❄️KAFES ❄️1️⃣

33.4K 436 92
                                    


1. Bölüm. Herşeyi onlar için zorlaştırmak için kabul ediyorum.







Sanki yağmur bu güne inat öylesine şiddetli yağıyordu ki gök gürültüsü bile zar zor duyuluyordu. Kocaman konağın başında duran yirmi adam şemsiyelerle her ne kadar korunmak isteselerde pek etkisi olduğu söylenemezdi. Ama az kalmıştı Patronlarının son yeminlerinden sonra bu lanet havada kalmak zorunda kalmayacaklardı. Yine olduğu gibi hepsinin gözleri içeriye kaymıştı. Şu işte bir bitse! Diyordu hepsi içinden..

Genç kız Annesinin yaşlı gözlerine baktı onu böyle üzgün görmek istemiyordu. Dudaklarına yerleştirdiği gülümsemesiyle Annesine baktı. Kadın da gülümsedi küçük kızı büyümüştü artık yuvadan uçuyordu işte kocasının koluna dahada sıkı sokuldu. Kocası onun bu tepkisini görünce karısına baktı ikisinin gözleri buluşunca yüzlerinde ki hem hüzün hemde mutluluğun karışımı duyguları anlatımazdı. Kızları evleniyordu. Biricik ve tek kızları. Onlar için nekadar zor olsada ellerinden bişey gelmezdi. Adam iç çekti eğer şirketleri bu kadar kötü gitmeseydi şu dünyalar kadar güzel kızını zorla evlendirmek zorunda kalmazdı işte! Karısının melek gibi yüzüne baktı endişeli yüzü içine sıkıntı koysada elden bişey gelmiyordu. Onun için bu durum ne kadar kötü bişeydi kimse bilmezdi şirketini kurtarmak için kızını evlendiriyordu hemde kısa bir sürede tanıştığı bir adama. Biricik kızını hemde. Yine iç çekti ve kızının karşısında yerde oturmuş adama baktı nezaman bu kadar uzun bir adam gördüğünü hatırlamıyordu iri yapısı ve gür siyah saçlarına tezat boncük kahve renkli gözlerinde ki ışıltının kızına herhangi bir kötülükte bulunmayacağını düşünüyordu en azından kızına zarar vermezdi. Buda içini rahatlatırdı işte böylece gururundan artakalan birkaç parça onu hayatta tuta bilirdi. Tekrar kızına baktı. Belli olmuştu kızının güzelliğinin nerden geldiği. Ne kadarda güzel bir duruluğa sahipti böyle. Tek kızı yanından gidiyordu işte öfkeyle onlardan uzak köşeye oturmuş oğluna baktı. Ah bu çocuk adam olmicaktı . Ona verdiği tüm işleri mahvetmiş ve şimdi onun yüzünden küçük kızını evlendirmek zorunda kalıyordu. Genç adam üstünde hissettiği bir çift öfkeli gözle hemen otarafa baktı. Babasıyla birleşen gözlerini bir kaç saniye sonra çekti ve masada oturuşunu düzeltti. Zaten ona kızmaya yer arıyordu ve şimdi bukadar insanın içinde onu azarlarsa hiç hoş olmazdı. Zaten genç adam içinde ki vijdan azabı onu sık sık içmeye zorluyordu. Nasıl oldu oda anlamıyordu ki girdiği bütün ilahiler'de anlamadığı bir şekilde hep baltalanıyor ve kaybediyordu. Genç adam ellerini açık kahve renkli saçlarından geçirdi. Nasıl olduda herşey bukadar değişmişti böyle? Aklı almıyordu. Şimdi onun yaptığı hatalar yüzünden küçük kız kardeşi bir ayda tanıdıkları bir Adamla evlenecek. Uykusuz geçen gecelerini sadece kardeşinin mutlu bir yuvası olduğunda olacağını biliyordu. Buda sadece kardeşinin tavırlarından anlayacağını biliyordu çünkü asla kolay kolay bişey saklayamazdı. Gözü kardeşine kayınca oda babası gibi iç çekti. Uzun açık kahve renkli saçları ve beyaz pürüssüz teniyle minik burnuyla şahene bir genç kız olduğunun herzaman farkındaydı. Etrafına yaydığı enerji ve mutluluk herkese iyi gelirdi bunu karşısında ki adamada göstereceğinden emindi . Ama aklından bir türlü çıkmayan yaş farkına da bişey diyemiyordu ki kardeşi minicik kardeşi bile bunu sorun etmediğini defalarca belirtmişti. Gözleri Adamı tararken onda herhangi bir terslik ararken bir kaç dakika sonra pes etmiş ve önüne dönmüştü. Galiba bu oda da en bertbart adam kendisiydi.!

İmam karşısında ki iki yetişkine baktı ve mehih bedeli için ödenen miktara bakarken şaşkınlığını gizlediğini düşündü. Çünkü önünde ki miktarı ilk defa görüyordu. Bu kadar büyük bir miktar yedi sulalesini hiç çalışmasına gerektirmeden geçindire bilirdi. Bir kaç konuşmadan sonra yanı başında ki genç güzel kadına hitaben konuştu.

"Sen kızım eşin olarak kebul ettin mi?" İmam kızın güzel gözlerine bakarrken cevabı bekliyordu. Genç kız karşısında ki adama bakamıyordu bile tırnaklarını elbisesine geçirirken konuştu.

KAFES +18 |Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin