20. Onu kaybetmek istemiyorum.Tuğçe yavaşça arkasına döndüğünde gördüğü kişiyle şaşırsada onun sert yüz ifadesinden dolayı dahada şaşırmıştı. "Sen ne yaptığını sanıyorsun Nehir!"
Nehir bileğinde ki elin sahibine öylece bakarken ne yapacağını bir türlü bilemiyordu. Bir dokunuşuyla dünyası durmuştu sanki.
"Bırak beni!" ama kendisine gele bildiğinde en soğuk ve yabancı sesiyle konuşa bilmişti. Tuğçe kenarda ki açıktan aralarından çıktığında Volkan ona yandan baktıktan sonra bakışlarını karşısında duran kıza çevirdi.
"San abırak dedim!" bütün bedenine yayılan ateşten dolayı buhar olup yokalacakmış gibi hissetmesi ne kadar doğruydu bilmiyordu.
Volkan karşısında gözü ağlamaktan kızaran kıza baktı. Bakışlarında ki öfke onu dahada şaşırtmasından dolayı bileğini yavaşça bıraktı.
" Gelmeseydim Tuğçe'ye zarar mı verecektin?" demesiyle Nehir dahada sinirlenmişti. Dudağını içerden ısırdı. Onu bukadar severken yıllarca onun için ağlarken şimdi onun kendisine böyle davranması onu çok üzüyordu.
"Sana ne?!" sesi sinirli ve öfkeli çıkmıştı. Volkan sinirlendi. Bu kız deliymiydi.
"Delirdin mi sen!" Volkan karşısında git gide sinirlenen kıza bağırmasıyla hata yaptığını daha sonra anlayacaktı.
"Sana ne be ne yapıp yapmadığım neden seni ilgilendiriyor. O senin arkadaşının karısı ve her dakika ona sulanman hiç hoş mu benim yapmak istediğimden daha kötüsünü sende yapıyorsun?" Nehir söylediği cümlelerin ardında karşısında ki adamın git gide kararan gözlerini görmesiyle pişman olmuştu.
" Sakın bana şerefsiz deme çünkü ben abi bildiğim adama asla ihanet etmem!" demesiyle Nehir'i bileğinden tutmuş kendine dahada çok çekmiş hemen hemen yüzleri bir birine değecek kadar yakın bir mesafedeydiler. Nehir onun koyulaşan gözlerine bakarken yutkunmuş ve istemsiz gelişen kuru dudaklarını ıslatma isteğine yenik düşmüştü. Volkan'ın bakışkarı dudaklarına kayınca sanki kalbi duracaktı. Okadar çok heycanlanmıştı ki her han kendini yerde bula bilirdi . Ama bilmediği bişey varsa oda karşıda ki adamın onunla aynı duyguluları hisetmediğiydi. Her şeyi bozan dokunuş ve yakınlık birden kesilmesiyle kendisini uçurumdan itilmiş gibi hissederek karşısında duran adama hayal kırıklığıyla baktı.
"Sakin olmayı dene ve sakın bir daha böylesine iğrenç bir harekette bulunma!" dediği gibi Volkan arkasından bakmadan koridordan gözden kaybolmuştu. Nehir hem şaşkınlıkla hemde içinde ki dinmek bilmeyen öfkeyle adamın arkasından baktı.
İşte yine aynısını yapıyordu ona hakaret edip ona bir çöpmüş gibi bakıp gitmişti. Asla onu sevmeyecekti. Kızgınlıkla bakışları tedirgince duran kadına kaydı. Ama onu umursayacak kadar kendinde değildi. Kapıyı sertçe kapattı.
Tuğçe çıkan sesten dolayı irkilsede birşey diyememişti. Eğer konuşursa sanki olaylar dahada büyücekmiş gibiydi ve sesini çıkarmadan onları dinlemişti. Zorda olsa odasına girdiği gibi banyoya gitti ve hiçte kısa olmayan bir duş aldıktan sonra havluyu bedenine sardıktan sonra saçlarını kurutmak için saçı küçük bir havuyla suyunu tamamen aldıktan sonra odaya girdi.
Ama beklemediği adamdan dolayı küçük çaplı bir çığlık atmış elini dudaklarının üstüne koymuştu.
Enes duyduğu sesten dolayı başını kaldırdı ve anlık karısını izledikten sonra hemen bakışlarını kaçırdı. Tuğçe onun üstünde ki gömleğin düğmelerini açtığını görmesiyle istemsizce bir heycan sarmıştı ama oda hemen bakışlarını kaçırmıştı. Ona kızgındı ve onunla her hangi fazladan bir alanda durmak istemiyordu. Her nekadar onu çok sevsede artık tek yönlü sevgi ağır gelmeye başlamıştı ve ayrıca ailesine düşnan olan birini sevmek onu kötü hisetmesine neden oluyordu. Bakışlarını giğsilerini indiren adamdan çekti hiç beklemeden üstünü giğinmek için odada ki diğer kapıya yöneldi. Açtığı gibi içeri girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES +18 |Tamamlandı|
Chick-LitNefretle başlayan bir aşk hikayesi. Hiç sevmediği kadına zamanla aşık ola bileceğini nerden bile bilirdi ki?