek için kapıya yaklaştığında Enes ve Nehir ayaktaydılar.
"Sende ailemizin katili olan kızı burda tutmasaydın kalabilirdim!" Tuğçe duyduğu kin ve öfke dolu sesle şaşırırken ne diyeceğini bilemeden öykece kala kalmıştı.
Aslında bu konuyu her nekadar enesle konuşmak istese çekiniyordu.
"Bu konuyu kapattığımızı sanıyordum Nehir!" Enes'in sinirli sesini duyduğunda kapıya biraz yaklaşmıştı şimdi arkası dönük bir şekilde onu izliyordu.
"Sen bunu daha önce o iğrenç kadını getirmeden önce düşünecektin! Pilanladığın gibi onu ilk gecede rezil edip babasının kapısın önüne atacaktın ama onu tutup buraya getirdin!" Tuğçe duyduklarına inanmazken sanki yer ayaklarının altından kayarcasına dengesini kaybetmişti. Sıkıca duvara yasladı ve ayakta durmaya çalıştı.
" Yeter artık bu konuları açmayı kes!" Enes sert birşekilde konuşsada Tuğçe hala duydukları hamzetmiş değildi.
Demek o gece öyle öfkeli birşekilde içeri gelmesinin nedeni bu yüzdendi. Aklına o geceyle ilgili gelen sahnelerden dolayı gözlerini sıkıca kapattığında sırtını duvara yasladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES +18 |Tamamlandı|
Chick-LitNefretle başlayan bir aşk hikayesi. Hiç sevmediği kadına zamanla aşık ola bileceğini nerden bile bilirdi ki?